RENGASLIINAILIJAT!help! saan valita lahjaksi rengasliinan - minkä valitsen!!!!?????
Saan ensi viikolla rengasliinan - en ole ikinä edes kokeillut. Mulla on tricot slen pitkä trikooliina joka on hyvä ja kovassa käytössä mutta joskus pitkä ja hankala.
Jos saisit valita jonkun rengasliinan, minkä valitsisit?
Kommentit (5)
helpompi googlettaa. Näitä rengasliinojakin näyttää olevan melkoinen viidakko. Pää on ihan pyörällä... :)
Leveä, kevyesti topattu, avoin pää, kauniit kuosit (ainakin silloin kun omani hommasin ;) ja vetskarillinen tasku.
Oli tosi helppo ja mukava käyttää! Lonkalla jaksoi taaperoakin kantaa.
mutta mun mielestä vähän vaikea ja metalliset renkaat painavat vähän. Itse varmaan seuraavaksi kokeilisin ehkä Katiliinaa, tosin sekin on kudottu, ehkä joku trikoinen rengasliina olis helpompi sittenkin.
Jos et ole aikaisemmin liinaillut, niin sitten en kyllä suosittelisi rengasliinaa vaan pitkää trikoista, esim. Pikkuruuta. Tai jos lapsi alkaa olla puolivuotias, niin kudottua, pitkää liinaa, esim. Hoppedizia.
Täällä on tosi hyvä valikoima eri liinoja esittelyssä jälleenmyyjäyhteystietoineen:
http://www.kantoliinakanava.fi/liinat/esittelyt.php#rengasliinat
Kävin " tutkimassa" lisätietoja tuosta mim sarongista ja kuulostaa hyvältä se ainakin.
...kunhan ois mahdollisimman ohutta puuvillaa. (ei pellavaa)
ilman mitään olkatoppauksia ja muita pehmusteita.
liinan pää vois mielellään olla ommeltu käteväksi taskuksi.
ystävälläni on aivan ihana kuosinen tähän kuvaukseen sopiva Novan liina.
(toisella ystävälläni on paksusta pellavasta ommeltu kotimainen rengasliina. ei ole hyvän tuntuinen! pellava ei jousta, joten tuntuu olkapäässä inhottavalta. )