Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jumala loi..

Vierailija
26.01.2012 |

Mieitkö koskaan, miten paljon maailmassa on esimerkiksi erilaisia eläinlajeja, kasveja, hedelmiä, vihanneksia ym. Moniin eri tarkoituksiin ja monen laisia.

Ajatteleeko joku vielä että ne kaikki on syntyny jostain räjähdyksestä yhtäkkiä ja alkaneet elämään ja liikkumaan (voi toki olla että joku räjähdys on ollut, mutta Jumalan aikaansaama se on ollut)

Jumala loi myös miehen ja naisen, toisilleen.

Naisen miehen kylkiluusta ja niin edelleen.

Ja Jumala myös kieltää homoilun.

Pisteet siis Saulille 1000-0!

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tv7 ssa alkanut muuten nyt maaanantai- iltaisin sarja missä tiedemiehet tieteen perustein osoittaa evoluutioteorian mahdottomuuden... (joka on siis vain yksi keksitty teoria)

Vierailija
2/35 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteleeko joku vielä että ne kaikki on syntyny jostain räjähdyksestä yhtäkkiä ja alkaneet elämään ja liikkumaan

päästötodistus saamatta? Entä alakoulu, pystyitkö sen käymään läpi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tv7 ssa alkanut muuten nyt maaanantai- iltaisin sarja missä tiedemiehet tieteen perustein osoittaa evoluutioteorian mahdottomuuden... (joka on siis vain yksi keksitty teoria)

Ei kannata katsella tollasia.

Vierailija
4/35 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteleeko joku vielä että ne kaikki on syntyny jostain räjähdyksestä yhtäkkiä ja alkaneet elämään ja liikkumaan

päästötodistus saamatta? Entä alakoulu, pystyitkö sen käymään läpi?

on lukiokin käyty, kaikkea ei vaan tarvitse onneksi uskoa mitä koulussa opetetaan, ja onhan siellä uskonnonopetustamissä on eri teoria maailman synnystä. (vs evoluutioteoria)

Kyllä on koulut käyty :)

Ja ilman koulujakin jo tajuaa ettei tämä maailma ole tyhjästä syntynyt.

Ja maailmalla on myös tiensä pää, eli loppu, jonka ajankohdan vain Jumala tietää.

Lue raamattua pässi :)

sulla näköjään koulut käymättä

Vierailija
5/35 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tänään oli just uutisissa, että pitkään ihan lentokoneoppikirjoissa asti on ollut täysin väärä tieteellinen teoria siitä, kuinka lentokone pysyy ilmassa.

Samoin evoluutioteoria on ollut pitkään oppikirjoissa vaikka on jo hyvän aikaa tiedetty, että se on kyllä tieteellisesti mahdoton, ja väite on tosiaan jo perusteltu tieteellisesti.

Vierailija
6/35 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja uskot itse jokaiseen ristiriitaisuuteen joka siihen on kirjoitettu. Raamattu on ihmisen tuhansien vuosien aikana kirjoittama ja muokkaama opus. Jokaisen kirjoittajan oma mielipide ja ajatusmaailma heijastuu kirjeissa ja kirjoissa.

Kai olet myös sitä mieltä, että nainen on miehen omaisuutta, niin kuin Raamatussa sanotaan? Ja että jos mies kuolee ja hänen veljensä on naimaton, naisen on pakko naida veli? Tai että mies saa harrastaa seksiä myös naisen palvelijan kanssa? Orja saa mennä naimisiin vain orjan kanssa, vapaa mies vain vapaan naisen kanssa? Raiskatun naisen on pakko avioitua raiskaajansa kanssa?

Raamatussa Jumala sallii kaikki edellämainitut.

Vierailija
7/35 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin evoluutioteoria on ollut pitkään oppikirjoissa vaikka on jo hyvän aikaa tiedetty, että se on kyllä tieteellisesti mahdoton, ja väite on tosiaan jo perusteltu tieteellisesti.

bullshittiä? Tiedeyhteisössä evoluutioteoria on yhtä vakiintunut kuin vaikka painovoimateoria. Sitä ei kyseenalaista oikeasti kukaan paitsi muutama hörhöilijä uskonnollisilla motiiveilla höystettynä. Missä on se sylttytehdas, jossa ihmisiä johdetaan tällä lailla harhaan?

Vierailija
8/35 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se jumala loi (siis kuvitellaan että tämä nyt pitäisi paikkaansa) ne ihmiset vasta aivan viime hetkellä. Maapallo on ollut olemassa about 5 mirjardia vuotta, homo sapies on ollut tällä pallolla noin 200tuhatta vuotta. Siinä on kaikella muulla elämällä ollut noin 4.999.800.000 vuotta aikaa kehittyä.

Eli tunge se jumala loi teoriasi kuuseen, kiitos :)

Vierailija
9/35 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

loihan se Jumala ne homotkin.

Vierailija
10/35 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja uskot itse jokaiseen ristiriitaisuuteen joka siihen on kirjoitettu. Raamattu on ihmisen tuhansien vuosien aikana kirjoittama ja muokkaama opus. Jokaisen kirjoittajan oma mielipide ja ajatusmaailma heijastuu kirjeissa ja kirjoissa.

Kai olet myös sitä mieltä, että nainen on miehen omaisuutta, niin kuin Raamatussa sanotaan? Ja että jos mies kuolee ja hänen veljensä on naimaton, naisen on pakko naida veli? Tai että mies saa harrastaa seksiä myös naisen palvelijan kanssa? Orja saa mennä naimisiin vain orjan kanssa, vapaa mies vain vapaan naisen kanssa? Raiskatun naisen on pakko avioitua raiskaajansa kanssa?

joku puhunut että mulla on lapsia, vai oletko selvänäkijä?

Noh, eiköhän se viimeistään selviä sitten kun täältä kuolee pois että onko esim kuoleman jälkeen jotain ym ym.

Helvettiin jos tahdot niin tuo on totisesti sinulle se oikea tie, minkä olet nähtävästi valinnut omaksesi.

Eli tervemenoa :)

Vierailija
11/35 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on lukiokin käyty, kaikkea ei vaan tarvitse onneksi uskoa mitä koulussa opetetaan, ja onhan siellä uskonnonopetustamissä on eri teoria maailman synnystä. (vs evoluutioteoria)

Silti sä et ole onnistunut edes oppimaan mitä evoluutioteorialla tarkoitetaan ja mihin kysymyksiin se vastaa. Evoluutioteoria EI vastaa kysymykseen elämän synnystä. Sitä varten on abiogenes-teoriat. Evuluutioteoria käsittelee vain ja ainoastaan lajien kehitystä, ei elämän syntyä.

Ja mä arvaan että sinä oikeasti kirjoittelet sieltä Perähikiä alakoulusta kun välitunnilla ei tarvi mennä pakkasen takia ulos.

Vierailija
12/35 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti sä et ole onnistunut edes oppimaan mitä evoluutioteorialla tarkoitetaan ja mihin kysymyksiin se vastaa. Evoluutioteoria EI vastaa kysymykseen elämän synnystä. Sitä varten on abiogenes-teoriat. Evuluutioteoria käsittelee vain ja ainoastaan lajien kehitystä, ei elämän syntyä.

Ja mä arvaan että sinä oikeasti kirjoittelet sieltä Perähikiä alakoulusta kun välitunnilla ei tarvi mennä pakkasen takia ulos.

sulla on paha olo sisäisesti ja pakko mollata täällä.. Suosittelen psykiatria siihen vaivaan.

tiedän kyllä kuka olen ja oman historian. Voit tulla tarkastamaan :)todistukset löytyy

Vierailija
13/35 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä edes evoluution käsite ole tuttu, niin suosittelen että hankit asiasta edes perustiedot, ennenkuin alat netissä huutelemaan.

Vierailija
14/35 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, eiköhän se viimeistään selviä sitten kun täältä kuolee pois että onko esim kuoleman jälkeen jotain ym ym.

Helvettiin jos tahdot niin tuo on totisesti sinulle se oikea tie, minkä olet nähtävästi valinnut omaksesi.

Lähinnä ajattelin, että kun noin tarkkaan seuraat Raamatun oppeja, niin varmaan olet myös lukenut sattumoisin kohdan "Liääntykää ja täyttäkää maa", joka mielestäni viittaa siihen että lapsia "kuuluu" tehdä.

Enpä usko että se Helvettiin joutuminen on omasta tahdostani kiinni, taidan olla sittenkin juutalainen, koska tuonpuoleinen ei juurikaan kiinnosta minua. Niin ja vaikea joutua paikkaan, johon ei itse usko :)

Mutta mielestäni tärkeä pointti jäi ilman vastausta; eli allekirjoitatko nuo edellämainitsemani vaihtoehtoiset avioliitot, joita Raamatussa oikein vilisee? :D

Vierailija
15/35 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun netissä keuhkoaa ihmiset, joilla ei ole minkäänlaista käsitystä siitä asiasta josta matkasaarnaavat, ei edes kaikkein perustietojen perustietoa lähtien käsitteen sisällöstä.

Vierailija
16/35 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä ajattelin, että kun noin tarkkaan seuraat Raamatun oppeja, niin varmaan olet myös lukenut sattumoisin kohdan "Liääntykää ja täyttäkää maa", joka mielestäni viittaa siihen että lapsia "kuuluu" tehdä.

Enpä usko että se Helvettiin joutuminen on omasta tahdostani kiinni, taidan olla sittenkin juutalainen, koska tuonpuoleinen ei juurikaan kiinnosta minua. Niin ja vaikea joutua paikkaan, johon ei itse usko :)

Mutta mielestäni tärkeä pointti jäi ilman vastausta; eli allekirjoitatko nuo edellämainitsemani vaihtoehtoiset avioliitot, joita Raamatussa oikein vilisee? :D

ainakaan itse niitä monia noudata, osan allekirjoitan ja osaan en ota kantaa.. koska ne ovat todellakin historiaa ja esim orjia harvemmin näkee kaduilla.

Perus opit edim 10 käskyä, ovat mielestäni viisaat ja pyrin noudattamaan.

Kysymys oli lähinnä siitä että uskon ettei maailma ole syntynyt tyhjästä..

http://www.google.fi/imgres?q=hand+of+god&um=1&hl=fi&client=firefox-a&s…

Vierailija
17/35 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

bullshittiä? Tiedeyhteisössä evoluutioteoria on yhtä vakiintunut kuin vaikka painovoimateoria. Sitä ei kyseenalaista oikeasti kukaan paitsi muutama hörhöilijä uskonnollisilla motiiveilla höystettynä. Missä on se sylttytehdas, jossa ihmisiä johdetaan tällä lailla harhaan?

....

puoltavat liikaa luomisteoriaa. Samasta syystä kun useimmat eivät edes halua ottaa asioista selvää, koska haluavat uskoa evoluutioteoriaan, ts. eivät halua uskoa Jumalaan, eivätkä siksi ota tästäkään asiasta oikeasti selvää.

Ei se ole bullshittiä, se on ihan tieteellisesti todistettua. Otahan asioista selvää, jos todella haluat löytää oikeat tosiasiat.

Vierailija
18/35 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole bullshittiä, se on ihan tieteellisesti todistettua. Otahan asioista selvää, jos todella haluat löytää oikeat tosiasiat.

evoluutioteoria ei ole totta, ja vastaavasti laita myös todiste vaihtoehtoisesta teoriasta.

Ja mua kovasti myös kiinnostaisi, että mitä ne dinojen fossiilit on, kun kerran evoluutiota ei ole tapahtunut.

Vierailija
19/35 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskot ettei maailma ole syntynyt tyhjästä... Tota kerros mulle, mistäs se Jumala sitten tuli?

Ja hienosti niputit homouden "luonnottomuuden" samaan avaukseen. Homous on ollut "sairasta" eli sairaus viimeksi -84, jolloin se poistettiin tautiluokituksesta. Eli homous on tervettä, ei millään lailla luonnotonta.

Että eikös homouden luonnottomuuskin ala jo olla aika historiaa samalla lailla kuin orjuus?

Vierailija
20/35 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala on luonut dinosaurukset ja ne on kuolleet, siitä fossiilit,

sitten alkoi uusi aikakausi ja tuli ihminen