Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaisitko 16 v teinin ottaa nenäkorun ?

Vierailija
26.01.2012 |

Mielestäni ainoa "lävistys" joka on lähes huomaamaton. Ehdottoman EI olen sanonut kulmalävistykselle, huulilävistykselle ja suun alapuolella olevalle napille (mikä lie lävistys).

Samoin olen kieltänyt korvavenytykset.

Nyt olen kahden vaiheilla tuon nenäkorun kanssa. Se kun on todella huomaamaton ja siitä ei jää edes kunnon jälkeä kun sen ottaa pois

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää lävistyksistä. Ovat rumia ja epähygieenisen oloisia. Ja joissain tilanteissa vaarallisiakin.

Vierailija
2/26 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyttö otti 17 v:nä kielilävärin. Onneksi ei sössötä. (Mulle kerrottiin vasta jälkeenpäin. En tiedä miten oli saanut)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nimenomaan vain nenäkorun

Niitä on yllättävän monella aikuisellakin kun tarkemmin katsoo.

Kaikki muut lävärit: NO

Vierailija
4/26 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 v saa itse ottaa ilman vanhempien lupaa.

Ole onnelllinen, että sinulta edes kysytään mielipidettä !!!!

Vierailija
5/26 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaisi lapseni laittaa minkäänlaista lävistystö (paitsi korvakorut). Naamakorut ovat törkeän näköisiä ja tekevät olemuksesta epäsiistin. YÖK!

Vierailija
6/26 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-vuotiaana saa laittaa sitten vaikka koko naaman täyteen rautaa, jos on ihan pakko.

Vierailija
7/26 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kysellyt lupia kotona vaan tein itse.

Vierailija
8/26 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaikki nämä vuodet yrittänyt kasvattaa lapsestani fiksua ihmistä, enkä todellakaan salli että hän pilaa ulkonäkönsä ottamalla jotain lävistyksiä.

Vierailija
9/26 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan noissa virallisissa tatuointipaikoissa. Jokainen nyt voi itseään silpoa miten haluaa mutta järkyttäviä noi kaikki lävistykset ovat.

Omat lapseni eivät onneksi halua edes.

Vierailija
10/26 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kulmaan tai huuleen en antaisi. Sieraimessa se reikä ei tule olemaan kovin näkyvä sitten/kun hän haluaa poistaa korun.

Mutta sen verran kyllä neuvottelisin, että saa korun vaikkapa 17-vuotislahjaksi tai kesälomalla omilla tienesteillään tms. eli joutuisi odottamaan jonkin aikaa. Jos vaikka mieli muuttuu. Jos ei niin sitten otettaisiin lävistys.

Mulle vanhemmat lupasivat pienen tatuoinnin 15-vuotiaana mutta mieli muuttui kun kävin tauointipaikassa etukäteen tutustumassa tatuointivälineisiin ;) Sitten se asia vain jäi.

Vierailija
11/26 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kenenkään muun toimesta.

Jokainen nyt voi itseään silpoa miten haluaa mutta järkyttäviä noi kaikki lävistykset ovat.

Omat lapseni eivät onneksi halua edes.

Vierailija
12/26 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan noissa virallisissa tatuointipaikoissa. Jokainen nyt voi itseään silpoa miten haluaa mutta järkyttäviä noi kaikki lävistykset ovat. Omat lapseni eivät onneksi halua edes.

Lävistykissä on 16 v

Tatuoinneissa 18 v

Ja tuo nenäkoru ei todellakaan ole mikään näkyvä "joka pilaisi ulkonäön" . Se on sellaisessa kohdass nesää, että reikä ei näy kun ottaa korun pois.

Hitto täällä on pimeetä porukkaa kun eivät sitäkään tiedä vaan meuhkaavat ulkonäön pilaamisesta jne

Oletteko kentien vanhuksia ? Vai muutan vaan jäaneet menneisyyteen ?

Vierailija
13/26 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei ole viisaita vanhempia kasvattamassa.

Mulle vanhemmat lupasivat pienen tatuoinnin 15-vuotiaana

Vierailija
14/26 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi väkisin pitää rumentaa itseään kun valmiiksi on jo pottunenä?

Vierailija
15/26 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tahtoisi kulkea finni nenässä mutta makuja on tietysti monia.

Vierailija
16/26 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kuvittelee olevansa muiden yläpuolella ja parempi äiti kuin muut VAIKKA sulkee silmänsä pedofilialta (joka on todella yleistä ko. liikkessä)

Mene pliis muualle pätemään !

Vierailija
17/26 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kuvittelee olevansa muiden yläpuolella ja parempi äiti kuin muut VAIKKA sulkee silmänsä pedofilialta (joka on todella yleistä ko. liikkessä) Mene pliis muualle pätemään !

Minä ainakin tunnistan HETI lestan hänen kirjoituksistaan.

Sulkee silmänsä vaikka oma lapsi olisi pedon uhri, mutta täällä nimettömänä on aina valmis pätemään ( vaikka on hellan ja sängyn välissä koko elämänsä)

Vierailija
18/26 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kuvittelee olevansa muiden yläpuolella ja parempi äiti kuin muut VAIKKA sulkee silmänsä pedofilialta (joka on todella yleistä ko. liikkessä)

Mene pliis muualle pätemään !

Vierailija
19/26 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsivat minut niin läpikotaisin, että osasivat käsitellä minua oikealla tavalla. Jos olisivat olleet tiukkoja ja kieltäneet jyrkästi, olisin varmasti pannut vastaan ja vääntänyt asiasta seuraavat 3 vuotta päivittäin. Luottivat minuun sen verran että tulen järkiini.

Ja se, että lävistykset ovat SINUN mielestäsi kammottavan rumia ei tarkoita sitä, että ne jonkun muun mielestä eivät voisi olla kauniita. Ihan sama kuin meuhkaisit täällä jos jonkun lapsi haluaa lyhyet hiukset vaikka sinun mielestäsi vain pitkät ovat kauniita.

Ja ei, minulla ei ole muita lävistyksiä kuin korvakorut itselläni. Olen tavallistakin tavallisempi akateemisesti koulutettu perheenäiti mutta ymmärrän, että kaikki eivät ole samanlaisia kuin minä tai perheeni.

Ja ap:lle, lävistyksissä on todellakin tuo 16 vuoden ikäraja lävistyspaikoissa. Eli sinänsä et voi kauheasti estääkään lastasi ottamasta lävistystä. Nenälävistys on kuitenkin huomaamaton mikä on hyvä juttu.

Vierailija
20/26 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää lävistyksistä. Ovat rumia ja epähygieenisen oloisia. Ja joissain tilanteissa vaarallisiakin.

Eihän ne teinit niitä teidän lärviin pyydäkään. Ootteko sattunu miettimään sellasta asiaa, että teidän lapsilla on omat mielipiteensä, koska ne on eri ihminen kuin te, yksilöitä, oma persoonansa. Ne saattaa tykätä lävistyksistä, vaikka te ette. Ette te voi päättää mistä lapsenne saa tykätä. Niillä todennäköisesti on erilainen musiikki- taide- harrastus- vaatemaku jne. 16 vee päättää itse ulkonäöstään, myös lävistyksistä. Joten sillä ei ole mitään väliä mitä mieltä TE niistä olette.

Vai päätättekö kenties myös mitä lapsenne alkaa opiskella, mihin menee töihin, kuinka suuren perheen perustaa jne. ?!!?!!! Toivon että annatte lastenne kasvaa itsenäisiksi omasta elämästään päätäntävaltaisiksi ihmisiksi.

Ja jos joku oli tulossa kommentoimaan, että annat sitten varmaan oman lapsesi ryypätä ja käyttää huumeitakin, jos itse haluaa. Niin ei tietenkään. Mutta lävistys nyt ei ole millään tavalla vaarallinen tai lopullinenkaan. Vähän kuin hiustenleikkuu. Ehkä tykkäät ja päädyt pitämään uutta mallia vuosia, ehkä kyllästyt tai et pidä ollenkaan ja vaihdat pian pois.

En ymmärrä näin mitättömästä asiasta tappelemista. Eiköhän teinien kanssa tota vääntöä riitä muutenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi