Kuinka aikaisin olette saaneet positiivisen raskaustestin?
Kuinka aikaisin se on mahdollista saada? Kukaan saanut plussaa jo ennen oletettua kuukautisten alkamispäivää...? Jos niin millä testillä? :))
Kommentit (7)
Mä tein testejä vaikka kuinka ja monta juuri edellä mainitun merkkisiä....ekan jossain loka-marraskuussa ja negatiivinen toisen joulukuussa alku puolella siis ja negaa näytti sekin ja siinä välissäkin tein jonkun testin...sitten tein joulun aatonaattona apteekin raskaustestin ja kas plussaa näytti...välipäivinä neuvolassa kuunneltiin sydänääniä ja rv oli tuolloin 11+4
Olen "hieman" malttamaton. Menkat pitäs alkaa mulla joksus alkukuusta, joten turha taitaa tällä viikolla olla vielä tehdä testejä ;)
Ens viikolla varmaan vois jo kokeilla.
-ap-
tänään olis pitäny alkaa menkat ja testasin kotistestien testeillä negan kp 28/ 28
vaikka ekasta tiesin jo muuten olevani raskaana plussa tuli apteekin testillä kp 35/28 clearbluella testailin kp 26 ja 28 mutta nega. tokasta en osannut edes epäillä joten jollain kaapissa varalla olleella testillä plussa kp 29/28. Ainakin luotto tuohon clearbluen testiin meni, vaikka "näyttää tuloksen jopa 3 päivää ennen kk".
Eipä siis kannata kamalasti testailla ennen oletettuja kuukautisia.