Näkee muuten, että osa aloituksista on kotoisin puoluetoimistosta...
Eihän kukaan sitä myönnä, mutta aloitusten määrä ja kierous viittaavat sylttytehtaalle.
Olette kyllä vihakampanjoinenne aika noloja ja epäilen, onko noista oikeasti mitään hyötyä. Mitä enemmän Haavistoa parjataan täällä, sitä varmemmin ainakin minä aion häntä äänestää.
Tylsää, kun täällä ei enää keskustella mistään, vaan palsta vilisee pelkkiä Sale/Pave -haukkumisaloituksia.
Kommentit (9)
Eiköhän niillä puoluetoimistoilla ole parempaakin tekemistä... Että ihan Vauva-palstalle kirjoittaisivat... Haha
Mulla on jo kauan sitten rapissut luulo siitä, että jossain "Aikuisten Vakavissa Töissä" oltaisiin sen ihmeellisempiä kuin hiekkiksellä.
VAuva on aika tunnettu siitä, että täällä käydään apljon ja ruoditaan näitä ajankohtaisia asioita enemmän tai vähemmän perinpohjaisesti. Loistava paikka mustamaalata tai provosoida.
kääntävänsä muiden mielipiteitä? Mua ei ainakaan voisi vähempää kiinnostaa jonkun nimettömän haukkujan aloitukset täällä avlla.
jotenkin sopisi linjaan sen puolueen kanssa. Ja mikäs siinä.. siitä vaan!
ehdokkaiden kampanjaan kuuluu somen manipulointi. Kannattaa pitää se mielessä kun lukee vaikkapa aaveeta.
Eiköhän niillä puoluetoimistoilla ole parempaakin tekemistä...
Että ihan Vauva-palstalle kirjoittaisivat... Haha
Eiköhän niillä puoluetoimistoilla ole parempaakin tekemistä... Että ihan Vauva-palstalle kirjoittaisivat... Haha
ja kannattaa ottaa huomioon, että vaikka puoluesihteeri olisikin kiireinen, joku palkatta kampanja-avustajana toimiva ei ehkä olekaan. Kampanjoissa pyörii kuule kymmeniä ihmisiä, joten jollain heistä hyvinkin on aikaa.
Tuleeko se nyt oikeesti jollekin uutisena, että kampanjointia tehdään myös netissä, ml. keskustelupalstoilla?
anti-haavistolainen taho tekevän taas.