Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kummin tekisit tilanteessani...

Vierailija
13.11.2005 |

Olen raskaana ja ensimmäinen neuvola olisi nyt viikolla. Mutta, minulla on ollut pientä tuhruvuotoa, mitään tuolta ei kyllä ulos ole vielä tullut. Ei vain yhtään voi tietää tai luottaa siihen onko masussa kaikki kunnossa.

Viikonpäästä olisi sitten ultra. Toisaalta tekisi mieli siirtää neuvola aika vasta ultran jälkeen jotta tietäisi neuvolaan mennessä kaiken olevan kunnossa. Toisaalta taas tekisi mieli mennä nytjo ennen ultraa neuvolaan.. olisi sitten joku muisto tästä raskaudesta jos ei masusta löydykkään elämää...

toivottavasti saitte selityksestä jotain selvää...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siellä ei kuitenkaan mitään olisi, voisin surra aikani ja sitten jatkaa elämää.

Vierailija
2/4 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä tuo tuossa ihan terveenä leikkii kuopuksen kanssa:)

Joillainha vuotaa ihan reilustikkin! Mene vaa neuvolaa, ei siitä mitään haittaakaa ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja, ellen sitä neuvolasta tai tk:sta (tai edes lähetettä) saisi niillä oireilla, menisin mahdollisimman pian lähimpään päivystävään paikkaan, jossa hoidetaan naistentautisia potilaita. Eli siis menisin lähimmän keskus- tai yliopistollisen sairaalan päivystykseen, jossa pääsee gynekologin tutkittavaksi. Itselläni oli tilanne, että eka neuvolassa ei kuultu sydänääniä ja sain ajan viikon päähän uusinta kuunteluun. Silloinkaan ei sydänääniä, silloin oli jo verenvuotoa, siitä viikon päähän vasta lääkärille ultraan. " Ei syytä huoleen" . Olisin halunnut jo aiemmin päästä tutkittavaksi, koska pelko ja epätietoisuus olivat valtavat. Menin ennen tk:n ultraa yksityiselle: keskeytynyt keskenmeno ja lääkkeellinen hoito. Nämä edeltävät liki kaksi viikkoa olivat mielestäni kohtuuttomat odottaa ja miettiä tilannetta. Mietin miksi olin niin kiltti. TK:n ja neuvolan kautta en siis päässyt hoitoon ja tutkittavaksi. Toista kertaa en ole niin kiltti, jos joskus siinä tilanteessa olen. Aion vain odottaa virka-ajan loppumista ja mennä läheisen yliopistosairaalan päivystykseen - tiedän, että siellä pakko ottaa vuotava raskaana oleva potilas tutkittavaksi. Itse päätät mitä teet, mutta muista, että sinun asioista välittää ja huolehtii eniten vain sinä itse! Onnea - toivottavasti kaikki päättyy hyvin!

Vierailija
4/4 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vitonen rv tuli nyt vasta kuusi täyteen joten eipä siellä kohdussa edes mitään elonmerkkejä näy ennen ensiviikkoa...

ja kun en todellakaan vuoda verta. Lähinnä sellaista pientä tuhrua mitä kerran pari päivässä jää paperiin pyyhittäessä. Ja sekin on tummaa mömmöä----

pitää nyt tässä vielä katsella kummin tekee... ehkä sinne neuvolaan voisi mennä kun aikakin on jo...jaksaa ehkä vähän paremmin sitten odotella ultraa.

Alkaa taas tuntua siltä että raskaana ollaan kun rinnat ovat aloittaneet paisumisen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi