Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaisitko 16 v teinin ottaa nenäkorun ?

Vierailija
26.01.2012 |

Mielestäni ainoa "lävistys" joka on lähes huomaamaton. Ehdottoman EI olen sanonut kulmalävistykselle, huulilävistykselle ja suun alapuolella olevalle napille (mikä lie lävistys).

Samoin olen kieltänyt korvavenytykset.

Nyt olen kahden vaiheilla tuon nenäkorun kanssa. Se kun on todella huomaamaton ja siitä ei jää edes kunnon jälkeä kun sen ottaa pois

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain luvalla ottaa 13-vuotiaana kulmakorun, 14-vuotiaana napakorun ja 16vuotiaana tein huulikorun. Omapahan on naamani. Kun menin amikseen ja "aikuistuin" niin otinkaikki korut pois eikä missään näy arpia. Että en mä nyt ainakaan koe että mun naama olisi pilalla:D LOL. Ja ennenkuin haukutte vanhempani, niin he ovat erittäin rakastavaisia ja huolehtivia ja ehkä vähän nipojakin. Tatskoja en saanut alaikäisenä ottaa (enkä vanhempien mielestä vieläkään) mutta otin sitten 19vuotiaana omalla luvalla:P

Vierailija
22/26 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin kun pitää suunsa kiinni.

Ja parempi on pitääkin jos on niin tyhjäpää, että lävistelee itseään. tai ihailee muiden lävistyksiä.

YÖK, ne on kamalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauheasti mahda mitään jos ottaa.

Omani otti 15-vuotiaana vaikka kuinka uhkailin etukäteen ja jälkikäteen pidin hänelle mykkäkoulua monta päivää. Nyt on 24 ja vieläkin tuo taitaa olla.

Vierailija
24/26 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mitenkään sopisi naamaan. Minun äitini oli hyvin lävistysvastainen, joten otinpa sitten salaa kaksi lävistystä naamaan, molemmat alaikäisenä. Toisen otin ulkomailla, toisen paikassa jossa oli ikärajana 16. Ja äitihän tykkäs. Tajusin kuitenkin itse parin vuoden päästä, että rumiahan ne killuttimet ovat, ja otin pois.

Anna ottaa jos uskaltaa, ei se ole mikään maailman isoin juttu. Mieluummin nenä kuin kulma tai poski tai muu karsea paikka.

Vierailija
25/26 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosin kysynyt siihen lupaa, hih hih.

Vierailija
26/26 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nenäkoru, jossa pidin ketjua, joka oli toisesta päästä korvassa kiinni. RRRRROOOOOOCCCCK. Nyt naurattaa jälkeenpäin, mutta vanhempieni ilmekään ei värähtänyt kun tulin virityksen kanssa kotiin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän