Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oho! Heikki Hursti Niinistöstä

Vierailija
25.01.2012 |

"Saulin kolumnien tuotot menevät suoraan meidän yhdistyksen tilille. Muutkin poliitikot lupaavat joulujuhlissa aina vaikka mitä, mutta ei sieltä mitään kuulu. Sauli on ainoa, joka on oikeasti tehnyt jotain." APU-lehti 25.8.2011

Kommentit (161)

Vierailija
1/161 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salen ja Pekan hyväntekeväisyystyössä on se ero, että Sale selvittää kaiken rahalla, ettei hänen tarvitse itse liata käsiään. Hän ei ikimaailmassa itse menisi haisevien asunnottomien sekaan, sen takia hän mieluummin maksaa, koska rahamiehenä hänellä on mitä laittaa.

Pekka taas tekee itse ja menee paikalle, puhuu ihmisten kanssa ja tuo asialle julkisuutta.

Mutta sen puoleen, molemmathan lahjoittavat kyllä ison osan tuloistaan, että ei näitä vaaleja tällä kysymyksellä ratkaista.

Joo. Ja Haavisto ei ole rahamiehiä parin miljoonan asuntoinensa. Suorastaan tyhjätaskuinen mies.

Vierailija
2/161 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaa halvalla, remppaa tai remppauttaa ja myy kovalla voitolla. Edellisestäkin tuli melkein miljoona voittoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/161 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunnottomat ovat usein asunnottomia juuri Niinistön ja Kokoomuksen ansiosta.

Kokoomus ja NiinIstökö heitä estivät opiskelemasta ja väkisin kaatoivat viinaa kurkkuun ilta illan jälkeen... ym ym.

Mikseivät voi myöntää että oma vika?

LOL!!!!

pressanhan meistä kaikista pitäisi tehdä rikkaita ja onnellisia

Vierailija
4/161 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä nyt Pekka oli itte sitä ruokaa jakamassa siellä, mutta ei kai sitä lasketa?

Vierailija
5/161 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Niinistö on ollut ahkera kolumnisti.

Vierailija
6/161 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

perustanut Tukikummit H.Harkimon kanssa ja lahjoittanut sinne rahaa.

Monet kyllä puhuvat suu vaahdossa, mutta ne on harvat, jotka tekevät.

Vierailija
7/161 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä nyt Pekka oli itte sitä ruokaa jakamassa siellä, mutta ei kai sitä lasketa?

mutta kiva on tietää, että Salekin kantaa kortensa kekoon. 1 - 1 siis tämä.

Vierailija
8/161 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Obama teki aikoinaan tuota samaa. Reilusti ennen pressan vaaleja antoi rahaa hyväntekeväisyysjärjestöille ja vähävaraisille. Jälkeenpäin on myönnetty, että se oli suunniteltua työtä tulevaa kampanjaa varten.Suomessa matkitaan Amerikan mallia. Samaan sarjaan menevät koiran hankinta ja leveät vyöt. Vaalien aikaan sitten "vahingossa" lipsahtaa julkisuuteen tämä aikaisempi hyväntekeväisyys. Ja köyhät äänestää!

Vierailija
9/161 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

7000€ jää siis valtiolle joka kuukausi.

Vierailija
10/161 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eipä sitäkään mainittu.

Eiköhän tuo Hursti tiedä, kuka toiminnan hyväksi on tehnyt jotain. Se kivenkova kapitalisti kovine arvoineen pehmoilee jopa puliukkojen puolesta.

Vierailija
11/161 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan hän on auttanut Hurstiakin niin ettei tämä itsekään sitä tiedä.

Vierailija
12/161 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salen ja Pekan hyväntekeväisyystyössä on se ero, että Sale selvittää kaiken rahalla, ettei hänen tarvitse itse liata käsiään. Hän ei ikimaailmassa itse menisi haisevien asunnottomien sekaan, sen takia hän mieluummin maksaa, koska rahamiehenä hänellä on mitä laittaa.

Pekka taas tekee itse ja menee paikalle, puhuu ihmisten kanssa ja tuo asialle julkisuutta.

Mutta sen puoleen, molemmathan lahjoittavat kyllä ison osan tuloistaan, että ei näitä vaaleja tällä kysymyksellä ratkaista.

Vierailija
13/161 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että kun taas yritetään Saulia painaa lokaan HYVISTÄ TEOISTA. Miksi?

Vierailija
14/161 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika rumasti nimittäin sanottu, ja ihan vain omaa ilkeyttä.

Vierailija
15/161 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salen ja Pekan hyväntekeväisyystyössä on se ero, että Sale selvittää kaiken rahalla, ettei hänen tarvitse itse liata käsiään. Hän ei ikimaailmassa itse menisi haisevien asunnottomien sekaan, sen takia hän mieluummin maksaa, koska rahamiehenä hänellä on mitä laittaa. Pekka taas tekee itse ja menee paikalle, puhuu ihmisten kanssa ja tuo asialle julkisuutta. Mutta sen puoleen, molemmathan lahjoittavat kyllä ison osan tuloistaan, että ei näitä vaaleja tällä kysymyksellä ratkaista.

Ei siellä niillä pikku kätösillä riitä jaettavaa, jos joku ei anna rahaa!

Vierailija
16/161 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että asunnottomat iloitsevat enemmän vihreästä miehestä seassaan kuin riihikuivasta rahasta?

Vierailija
17/161 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos hän on antanut ison osan tuloistaan hyväntekeväisyyteen ja samalla on onnistunut mm. ostamaan ja remontoimaan 5 asuntoa.

Vierailija
18/161 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että asunnottomat iloitsevat enemmän vihreästä miehestä seassaan kuin riihikuivasta rahasta?

Ihan hulvatonta!

Vierailija
19/161 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri Niinistön ja Kokoomuksen ansiosta.

Vierailija
20/161 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri Niinistön ja Kokoomuksen ansiosta.