Niinistön äänestäminen on vähän epämuodikasta
Ei voi mittään, mutta Haavisto on kerännyt puolelleen suurimman osan nuorisosta ja taiteilijoista.
Kommentit (15)
Olen Niinistön ikäluokkaa.
harmi, niin se aika kulkee ohitse ja aivot rappeutuu siihen malliin, ettei pysty ajattelemaan enää omilla aivoillaan. "ei homoo presidentiksi" voi jeeves...
Kun kuuntelen Niinistöä, mulle tulee sellainen fiilis että se vastaa koska on pakko vastata. Ja se on sit sellaista puisevaa jaaritusta.
Tykkään kuunnella Haavistoa kun oikeasti haluan kuulla mitä sillä on sanottavaa. Ja tuntuu siltä että sitäkin kiinnostaa.
haluaa samaistua vapaisiin taiteilijoihin ja suvaitseviin homoihin ja ymmärtämättä politiikasta yhtään mitään antaa äänensä vain trendikkyyden ja ennakkoluulottomuuden merkeissä.
haluaa samaistua vapaisiin taiteilijoihin ja suvaitseviin homoihin ja ymmärtämättä politiikasta yhtään mitään antaa äänensä vain trendikkyyden ja ennakkoluulottomuuden merkeissä.
ei politiikka ole asia jota pitäisi erityisemmin ymmärtää. Politiikka on kaikkea sitä, mitä me ihmiset teemme. Jos ihminen ymmärtää sen, että Haavisto levittää hyvää energiaa suomen kansalle niin silloin tämä ihminen vo isanoa ymmärtävänsä politiikkaa.
Ei politiikka ole mitään avaruustiedettä
Ei voi mittään, mutta Haavisto on kerännyt puolelleen suurimman osan nuorisosta ja taiteilijoista.
voi mitään, mutta nuoriso ja taiteilijat eivät ole sopivaa sakkia päättämään yhtikäs mistään.
me saadaan vienti kasvuun ja ihmisille sitä kautta töitä ja valtiolle verovaroja??
Anna mun kaikki kestää!! :D
tavoite: saada rikkaille entistä enemmän rahaa. Kokoomus kannattaa halpatyövoiman hankkimista esimerkiksi Virosta, että palkat ja työsuhde-edut saataisiin pysymään mahdollisimman pienenä.
ei politiikka ole asia jota pitäisi erityisemmin ymmärtää. Politiikka on kaikkea sitä, mitä me ihmiset teemme. Jos ihminen ymmärtää sen, että Haavisto levittää hyvää energiaa suomen kansalle niin silloin tämä ihminen vo isanoa ymmärtävänsä politiikkaa.Ei politiikka ole mitään avaruustiedettä
Hyvää energiaa, my ass. Mä kyllä kuotaan kumpaankin herraan poliitikkona, mutta Haaviston kannattajakuntaan en luota juurikaan. Suuri osa tuntuu leijuvan jossain ihmeellisessä "nyt me muutetaan maailma paremmaksi paikaksi elää, rahaa ei tarvita, vaan hyvää energiaa ja vähän ultrabraata" -sumussa.
Toinen puoli, joka äänestää pätevää, älykästä ja kokenutta poliitikkoa, leimataan vanhakantaisiksi änkyröiksi, vaikka Niinistö ei todellakaan ole mikään patavanhoillinen arvokonservatiivi.
Hän edustaa Suomen kansaa. Luuletko tosiaan, että niinistö presidenttinä markkinoisi vain yksittäisiä, rikkaiden yrityksiä? Ymmärrätkö, että jokainen on jollakulla töissä. Ja jotta se työpaikka pysyy, niin on syytä tulla tulosta. Ei oo kovin vaikeeta matematiikkaa.
asettuneet Haaviston kannattajiksi. En usko, että sama tunne tulisi talouselämän huippunimistä, sillä väistämättä tulee mieleen että nämä odottavat jotain vastiketta vaalirahalahjoituksilleen.
Hyvää energiaa, my ass. Mä kyllä kuotaan kumpaankin herraan poliitikkona, mutta Haaviston kannattajakuntaan en luota juurikaan. Suuri osa tuntuu leijuvan jossain ihmeellisessä "nyt me muutetaan maailma paremmaksi paikaksi elää, rahaa ei tarvita, vaan hyvää energiaa ja vähän ultrabraata" -sumussa.
Toinen puoli, joka äänestää pätevää, älykästä ja kokenutta poliitikkoa, leimataan vanhakantaisiksi änkyröiksi, vaikka Niinistö ei todellakaan ole mikään patavanhoillinen arvokonservatiivi.
Tässä on nyt tosiaan joku kummallinen hurmos päällä osasta kansaa. Luojan kiitos mä jaksan uskoa, että Suomessa on enemmän järkeviä ihmisiä kuin tällaiseen joukkohurmokseen sortuvia.
jotka eivät veroja maksa ja on vaikea sopeutua yhteiskunnan normeihin.
ja makelovenotwar-tyyliä ja yhteiskunta pelastuu.
Olen Niinistön ikäluokkaa.