Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako lastenhoitopalvelu-yritys pk-seudulla?

Vierailija
24.01.2012 |

Käytättekö firmojen lastenhoitopalveluja? Kaipaako joku esim. kauppakeskuksiin, Hop Loppeihin ym. lisää lastenhoitopalveluja? Entä yöhoitoa?

Olen harkinnut yrityksen perustamista, mutta onko kukaan valmis maksamaan lastenhoidosta? Esim. yöhoito yksityisen päiväkodin tms. tiloissa (tai jossain vielä elämyksellisemmässä paikassa)voisi olla lapsillekin jännää ja edullisempaa kun järjestää isommalle porukalle. Entäs perinteiset puistotätipalvelut?

Vai oisko siivouspalvelu kannattavampaa?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketjun suuresta suosiosta päätellen.

Vierailija
2/12 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset suostuvat maksamaan haalarista vaikka 150 e, mutta lapsen hoidon on oltava ilmaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen kun ei yhteiskunta voi enää vastata.

Vierailija
4/12 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset suostuvat maksamaan haalarista vaikka 150 e, mutta lapsen hoidon on oltava ilmaista.

tarjolla on koko ajan julkisen puolen mitättömän hintainen hoito.

Vierailija
5/12 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

järjestää lastenhoitoakaan, päivähoidon lisäksi.

Siihen kun ei yhteiskunta voi enää vastata.

Vierailija
6/12 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lasket kiinteistökulut, vakuutukset, materiaalit, matkakulut, hoitajien palkat yms., alkaa palvelun hinta nousta korkealle tai ainakin hoidettavana pitää olla monta lasta (eri perheistä) samaan aikaan, jota taas vanhemmat eivät kannata, sillä moni haluaa hoitajan nimenomaan omalle lapselleen eikä halua jakaa sitä varsinkaan vieraiden kanssa. lisäksi kestää kauan, ennen kuin palveluusi luotetaan, sillä sen tutuksi ja luotettavaksi saaminen kestää, eikä kukaan halua ottaa riskiä lapsensa kohdalla. luultavasti saisit siis joko alkuun pyytää hoidosta tyyliin 5-6e/h, jotta kukaan edes maksaisi sitä, kun mll:n tunnettu ja luotettavaksi koettu hoitopalvelu maksaa 8,2e/h. tuolla vitosella et kuitenkaan kattaisi mitään kuluja.

sinänsä ei huono idea, lastenhoidon kysyntä nimittäin kasvaa pk-seudulla varsinkin ihan koko ajan. vaatii vain tosi paljo kehittelyä ja taitavan toteutuksen.

Vierailija
7/12 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mä tietäisin yhden hyvän lastenhoitopalvelupaikan jolle olisi tarvetta. .. siis tuonne naistenklinikalla tai sen viereen tarvittas sellainen lapsiparkki, johon vois isomman lapsen jättää siksi aikaa kun äiti käy ultrassa tai lääkärillä. Mulla ainakin oli kotihoidossa esikoinen ja oli hankalaa käydä naikkarilla parikin kertaa viikossa loppuraskaudesta kun aina joutui miettimään että kukas lasta silloin hoitaa. Sinnehän kun ei saa ottaa lapsia mukaan vastaanotolle.

lisäksi olis kiva tietysti että mieskin pääsis ultraan ja lääkäriin mukaan...

Vierailija
8/12 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastani päiväkotiin yöksi enkä mihinkään muuhunkaan ryhmäyöpymisiin tuntemattoman hoitajan kanssa.... Joten kai mä sitten vastaan että ei ole kiinnostusta tuollaiseen toimintaan.

Vierailija
9/12 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kilpailla päivähoidon kanssa, tai perhepäivähoitajaksi ryhtyä vaan ajattelin esim. sairaan lapsen hoitoa ja vapaa-ajan hoitoa, ilta-, viikonloppu jne, väsyneen kotiäidin avuksi yms. Mutta on se vissiin 8e/tunti MLL:nkin hoitaja monelle kallis, eikä yrittäjän kannata tehdä paljoa alle 30e/tunti.

-ap

tarjolla on koko ajan julkisen puolen mitättömän hintainen hoito.

Vierailija
10/12 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no meillä esim kävi niin että saatiin kaupungilta maksupalvelu sitoumus isomman lapsen hoitoon kun minä olin kotona (mutta juoksin sairaalassa pari kertaa viikossa raskauden takia).

soitin sinne firmaan mistä palvelua sai ostaa mutta sieltä sanottiin vaan että ei onnistu...ei he hoida noin pieniä lapsia (siis kyseessä oli 1,5 vuotias)

että se siitä palvelusta sitten..

Vierailija
11/12 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmaan laita lapsiasi koskaan esim leirille jossa ollaan vielä monta yötä ja hoitajat myös tuntemattomia? Aika moni kuitenkin laittaa.

lastani päiväkotiin yöksi enkä mihinkään muuhunkaan ryhmäyöpymisiin tuntemattoman hoitajan kanssa.... Joten kai mä sitten vastaan että ei ole kiinnostusta tuollaiseen toimintaan.

Vierailija
12/12 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jotain nuoria tyttöjä siellä vaan jolle ei noin pientä uskaltaisi jättää.

no meillä esim kävi niin että saatiin kaupungilta maksupalvelu sitoumus isomman lapsen hoitoon kun minä olin kotona (mutta juoksin sairaalassa pari kertaa viikossa raskauden takia).

soitin sinne firmaan mistä palvelua sai ostaa mutta sieltä sanottiin vaan että ei onnistu...ei he hoida noin pieniä lapsia (siis kyseessä oli 1,5 vuotias)

että se siitä palvelusta sitten..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä