Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko koskaan nauhoittanut puheluitasi?

Vierailija
06.07.2024 |

Tekeehän yrityksetkin niin 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kokenut koskaan tarvetta.

Vierailija
2/12 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vältän puheluita, haluan kaikki kirjallisena, jotta on selvät todisteet olemassa.

Vierailija
4/12 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus aikonut, mutta en löytänyt iPhonelle sellaista sovellusta jolla puhelun tallentaminen olisi onnistunut.

Vierailija
5/12 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidan asiani aina sähköisesti ja kirjallisena, kun voin. Siitä jää selkeä jälki ja dokumentaatio. Ymmärrän tiettyjen viranomaistahojen haluavan sinnikkäästi pitää soitoista ja tapaamisista kiinni, kun niistä jää ilman nauhoitusta vain. Joudutaan sana sanaa vastaan tilanteeseen ilman todisteita.

Vierailija
6/12 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja sain ex muijalleni näin toimien haettua lähestymiskiellon ja itselleni häneltä korvaukset laittomasta uhkauksesta sekä kunnianloukkauksesta.

Kannattaa, sillä minusta 2300€ korvaus puhelujen tallentamisesta on ihan kiva raha. 🤗 

Vierailija
7/12 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, mutta poistin ne kuunneltuani. Olivat ok. 

Vierailija
8/12 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauhoitin kerran keskustelun työkkärin kanssa kun olin työkkärissä. Sitten tein rikosilmoituksen virkailijasta ja se tuomittiin kunnianloukkauksesta. Sain 2500 euroa korvauksia.

Vierailija
9/12 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi työhaastattelun nauhoitin puhelimelle teamsista. Puheluita en ole kun en tiedä miten sen voi tehdä. 

Vierailija
10/12 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja tarpeeseen on ollut. Kerran nauhoitin lääkärin vastaanoton ja miten älysinkin , jouduin sairaalaan ja toinen lääkäri meinasi toimenpiteeni muuttaa , mutta kun sanoin että minulla on nauhoitettuna vastaanotto , niin kuinka ollakkaan , ei kyennytkään toimenpidettäni teilaamaan. Jos vähänkin epäillyttää, kun on tärkeitä puheluja , niin nauhoitan , koska niistä ei jää mitään kirjallisia dokumentteja.

Vierailija
11/12 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi työhaastattelun nauhoitin puhelimelle teamsista. Puheluita en ole kun en tiedä miten sen voi tehdä. 

Niihin löytyy kyllä sovellus

Vierailija
12/12 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ja tarpeeseen on ollut. Kerran nauhoitin lääkärin vastaanoton ja miten älysinkin , jouduin sairaalaan ja toinen lääkäri meinasi toimenpiteeni muuttaa , mutta kun sanoin että minulla on nauhoitettuna vastaanotto , niin kuinka ollakkaan , ei kyennytkään toimenpidettäni teilaamaan. Jos vähänkin epäillyttää, kun on tärkeitä puheluja , niin nauhoitan , koska niistä ei jää mitään kirjallisia dokumentteja.

Olen ollut ikäni siinä luulossa, että suomalaisen sanaan voi lähes aina luottaa. Enää en ole niin varma ja suosittelen joko todistajan ottamista mukaan tai nauhoitusta, jos vähänkään haiskahtaa palaneen käry.