Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos siitä Tuurin antikristuksesta oli okeesti ollut MeNaisissa

Vierailija
25.01.2012 |

Niin olishan siitä isompi skandaali syntynyt jo ajat sitten!

Vai mitä?

Ei voi olla tosipohjaa sillä jutulla.

Siinä oli vaan jotain, että on tuntenut lapsuudesta asti. Tämän Vesan anopin koiran siis.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli parisuhdehaastattelu näistä koirista, mutta ei siinä minusta mitään kummiasiasta mainittu - olis kyllä jäänyt mieleen jos.

Vierailija
2/7 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei o sama olla kummi tai perhetuttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa sivun alalaidassa on poistettu systemaattisesti vaikka täällä on aina ennen saanut heittää todella pahaa sontaa eli kyllä tuossa jutussa on pakko olla perää.

Miksei siitä muuten saisi keskustella?

Vierailija
4/7 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa sivun alalaidassa on poistettu systemaattisesti vaikka täällä on aina ennen saanut heittää todella pahaa sontaa eli kyllä tuossa jutussa on pakko olla perää.

Miksei siitä muuten saisi keskustella?

Tollainen valhe on aivan törkeä. On eri asia heittää pahaa sontaa tosiasioista, kuten vaikka siitä että Pekka on homo. Koska se on homo. On törkeää keksiä valheita tällaisessa asiassa.

Vierailija
5/7 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka on antikristus koska hän on antikristus niinkö?

Mutta eikö se sitten pidä paikkaansa mitä Sale ja Jenni itse on sanoneet jossain parisuhdehaastattelussa?

Vierailija
6/7 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime vuoden menaiset läpi, mutta ei ollut ollenkaan juttua Saulista ja Jennistä? En löytänyt koko parisuhdehaastattelua?

Vierailija
7/7 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime vuoden menaiset läpi, mutta ei ollut ollenkaan juttua Saulista ja Jennistä? En löytänyt koko parisuhdehaastattelua?

vanhemmassa lehdessä..

Sinänsä mua ei kiinnosta, miten se juttu oikeasti menee. Mä olen joka tapauksessa ääneni saajan jo päättänyt.