Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa, jolta "hävisi" tissit imetysten myötä?

Vierailija
15.12.2011 |

entinen kiinteä C on nykyisin mallia ketunnokka A. Imetin vuoden kahta lasta.

En nyt sano että tää on maailman tärkein asia, mutta kyllähän se vähän häiritsee.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos löytää.

Vierailija
2/6 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverilla on myös nykyisin kaksi nahkarukkasta. Imettänyt 3 lasta. Yrittää peitellä asiaa mielettömän kokoisilla topatuilla liiveillä, joiden alla ei oikeastaan ole mitään.

Kerran kännissä hän alkoi tihrustaa sitä, että olisko plastiikkakirurginen leikkaus niin kauhea juttu, kuin mitä ihmiset niitä parjaa. Ei vaan ole heillä sellaiseen rahaa.

Mä olen jo alkanut säästää sitä varten, että laitatan uudet tissit, jos imetyksen myötä vanhat kuihtuisi tyhjiin. Mulla E-kuppi, ja tykkään, kun on kunnonkokoiset rinnat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama lopputulema kuin ap:llä.

Vierailija
4/6 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli surkean mitättömät a-kupit ennen lasta ja vauvan myötä sain d-kupin, johon olen tosi tyytyväinen.. kerrankin minullakin on jotain täytettä liiveihin. Imetyksen lopetuksesta on nyt reilu puoli vuotta ja pelkäsin että uusi "täyte" häviää, mutta aika hyvin on säilynyt. Eivät nämä nyt mitään superkiinteitä silkkareita vastaa, mutta itse olen ekaa kertaa elämässäni tyytyväinen rintoihini. :)

Vierailija
5/6 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetän vielä täyttä päätä toista lastamme ja nyt jo näkee lopputuloksen. Mennyttä kalua :(. Olenkin alkanut silmäilemään silikonisivustoja, että imetyksen jälkeen menen laittamaan vähän täytettä. Vois ottaa samalla vähän mahasta ylimääräistä nahkaa..

Vierailija
6/6 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäistä lastani imetin 9kk ja toista noin 3kk.. Joskus kaduttaa että edes imetin ku katson itseäni,mutta mitäpä äiti ei lastensa eteen tekisi..