Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ihan totaalisen ihastunut yhteen mieheen, en tiedä miten edetä. ;(

Vierailija
16.08.2012 |

Antakaa neuvoja ja vinkkejä?

Olemme tunteneet pari kuukautta, tapaamme toisemme päivittäin, jos emme tapaa viestittelemme. Tiedämme aika paljon toistemme elämästä ja ajatuksista, olemme jutelleet paljon. Miehestäkin näkee, että on kiinostunut minusta.

Ongelmana on se, että tilanne ei tunnu etenevän, tuntuu, että olemme jumittuneet kaveri asteelle, vaikka molemmat selvästi haluaa enemmän. Kerran mies koetti pussata minua, mutta jostain syystä käänsin pääni pois. :( Ja joo emme ole teinejä, mies 29 ja minä 26.

Mies vaikuttaa vähän "pelimieheltä" ja kokeneelta ja siksi kummastelenkin, että ei osaa viedä juttua pidemmälle. Itse olen aika kokematon tämmösessä. Kaipailen käytännön vinkkejä, miten saisin vietyä tätä juttua pidemmälle. Onko edes mahdollista, että mieskin ujostelee viedä tätä pidemmalle, vaikka onkin kokenut? Ärsyttävä tilanne, mutta silti niin ihana. :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suudella, käänsit pääsi pois ja nyt ihmettelet miksi juttu ei etene? Oletko tosissasi?

Vierailija
2/5 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suudella, käänsit pääsi pois ja nyt ihmettelet miksi juttu ei etene? Oletko tosissasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä tilanteessa. Halusin kyllä suudella häntä, mutta hetki ei tuntunut oikealta. :(

Ehkä mies sitten pelästy sitä, mutta hän on senkin jälkeen ollut selvästi kiinnostunut minusta, miksi näkisi päivitäin vaivaa tavatakseni minua, jos ei olisi kiinnostunut? Ja lähettelisi viestejä?

Antakaa nyt jotain käytännön esimerkkejä, miten saan jutun etenemään? Itse olen tälläisessä aika kokematon joten auttakaa kokeneemmat.

ap

Vierailija
4/5 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on sopiva romattinen hetki. Niin minäkin tein ja nyt naimisissa 15-vuotta:)

Vierailija
5/5 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on sopiva romattinen hetki. Niin minäkin tein ja nyt naimisissa 15-vuotta:)