Ympärys 11 cm - onko luonnonoikku?
Tuolla toisessa keskustelussa vatvottiin taas penisten paksuutta, joten kannanpa korteni itsekin kekoon. Kuten huomaatte, sen tämä palsta tekee: ryhtyy miettimään asioita, joita ei normaalisti miettisi tai ainakaan pitäisi miettiä...
Eli, miehelläni on erektion kovuudesta riippuen ympärysmitaltaan n. 11-11,5 cm paksu (tai siis ohut) penis. Koska olen ollut vain hänen kanssaan - ja koska olen tätä palstaa lukenut - olen ruvennut miettimään onko hänellä todella poikkeuksellinen penis. Varsinaisesti en tiedä, miksi tätä kysyn, kun en ole miestä vaihtamassa ja olen muutenkin onnellinen, mutta vastatkaapa jos kokeneemmat tiedätte. Minusta se ei ainakaan tunnu pieneltä eikä myöskään näytä ainakaan hänen vartalossaan pieneltä.
Kommentit (74)
tiesittekö että apinoilla on pieni ja gorillalla tosi pieni
13/19,en valita. Eivätkä kyllä valita naisetkaan
Tietääkö ihmiset että peruskaupasta saadut kondomit ovat ympärysmitaltaan 10,6 cm ympärysmitaltaan. Kyllä ne jonkin verran venyvät, mutta tuntuu että jokainen suomalainen mies, ainakin juttujensa perusteella joutuu erikseen kondominsa tilaamaan erikoisliikkeistä. Ego tuntuu lisäävän aina sen sentin tai pari. Ympärysmitassa se on aikamoimem ero
Vierailija kirjoitti:
Sellainen tarkennus vielä aloittajalta, että jotkut tavallisista kondomeista eivät pysy miehelläni oikein päällä. Joten tässäkin valossa voi hieman miettiä, voiko tuo olla tavallinen koko - miksi tehtäisiin suurelle osalle miehistä liian isoja kondomeja?
No tänhän ny jokainen tietää. 11cm ympäryksinen penis on itsessään jo niin tehokas ehkäisykeino ettei kondomille juurikaan ole tarvetta.
Vierailija kirjoitti:
11 ja 13:n välillä on aika isokin ero.
Tuota samaa juuri itsekin olen miettinyt. Että jos vaikka joissain tutkimuksissa sanotaan keskimääräiseksi ympärysmitaksi 11-13 niin eihän tuossa ole mitään järkeä. 11 cm ja 13 cm ympärysmitta on peniksissä yhtä lähellä toisiaan kuin kuukausipalkoissa 2 000 ja
20 000 euron palkat... Käytännössä ja käytössä erittäin merkittävä ero.Toinen asia mitä olen miettinyt on se, miksi evoluutio on kehittänyt keskimääräisen peniksen ainakin itselleni liian ohueksi? Joku tieteellinen selityshän tällekin täytyy olla. Voiko se olla se, että lisääntymisen kannalta naisen nautinnolla ei ole ollut mitään merkitystä?
Näinhän se on. Ohut penis on helppo työntää vaginaan sisään jopa ilman naisen kiihottumista. Eli ohut penis on ollut todellinen lisääntymisvaltti apinaihmisten aikoihin.
Vierailija kirjoitti:
Toinen asia mitä olen miettinyt on se, miksi evoluutio on kehittänyt keskimääräisen peniksen ainakin itselleni liian ohueksi? Joku tieteellinen selityshän tällekin täytyy olla. Voiko se olla se, että lisääntymisen kannalta naisen nautinnolla ei ole ollut mitään merkitystä?
Status ja fyysinen dominanssi eivät ole korreloineet ison vehkeen kanssa, eivätkä muu selviytymiseen tarvittava neuvokkuus ja omaisuus; myös miehen asema heimossa (metsästäjä, soturi, päällikkö, samaani, tarinankertoja, muuten vain yleisesti arvostettu muiden piirissä) - ominaisuudet joita naaraat ovat ensisijaisesti selvitymisen kannalta urokselta tarvinneet selvitäkseen karussa maailmassa.
Nykyaika on muuttanut selviytymiseen tarvittavien ominaisuuksien tärkeysjärjestystä, ja nautinto voi olla naisesta riippuen, melko korkeallakin listalla - ainakin sinkkuaikoina.
Kai se jotain 15cm on ympärysmitaltaan, ihan hyvin olen pärjännyt tähän saakka. Tuo nyt muutenkin sellainen että menee naiseen kuin naiseen, osaan vähän paremmin ja osaan vähän hitaammin. Nyt vaan jo harmillinen kuukauden seksittömyys takana, tämäkin toki on omaa syytä etten ole viitsinyt käyttää kaikkia kortteja :(
15+ ympärysmitallakaan ei aina ole helppoa. En valita sinänsä, mutta ainakin kortsut pitää aina tilata netistä, jos on sinkkuna ja niitä tarvitaan. Ja ainakin peppuseksi on aiheuttanut ongelmia :D
Hah haa, ei jumalauta mikä nakkipenis.
Itse en eläisi hetkeäkään tuollaisen kanssa. Onneksi ei tarvitsekaan.
Täällä myös mies jolla se 11-11.5cm ympärysmitta riippuen erektion vahvuudesta. Olen elänyt siinä uskossa että ihan "normien" alarajalla mennään. Penispumpun ostamista harkitsen.
Minulla ympärysmitta n.15cm eli paksuus n.4,5cm. Pituus 16cm
Se on mielestäni keskiverto pituudessa mutta paksuudessa hieman yli. Keskivertokalu on n.3-3,5cm halkaisijaltaan (vrt. Penisrenkaat ja kaluhäkit sekä netissä olevat tilastot ).
Mutta pikkupippelihän se on kunnon sedän kaluun verrattuna (isot terskat ja paksuutta 5-6cm)
Egopenis kirjoitti:
Tietääkö ihmiset että peruskaupasta saadut kondomit ovat ympärysmitaltaan 10,6 cm ympärysmitaltaan. Kyllä ne jonkin verran venyvät, mutta tuntuu että jokainen suomalainen mies, ainakin juttujensa perusteella joutuu erikseen kondominsa tilaamaan erikoisliikkeistä. Ego tuntuu lisäävän aina sen sentin tai pari. Ympärysmitassa se on aikamoimem ero
Eihän sen kondomin kuulukaan olla kuin sentin tai korkeintaan pari senttiä peniksen ympärysmittaa pienempi. Muuten se puristaa ja vie nautintoa seksistä + rikkoutuu helpommin. Eli tuo on jo 13 cm penikselle hieman liian pieni kondomi.
Mulla on levossa 14-15 cm pitkä ja halkaisija 4,6 cm. Erektiossa 20,5 ja 5,3 cm. Eli Just ja just minimimitat ylitän. Hyvin tuo on kyllä riittänyt. Tavalliset kortsutkin mahtuu, tosin pari senttiä jää lyhyeks ja tiukka on kyllä. Vaan ei ole haitannut, tosin pari kertaa on revennyt se kortsu.
Vierailija kirjoitti:
Tuota samaa juuri itsekin olen miettinyt. Että jos vaikka joissain tutkimuksissa sanotaan keskimääräiseksi ympärysmitaksi 11-13 niin eihän tuossa ole mitään järkeä. 11 cm ja 13 cm ympärysmitta on peniksissä yhtä lähellä toisiaan kuin kuukausipalkoissa 2 000 ja
20 000 euron palkat... Käytännössä ja käytössä erittäin merkittävä ero.?
Ei ihmekään että suomalaisten koululaisten PISA-tulokset ovat romahtaneet pystysuoraan kun vanhempienkin taidot ovat tuota luokkaa.
Kalun paksuudessa eli halkaisijassa on huikea 6mm ero jos ympärysmitta muuttuu välillä 11-13cm. Jos tuollaiset pippelit näkee peräkkäisinä päivinä eikä rinnakkain niin ehkä sitä paljaalla silmälläkin saa arvioitua kumpi oli paksumpi mutta edes arka peppuneitsyt ei tunne noiden välillä mitään eroa kakkoseenkaan työnnettyinä saati sitten löysään ykköseen holahtaneena.
Jos pillu on väljä niin se on ihan yhtä väljä 6mm paksummallekin vehkeelle. Pelkän kalun paksuuden muutoksella ei puristusta ala löytä ennen kuin halkaisija kasvaa senttikaupalla. Väljä tavara alkaa tuntua kireältä vasta fistaamalla ja nyrkin halkaisija poikkeaa normimunasta aika paljon enemmän kuin 6mm
13 ja 11cm ympärysmittaisissa normimunissa on täsmälleen sama ero kuin 2000€ ja 2363€ kuukausipalkoilla ja tässä vertauksessa väljä tavara tarkoittaa sitä että kuukausumenot ovat neljän tonnin luokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Omien sinkkuvuosieni perusteellakin voisin sanoa että keskimääräinen penis on n. 13-14cm paksu
Valitettavan harvat vaan viettää sinkkuvuosiaan hevostalleilla.
Suomen miehen penis on luonnonoikku. Miksi muuten suomen nainen huutaa allani, kun tulen hitaasti häneen sisaan ja hanen silmansa kaantyvat ympari ja han vaita, etta saa kokoajan orgasmeja. Mina Gambialaismies ei tee muuta kuin tyonntaa edestakaisin. Mina elimen 24 cm pitka ja ympari mitta laitettuna saan lukeman 18 cm.
Suomalainen naiseni sanoo, etta jokainen hanen ystavastaankin ottaisi minun kaluani mielellaan, jos haluaisin, vaikka ovat naimisissa. No, en voi mitaan, mina tykkaan naida vaaleanpunaisten huulten valiin vaikka 18h vrk.
En usko, etta suomimiehen kalulla on muuta kayttoa kuin pisutella. T. Suomessa asuja 10 vuota tullut Gambiasta.
Näin on musta mies on oikeassa. Kyllä se kunnon mulkku pitää olla jos mielii oikeasti naisen tyydyttää. Pituus ei nyt niin tärkeää ole, jos ei halua välttämättä kaikkia ihme asentoja harrastaa. Jopa +16 cm riittää, mutta paksuus pitäs olla kanssa vähintään se 16 cm ympärys, eli 5 cm halkaisia. Ihanne kalu noin 19-22 cm ja 5-6 cm halkaisia.
No mun pikku pili on 14 cm pitkä ja 11,5-12 ympärysmitaltaan, eikä sillä kyllä naista tyydytetä. Voin kyllä antaa orgasmin suulla, käsin tai lelulla, mikäli se riittää. Sama Kai se juoksu tyylille on, kunhan maaliin pääsee.
Eiku neliö..