Miehet: naista baarista epävarmuudella vai varmasti huoralta?
Baarista seksipartnerin metsästäminen on jännää, mutta aina ei tärppää. Jos on liikenteessä täysin pillu mielessä, tuleeko kuitenkin halvemmaksi maksaa ilotytölle ja hoitaa homma ilman rituaaleja? Saanti ainakin täten varmaa ja aikaa säästyy myös.
Kommentit (35)
Lopetin baareista seuran hakemisen kun olin Tallinassa baarissa ja siihen tuli viereeni todella nätti nainen ja kysyi suoraan haluanko seuraa.. Sanoi 150 euroa tunti ja yö 500 euroa. Sanoin että koko yön sitten samantien ja oli kaunis ihana nainen kyllä todellakin. Käytiin drinkeillä toisessa baarissa ja sitten mentiin hotellihuoneeseeni.
Maksullinen on varmempi ja todennäköisesti kauniimpi mitä baarista saa. Bonuksena ei tarvitse kännissä panna, eikä aamulla ole darra.
Maksullinen tulee aina halvemmaksi ja saa paremmat kyydit.
En oo maksullisilla ikinä käynyt. Aiemmin tykkäsin hakea baarista seuraa. Nuorempana se oli aika saletti että joku lähti aina mukaan mutta näin vanhempana homma ei ole enää ihan niin varma. Toisaalta kiva viettää öitä vähän vanhempien naisten kanssa ja tykkään siitä ettei ikinä tiedä natsaako vai ei.
Toisaalta nykyään seurustelen joten en enää hae baareista seuraa. Mutta jos pitäisi valita baari tai huo*a niin valitsisin varmaan baarin. Siihen liittyy niin moni muukin asia.
Kaikki on jollain tasolla maksullisia. Toiset kertovat suoraan summan millä suostuu seksiin ja toiset vaatii treffejä, lahjoja tai huomiota mieheltä ennen kun suostuu.
Suora raha, treffien järjestäminen ja maksaminen, lahjojen hankkiminen sekä huomioiminen maksaa aina miehelle rahaa jotka kaikki on maksuja
Vierailija kirjoitti:
Minä olen saanut kahdesti klamydian ilmaiseksi baarista. Huoralta en koskaan, vaikka olen käynyt kotimaassa ja Amsterdamissa.
Itsekään en ole myöskään koskaan saanut tautia maksullisilta vaikka ympäri maailmaa näiden palveluja käyttänyt mutta ns. tavallisilta suomalaisilta naisilta on tullut muutaman kerran
Vierailija kirjoitti:
Normipoisto.
Yllättävää että taas löytyi joku mielensäpahoittaja joka yrittää kieltää keskustelua kun ei henkilökohtaisesti tykkää aiheesta ja ahdistuu siittä.
Voidaanko me järjestää sinulle kriisiapua apua ja terapiaa nyt kun noin suunnattomasti pahoitit mielesi kun huomasit että muut ei keskustele vain niista aiheista jotka sinä erikseen sallit?
Minä olen päässyt korkeammalle asteelle ja osaan pidättäytyä pillusta. Oma käsi riittää. Joskus humalassa voi kontrolli pettää ja pillu alkaakin kiinnostaa. Onneksi järki pysyy kuitenkin yleensä jotenkin mukana. Kerran olin liian humalassa ja päädyin seksiä harrastamaan, mutta onneksi humatilan vuoksi ei seissyt.
Baaripiparia uskaltaa pääsäntöisesti lipaista, joten se.
Nuorempana ja kiimaisempana miehenä tuli käytyä ensin maksullisella tai muuten tutulla panokaveritytöllä paineet purkamassa, sitten oli helppo mennä yöelämään rennolla asenteella ja tutustumassa uusiin ihmissuhteisiin ilman kiirettä, ja usein siitäkin vielä pääsi saatille ja aamupalalle.
Tällasestakin pska-aiheesta saa kyllä puhua täällä, mutta eutanasiasta ei.
Miehet on kyllä aika yksinkertaisia. Aikoinaan joskus 90 luvun alussa, kun olin vielä nuori, hoikka , pitkäsäärinen JA korkeasti koulutettu JA naimisissa, ja olin yhdessä kongressissa pääkaupunkiseudulla, ja odottelin muuta illallisseuruetta hotellin baarissa. Olin yleensä aika ajoissa, koska en ole koskaan kauheasti meikannut, tai mielestäni pukeutunut mitenkään provosoivasti, mutta kyllä sillä kertaa oli ihan hame päällä ja odottelin siis baaritiskillä.
Aika äkkiä siihen änkesi joku sellainen , itseäni sillon joku 20v vuotta vanhempi, möhömahainen ulkomaalainen mies, liekö ollut venäläinen tms joka alkoi kysellä hintaa, melko huonolla englannilla. How much, everybody has a price, what is your price yms änkkäämistä,vaikka yritin tehdä selväksi ettei kiinnosta..kohotteli hintaa yms. Onneksi illallisseurueeni ,saman alan kollegoita saapui melko pian, joukossa silloisen ikäni salskeita nuoria miehiäkin, ja pelastivat. Ukko vielä huuteli perääni että ok, I can race my offer if you want more.
Taas kerran mietin että osa miehistä on kyllä todellisia älykääpiöitä jotka luulevat että rahalla saa, mitä , rakkautta? Oikeasti säälittävää. Onneksi on sitten ihan oikeitakin miehiä, mm. omapuolisoni. Oikea ihminen.
Maitopurkin kanssa harrastan turvaseksiä muutaman kerran vuotessa; ei tuu laspia eikä tautoloita eikä nauruja eikä haukotuksia eikä juoruja, , mutta orgasmi kyllä, t impipoika yli 40
Jos pelkästään pillu on mielessä niin maksulliselle. Jos nauttii jahdista niin sitten baariin.
Vierailija kirjoitti:
Maitopurkin kanssa harrastan turvaseksiä muutaman kerran vuotessa; ei tuu laspia eikä tautoloita eikä nauruja eikä haukotuksia eikä juoruja, , mutta orgasmi kyllä, t impipoika yli 40
Kokeile ihmeessä fleshlightia
Nainen ostetaan aina. Ammattilaiselta saaminen on mutkatonta, joten suosittelen prostituoitua. Olen itsekin seksiduunari, kiltin tytön näköinen rillipää, ettei ihan heti hoksaisi 🤗
Neuvostoliiton aikaan Tallinnan reissut oli varsin antavia. Mutta silloin oli itsekin nuori ja myös paikallisia, tavallisia nuoria naisia oli yökerhoissa ja baareissa. Rahanvaihdolla pimeästi ja tavaroita myymällä, paikallista rupikkaa oli yllinkyllin, jopa niin, että jotkut heittivät pois kun maasta poistuttiin. Kaikki fasiliteetit oli käytössä. Viron alamaailma oli silloin selkeämpi turistille.
Ei kannata naisiin kajota. Aseksualisoituminen antaa turvan hairahduksia vastaan
Maksullien nainen tietenkin. En ole baareista hakenut seuraa enää 10 vuoteen.