Onko kotonasi TV?
Lasketaan myös, jos sinulla on
- TV mökillä, vaikkei kotona olisikaan
- TV lapsen tai puolison huoneessa
- TV, josta katsot vain YLE Areenaa, Netflixiä tms. vaikket perinteisiä kanavia katsoisikaan
- TV kumppanin kotona, jos asut pääasiassa hänen luonaan
- TV, joka on rikki.
Vastaa ei, jos kotonasi ei ole televisiolaitetta, vaan esimerkiksi vain tietokone tai puhelin, josta katsot ohjelmia.
Kommentit (17)
On,täysin hyödytön kapine tulee uusintoja ja p...aa
On. Juuri katselen huikeaa eläinohjelmaa Nordicilta. Näyttää siltä, että esim. kapusiiniapinat ovat fiksumpia kuin monet ihmiset.
Mul on läppäri kiinni televisiossa, langaton hiiri ja näppis. Televisio toimii myös pleikkarissa ja sillä voi katsoa tv-kanavia joita en katso ollenkaan.
123
Otsikko on kuin vauvapalsta vuodelta 1964
Ikävä kyllä on olohuoneessa keräämässä pölyä.
Muistaakseni noin vuosi sitten näin jotain tilastoja. Taisi olla telkkari 95 %:ssa talouksia.
No tietenkin mulla on TV mitäpä luulet.
No tota, on mulla 7 tuuman telkkari joka on rikki, meni ukkosella joku vuosi sitten, en ole vielä nakannut roskiin.
On. Mulla oli pitkään pelkkä läppäri josta katsoin tv-ohjelmia. Tuntui etten sellaista rumaa toosaa enää kotiini halua. Mutta sitten vanhemmat ostivat uuden telkkarin, ja tarjosivat mulle heidän entistä 40-tuumaista LG:tä. Otin, ja on se nyt kyllä ihan eri katsoa elokuvia ja vaikka luontodokumentteja sillä kuin läppärin näytöltä. Mulla on DNA Hub niin saan sen kautta myös esim. katseltua ohjelmia jälkikäteen eli en ole sidottu siihen aikaan, jolloin ohjelma telkkarista tulee. Myös Katsomo ja Areena toimii.
Vierailija kirjoitti:
Muistaakseni noin vuosi sitten näin jotain tilastoja. Taisi olla telkkari 95 %:ssa talouksia.
Muistelen samanlaisia lukemia. Tässä gallupissa siis pari telkkaritonta ovat yliedustus todelliseen nähden.
Olohuoneessa tv, vierashuonessa peli tv- näyttö ja pelikone.
Vastaa myös kyllä, jos kotonasi/mökilläsi on TV, jota käytetään vain pelien pelaamiseen. Eli haetaan sitä, että TV-laitteen olemassaolo riittää vastaamaan kyllä. Ap