Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Vanhat painonvartioiden pisteet imettäjille?
08.06.2008 |
Seitsemän vuotta sitten edellistä lastani imettäessäni olin painonvartijoissa. Kaiken muun sen aikaisen materiaalin löysin mutten sitä irtolippusta missä oli imettäjän pisteet... Osaisko joku auttaa?
Kommentit (2)
Muistelin itse että olisin silloin syönyt 26 pistettä, mutten ollut varma. Ja muksu oli silloin osaimetyksellä enää.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
tais olla 10 pistettä lisää täysimetyksellä ja 5 pistettä sitten kun lapsi syö jo jotain muutakin. Siis jos nyt puhutaan niistä pisteistä, että normaali määrä oli 18-20 p riippuen painosta.