Mikael ja Maria Jungnerin avioliitto päättymässä?
Mulle tuli tänään todella vahva tunne, että Jungnereiden julkkis-avioliitto on päättymässä yhden-kahden seuraavan vuoden aikana. Saas nähdä pitääkö tunne paikkansa...
Nyt kun ensihuuma on jo haihtunut ja Mikael ei jatkakaan puoluesihteerinä, saattaa parisuhteessa olevat ongelmat saada suuremmat mittasuhteet. Eikös joitakin salakuvia jo vuotanut juorulehtiin Mikaelin pitkästä illanvietosta toisen naisen kanssa?
Kommentit (15)
mulle tuli tämä tunne pari, kolme viikkoa sitten. Katsoin jonkun Marian haastattelun, jossa jotenkin tosi vaikeana ja kylmästi kommentoi sitä Mikaelin youtube-videota, sitä rakkausdentunnustusvideota parin vuoden takaa. Siitä asti olen ajatellut, että odotellaan, miten heille käy, ei ehkä kovin hyvin.
Mikael Jungnerin tapainen mies saa kyllä hyväpalkkaisia töitä, jos vain haluaa tehdä. Ja paljon helpompia töitä kuin SDPn puoluesihteerin.
Mikael Jungnerin tapainen mies saa kyllä hyväpalkkaisia töitä, jos vain haluaa tehdä. Ja paljon helpompia töitä kuin SDPn puoluesihteerin.
Jungnerien parisuhde taisi olla viihdelehdistön suurennuslasin alla viimeksi kesällä kun Nasima ja Mikael illastivat (ja bilettivät) kahdestaan yömyöhään hioen SDP:n asioita....yeah right.
Olikos Mikael vielä yhdessä ensimmäisen puolisonsa kanssa kun alkoivat nykyisen Marian kanssa styylata?
Siis, ihan vain yleissivistyksesi korjaukseksi mainittakoon, että Mikael on tälläkin hetkellä kansanedustaja. Ei hän voi lähteä etsimään "hyväpalkkaisia töitä", hänellä on kansan valittuna velvollisuus tehdä nykyisiä töitään.
edelleen.
Tuskin olisivat jos Mikaelilla olisi jotain sutinaa Nasiman kanssa.
taisikin tuntea nämä tyypit..
No, avioerohan on peruttu.
Kaiken pitää olla koko ajan suurta tunnetta, intohimoa ja aatteen paloa.
Eikös sillä Mikaelilla ole pitkään ollut jo oma kaupunkiasunto Bulevardilla, kun Maria asuu siellä Espoon korvessa?
No, avioerohan on peruttu.
Minä taas luulen että nämä kaksi tekevät mitä hyvänsä, siis vaikka laittavat avioeron vireille 5 minuutiksi, pysyäkseen otsikoissa.
Mutta joo, varmaan on kohta Marian lapsilla uusi isäpuoli.
Mikaelin muutama vuosi sitten julkaistu kirja kertoi jo selvää kieltä miehestä joka tekee kaiken oman itsensä takia. Hetkeäkään ei muita mieti.
Samoin Maria on pitänyt itseään niin valtavan älykkäänä ja fiksuna että hän on maamme paras ja välkyin toimittaja - ei siis kuuluttaja. Tais Maria vaatia itselleen omaa ohjelmaakin jossakin vaiheessa.
On kuulemma niin paljon kokemusta kun pitää valita ne tyynyjen värit siihen kuuluttajasohvalle, se vaatii ajattelua ja tyylitajua koska tyynyjen pitää sopia kuuluttajan asuun ja sohvan väriin - et on aivan järkyttävän vastuullista ja älyä vaativaa tuo kuuluttajan työ.
Totaalisen show-off pariskunta.
muutaman kerran - käyttäytyy kuin olisi Yleisradion pomo. Ekalla kerralla kun tapasin ei ollut edes mikään julkkis, eikä mitenkään liittynyt minun töihini, mutta tunki väliin kuin olisi jotenkin ollut niiden lähetysvalvojienkin pomo... Nolotti ja ihmetytti, että mikä ihmeen kuningatar sieltä laskeutui rahvaan pariin...
niillä yhteisiä lapsia? Ilmeisesti ei. Entä onko Mikaelilla omia lapsia?
Maria on kai aina kokenut olevansa erityinen, isä on Aarre Elo joka teki töitä ylessä vuosikaudet ja jota pidettiin siellä vähän kuin kuninkaana.
Mariaa en ole tavannut mutta Mikaelin kyllä muutaman kerran poliittisissa ympyröissä viimeisen vuoden aikana. On sellainen jees-jees jenkkimies. Siis että kaikki onnistuu aina, joo luvataan tää, tietenkin tehdään! Soita mulle! Mä hoidan! Paan eteenpäin! Laita meiliä!
Ja sit mitään ei tapahtu, vaan puhutaan suuria ja visioidaan - mutta tekeminen jää laihaksia.
Olen kyllä kuullut Mariasta näissä politiikkapiireissä että on mielellään esillä.
No, en tiedä.
Kukas se Marian entinen mies oli? Joku Mathes - sukunimeltään?
joka suuntaan. Mut yleensä ne huumat menee ohi jossain vaiheessa.
Eli onhan se mahdollista, että eroavat. Niin on eronnu moni muukin pari. Oli julkkiksia tai ei.
Huvittaako "tunteeni" sua edelleen?
Mä olen meedio!!! Ilmeisesti tunteeni ei ollutkaan ihan tuulesta temmattu!
En uskonut tämän tapahtuvan näin nopealla aikataululla, mutta merkkejä on ollut ilmassa jo kauan.
Marian kaltainen hyvännäköinen nainen alkaa varmaan nyt Mikaelin vallan ja statuksen pikkuhiljaa kadotessa tarkastella konkkanenäistä miehen kuvatustaan tarkemmin....