Ympärys 11 cm - onko luonnonoikku?
Tuolla toisessa keskustelussa vatvottiin taas penisten paksuutta, joten kannanpa korteni itsekin kekoon. Kuten huomaatte, sen tämä palsta tekee: ryhtyy miettimään asioita, joita ei normaalisti miettisi tai ainakaan pitäisi miettiä...
Eli, miehelläni on erektion kovuudesta riippuen ympärysmitaltaan n. 11-11,5 cm paksu (tai siis ohut) penis. Koska olen ollut vain hänen kanssaan - ja koska olen tätä palstaa lukenut - olen ruvennut miettimään onko hänellä todella poikkeuksellinen penis. Varsinaisesti en tiedä, miksi tätä kysyn, kun en ole miestä vaihtamassa ja olen muutenkin onnellinen, mutta vastatkaapa jos kokeneemmat tiedätte. Minusta se ei ainakaan tunnu pieneltä eikä myöskään näytä ainakaan hänen vartalossaan pieneltä.
Kommentit (74)
Jos on, niin itse kuuluisin 9 sentin ympärykseni kanssa friikkipenissirkukseen.
Tämän kanssa on todistetusti turhaa naisia edes yrittää, joten 11 cm on edes hieman parempi.
Vierailija kirjoitti:
Luin jostakin, että kondomien kokoluokitusta pitäisi muuttaa niin, että nykyinen tavallinen kondomi luokiteltaisiin isoksi ja s-kokoiset normaaleiksi. Oman penikseni ympärys on alle kymmenen senttiä. Mikään normaalikondomi ei kauaa pysy päällä. Olisi kait mukavampi, jos voisin valittaa kondomien pienuutta. Käytännössä kondomin pitää pysyä päällä ja siksi kondomin pitää olla ainakin ympärysmitaltaan sopiva. (Pienempi kuin peniksen ympärys.)
Marketin kondomeista Gamp tight (49mm) oli paras, mutta sen myynti on loppunut. S-koko on vain pari milliä kapeampi, mutta xs-koko jo yli sentin ympärykseltään pienempi. (Leveys 45mm) Monesti en ole huomannut eroa normaalikondomin (52mm) ja s-koon kondomin (49mm) välillä. Pois luistavat muutamassa minuutissa. Xs-kondomi on parempi mutta vaikeampi löytää. Mitat ovat ns. Euroopan standardin mukaisia. Kaukoidässä löytyy vaikka kuinka pieniä kondomeita (n.30mm leveitä)
No normaali kortsut on 18 cm pitkiä ja halkaisija noin 3,5 cm. Maximi paksuus 5,3 cm, siis se mihin se venyy. Joten se käy hyvin 4-5 cm paksuun mulkkuun.
Vierailija kirjoitti:
Näin on musta mies on oikeassa. Kyllä se kunnon mulkku pitää olla jos mielii oikeasti naisen tyydyttää. Pituus ei nyt niin tärkeää ole, jos ei halua välttämättä kaikkia ihme asentoja harrastaa. Jopa +16 cm riittää, mutta paksuus pitäs olla kanssa vähintään se 16 cm ympärys, eli 5 cm halkaisia. Ihanne kalu noin 19-22 cm ja 5-6 cm halkaisia.
En nyt tiedä. Minulla on tuon ylärajoilla, mutta 2 on kieltäytynyt seksistä sen nähtyään, ja varmaan joka kolmas on valitellut kipuja ja halunnut lopettaa aika pian. Osa on tosin pitänyt kovastikin. Kerran taas yrityksistä huolimatta sain sisään vain muutaman sentin.
Tuoltahan tuo on helppo laskea taulukosta, syöttömällä tiedot. https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja…
Muutenkin kalun kokonaisvolyymilla taitaa olla eniten merkitystä miltä naisesta kalu tuntuu, ei pelkästään pituudella.
Vierailija kirjoitti:
No normaali kortsut on 18 cm pitkiä ja halkaisija noin 3,5 cm. Maximi paksuus 5,3 cm, siis se mihin se venyy. Joten se käy hyvin 4-5 cm paksuun mulkkuun.
Mistä teitä spekuloijia löytyy niin monia jotka luulee, että isomunaiset voi käyttää normaalikokoisia kondomeja koska normikortsu venyy kyllä siihen ympärille. Joo venyyhän se, mutta kiristää niin vietävästi että menee kalu siniseks, jää punanen kipeä rengas varren alkuun ja erektio kuolee muutamassa minuutissa kun veri ei kierrä. Ei kiitos! Kaupat saisi alottaa myymään isokokoisia kun ikävää maksaa postimaksuja kun pitää tilata Saksasta kaikki.
Hei, itselläni on ympärysmitta 180 mm ja sitä ovat jotkut kumppanini pitäneet liian paksuna ja normaalien kondomien käyttö tuntuu hankalalta
Kyllä miehellä pitää varmaan yli 14 cm ympärys olla, jotta nainen nauttisi. Oma 10 cm ympärys ei ole yhdellekään riittänyt. Kuulemma ei tunnu missään.
Akin kirjoitti:
Hei, itselläni on ympärysmitta 180 mm ja sitä ovat jotkut kumppanini pitäneet liian paksuna ja normaalien kondomien käyttö tuntuu hankalalta
Se onkin jo kunnon parru. Eipähän ainakaan kukaan sano pieneksi. Ja kyllä sellaiselle "kesäkurpitsalle" ottajia piisaa.
Itse käytin vuosia SultanConture kondomeita ja tuskailin hankalan asettamisen kanssa. Nyt viimeaikoina olen käytyänyt MySize57 tai 60 kortsuja ja olen oivaltanut ongelman olleen liian pienissä kumeissa. Oma ympärysmitta hiukan innostuksesta ja mittauskohdasta riippuen 15cm - 15.5cm
-M37 kirjoitti:
Itse käytin vuosia SultanConture kondomeita ja tuskailin hankalan asettamisen kanssa. Nyt viimeaikoina olen käytyänyt MySize57 tai 60 kortsuja ja olen oivaltanut ongelman olleen liian pienissä kumeissa. Oma ympärysmitta hiukan innostuksesta ja mittauskohdasta riippuen 15cm - 15.5cm
64 tai 69 Mysize olisi oikeampi koko tuolle joten taidat puhua paskaa
Peniksen venytys laite - https://hespac.com/extenfi.htm Muutaman kuukauden käytön jälkeen kyllä huomaa peniksen kasvaneen. Penikseni on jo 3 cm suurempi.
Mutta hei, jos on ohut niin 2 kortsua päällekkäin ja herneitä väliin
Laita sammalta väliin ni ei tartu tauditkaan😷
Kondoomeja on useita kokoja ei ainoastaan halkaisia 53 pienin taitaa olla 45
Mutta hei, jos on ohut niin 2 kortsua päällekkäin ja herneitä väliin.