Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistetaan hei kaikki piirtää sydän Haaviston numeron ympärille vaalilippuun!!

Vierailija
25.01.2012 |

RAKKAUS!!!

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitapa tuo siihen äänestyslippuun, niin tulee sitten perustelut mukaan. :D

Vierailija
22/47 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuotta vanha "tiedeartikkeli" kristillisen propagandan näkökulmasta oli, eh, humoristinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei Sale saa tarpeeksi ääniä? :D

Voi voi.

Vierailija
24/47 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa siitä vaikka runkkulapun, jos ei Antooooonio anna.

Vierailija
25/47 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa siitä vaikka runkkulapun, jos ei Antooooonio anna.

en ainoastaan ole pitämättä Niinistöstä vaan myös hänen kannattajistaan. Ja ei, minun ei tarvitse suvaita arvojeni vastaisia asiattomuuksia, Haaviston kannattajuus ei ole mikään suvaitsevaisuuskultti tai ideologia jossa suvaitaan yleismaailmallisesti ja kaikkea, diskriminoimatta. Suvaitsevaisuus-sanaa käytetään kaltaisteni yhteydessä siksi että kallistumme pehmeämpien arvojen kannalle ja suvaitsemme *tiettyjä* asioita joiden suhteen vastapuoli on suvaitsematon. Siksi termi "suvaitsevainen", kun kohteen asenteita VERRATAAN VASTAPUOLEEN.

Tämänkin tietysti vain Niinistöläinen voi ymmärtää tahallaan väärin.

Vierailija
26/47 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hompanssisakki. Eivät ne mitään Niinistön oikeita kannattajia ole.

Vierailija
27/47 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahdon, että minun Haavistolle antamani ääni lasketaan.

Vierailija
28/47 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä taas kallistuin äänestämään Niinistöä tälläkin kierroksella, kun sain kuulla edellisen kierroksen äänestyskäytökseni takia olevani epädemokraattinen, suvaitsematon, kylmiä arvoja ja rahan mahtia korostava homofoobikko. Ei kiitos. Minua ei määritellä sen mukaan, mitä vastapuoli korostaa ja omii arvoikseen. Niinistö ei ole epädemokraattinen eikä suvaitsematon. Ne rasistiset persut ovat lähes yksinomaan Haaviston takana heittämässä lokaa Niinistön kannattajien päälle. Ja Haavisto hymyilee ja korostaa, että toivottavasti demokratia voittaa.

Jos jo ehdokaskin ryhtyy lokaamaan toista puolta epädemokraattiseksi, on kyseessä niin törkeä vaalikampanja kuin ikinä. Asiallista olisi todeta, että Niinistö on tasan yhtä demokraattinen kuin Haavistokin, koska Suomi on demokraattinen maa eikä presidentti - oli hän kuka hyvänsä - pysty sitä demokratiaa kumoamaan. Mielikuvilla pelaaminen on ikävää käytöstä ja ahdasmielisyyttä puhtaimmillaan.

Kun äänestän tänään Niinistöä, äänestän häntä, koska hän on mielestäni pätevämpi, rehellisempi ja suorempi eikä häneen liitetä minkäänlaista ylevää kulttia kannattajiensa taholta. Hän on tavallinen ihminen, joka omilla ansioillaan on porskuttanut siihen asemaan, missä nyt on - vuosikausien työllä. Mitään ilmaiseksi saamatta.

Monia Haavistonkin kannattamia asioita jaan, mutta en halua mielikuvapresidenttiä enkä suostu siihen, että minut pakotetaan äänestämään tiettyä ehdokasta tai muuten olen suvaitsematon ja kovia arvoja kannattava. Haavistonkin paljon puhumat "pehmeät arvot" ovat aika epämääräinen käsite. Toki hän puhuu kestävästä kehityksestä, mutta omalla presidenttikaudellaan hän ei juurikaan tätä asiaa pääse ajamaan. Hän voi pitää tietysti asiasta lennokkaita puheita ja pyytää ihmisiä lajittelemaan roskansa ja miettimään ympäristön kannalta hyviä ratkaisuja. Olen kuitenkin sitä mieltä, että työpaikkojen luonti, viennin edistäminen yms. presidentilliset toimet ovat tärkeämpiä, koska vauraus luo tietoisuutta omista valinnoistaan. Köyhyys pakottaa ottamaan mitä saa.

Suvaitsemattomuutta varmaan löytyy puolin ja toisin, mutta se, että minut leimataan äänestämäni ihmisen perusteella suvaitsemattomaksi ja jopa epädemokraattiseksi on minusta sen luokan loanheitäntää, että mieltäni en vaihda ja ääni menee taas Niinistölle. Aiheellista olisi, että Haavisto sanoutuisi irti kannattajiensa epäreiluista mielikuvakampanjoinneista eikä kannustaisi niitä.

Vierailija
29/47 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puunukkeja jotka on pakotettu äänestämään mielikuvapresidenttiä.

Ihan vain näin perspektiivin nimissä, vähintään 65% vähemmän vakavasti kuin oma vuodatuksesi.

Vierailija
30/47 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvaitsevaisuus-sanaa käytetään kaltaisteni yhteydessä siksi että kallistumme pehmeämpien arvojen kannalle ja suvaitsemme *tiettyjä* asioita joiden suhteen vastapuoli on suvaitsematon.

tää on just tätä. Mä oon suvaitsevainen, kunhan kaikki ajattelee samoin kuin minä ja jakaa samat arvot.

Hei ääliö, natsitkin oli suvaitsevaisia, paitsi niitä kohtaan ketkä oli eri mieltä niiden kanssa.

Vierailija
31/47 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röhhöhö. Huvittaa näiden vaalimarttyyrien puolesta, olivat kumpaa äänestäjäkantaa tahansa.

Valitkaa nyt vain se presidenttiehdokkaista jolla on omianne vastaavat arvot. Lapsellista äänestää kostoksi toista äänestäjää vastaan, vaikkei siitä yhtään tyksikkään.

Vierailija
32/47 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvaitsevaisuus-sanaa käytetään kaltaisteni yhteydessä siksi että kallistumme pehmeämpien arvojen kannalle ja suvaitsemme *tiettyjä* asioita joiden suhteen vastapuoli on suvaitsematon.

tää on just tätä. Mä oon suvaitsevainen, kunhan kaikki ajattelee samoin kuin minä ja jakaa samat arvot.

Hei ääliö, natsitkin oli suvaitsevaisia, paitsi niitä kohtaan ketkä oli eri mieltä niiden kanssa.

pointti meni näköjään heittämällä ohi.

Tässä loput rautalangastani: Suvaitsevaisuudella tässä yhteydessä ei edelleenkään tarkoiteta mitään kaikkea syleilevää yleissuvaitsevaisuutta, sanaa on käytetty erottelemaan yksi puoli vastapuolesta TIETYISSÄ argumenteissa. Toinen on NIISSÄ ASIOISSA "pehmeämpien arvojen" edustaja, ei mikään yleissuvaitsija-Jeesus johon sinun tulisi saada pyyhkiä kenkäsi.

Vieläkö lisää caps lockia vai ymmärrätkö seuraavassakin viestissä tahallasi väärin?

Vierailija
33/47 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika alhaista Haaviston vastustajilta tällaista tulla kehoittamaan!

Rehtiä peliä, kiitos!!!

Vierailija
34/47 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan, ääliö :)

[iSuvaitsevaisuus-sanaa käytetään kaltaisteni yhteydessä siksi että kallistumme pehmeämpien arvojen kannalle ja suvaitsemme *tiettyjä* asioita joiden suhteen vastapuoli on suvaitsematon.

[/quote]

pointti meni näköjään heittämällä ohi.

Tässä loput rautalangastani: Suvaitsevaisuudella tässä yhteydessä ei edelleenkään tarkoiteta mitään kaikkea syleilevää yleissuvaitsevaisuutta, sanaa on käytetty erottelemaan yksi puoli vastapuolesta TIETYISSÄ argumenteissa. Toinen on NIISSÄ ASIOISSA "pehmeämpien arvojen" edustaja, ei mikään yleissuvaitsija-Jeesus johon sinun tulisi saada pyyhkiä kenkäsi.

Vieläkö lisää caps lockia vai ymmärrätkö seuraavassakin viestissä tahallasi väärin?

Vierailija
35/47 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vois ympyröidä isolla sen kuutosen ja laittaa huutomerkin, ja kirjoittaa alle VOITTAJA!!!!

Vierailija
36/47 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mieti ihan oikeasti, minkä puolueen kannattajat tulee mieleen kun ajattelet häiriköintiä, änkyröintiä, mellakointia, yhteisen omaisuuden rikkomista?

Edes persut eivät pysty siihen, hekin vaikuttivat sentään äänestämällä.

Mun mielestä kovin järjellinen ei ole puolue, joka ei sanoudu irti tommosesta toiminnasta, vaan pitää 'kansalaistottelemattomuutta' jopa ihan hyväksyttävänä toimintana.

Siis tuhlataan ihan järjettömästi yhteiskunnan varoja vastustamalla kaikkea mikä ei sovi omaan kulttuuriymmärrykseen. Siis esim turkiksia, lihansyöntiä, ydinvoimaa. Ei pelkästään mellakoimalla ja sitomalla itseään puihin ja raiteisiin kiinni, vaan jarruttamalla eteenpäinvieviä lakialoitteita ja härskisti jopa valehtelemalla saadakseen omat aloitteensa näyttämään paremmilta kuin on (vrt. turvesuot).

Lisänsä siihen tuo sitten nämä äärivasemmistolaiset, jotka haluaisivat koko yhteiskunnan (ja varsinkin sen valtakoneiston)lopetettavaksi, että pääsisivät elämään omassa anarkiassaan. Tällävälin tyytyvät sotkemaan paikkoja ja menemään mukaan äärivihreiden mielenosoituksiin.

Tää on sitä suvaitsevaisuutta mitä rummutat?

Tää on ainakin sitä suvaitsevaisuutta, mitä minä vastustan.

Vai ymmärsinkö tahallani jotain tästä väärin?

Ehkä sinä kieltäydyt ymmärtämästä mitä tarkoitan. En viitsi tässä mitään esseetä alkaa asiasta kirjoittamaan, joko ymmärrät tai olet ymmärtämättä. Netti on täynnä esimerkkejä, siitä vaan googlaamaan.

Vierailija
37/47 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mieti ihan oikeasti, minkä puolueen kannattajat tulee mieleen kun ajattelet häiriköintiä, änkyröintiä, mellakointia, yhteisen omaisuuden rikkomista?

Edes persut eivät pysty siihen, hekin vaikuttivat sentään äänestämällä.

Mun mielestä kovin järjellinen ei ole puolue, joka ei sanoudu irti tommosesta toiminnasta, vaan pitää 'kansalaistottelemattomuutta' jopa ihan hyväksyttävänä toimintana.

Siis tuhlataan ihan järjettömästi yhteiskunnan varoja vastustamalla kaikkea mikä ei sovi omaan kulttuuriymmärrykseen. Siis esim turkiksia, lihansyöntiä, ydinvoimaa. Ei pelkästään mellakoimalla ja sitomalla itseään puihin ja raiteisiin kiinni, vaan jarruttamalla eteenpäinvieviä lakialoitteita ja härskisti jopa valehtelemalla saadakseen omat aloitteensa näyttämään paremmilta kuin on (vrt. turvesuot).

Lisänsä siihen tuo sitten nämä äärivasemmistolaiset, jotka haluaisivat koko yhteiskunnan (ja varsinkin sen valtakoneiston)lopetettavaksi, että pääsisivät elämään omassa anarkiassaan. Tällävälin tyytyvät sotkemaan paikkoja ja menemään mukaan äärivihreiden mielenosoituksiin.

Tää on sitä suvaitsevaisuutta mitä rummutat?

Tää on ainakin sitä suvaitsevaisuutta, mitä minä vastustan.

Vai ymmärsinkö tahallani jotain tästä väärin?

Ehkä sinä kieltäydyt ymmärtämästä mitä tarkoitan. En viitsi tässä mitään esseetä alkaa asiasta kirjoittamaan, joko ymmärrät tai olet ymmärtämättä. Netti on täynnä esimerkkejä, siitä vaan googlaamaan.

En aio äänestää presidentinvaaleissa puoluetta.

Vierailija
38/47 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

äänestäkää väyrystä

Vierailija
39/47 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin kirjotan äänestys lappuun 2 on 1

Vierailija
40/47 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...en olisi uskonut, että täällä on näin pienimielistä ja katkeraa sakkia, puolella jos toisellakin. Huh huh!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi