Mitä seuraisi, jos miehesi puhuisi sinulle näin?
Kommentit (48)
"Vitun idiootti" "Haista paska"
Minulle ei enää puhuta noin.
Mä en ihan rehellisesti sanottuna tiedä, mitä seuraisi ja miten mä tohon suhtautuisin. Mä en ikimaailmassa osaisi odottaa mun mieheltä tuollaista käytöstä. Kyllähän mekin riidellään ja saatetaan joskus sanoa jokin asia hieman turhan kärkevästi, mutta ikinä ei aiheetta vain toista loukatakseen tai noin alatyylisesti. Mutta en mä tuollaista käytöstä suvaitse keneltäkään aikuiselta ihmiseltä, joten todennäköisesti pakkaisin kamani ja häipyisin.
onpas täällä taas erimerkillisiä ihmisiä! kovin kaunopuheisia ja ah, aina niin hyväkäytöksisiä.
juuri näissä perheissä ne suuret katastrofit lymyävät, kun kaikki isot ja pienet ongelmat lakaistaan maton alle ja hyssytellään kuoliaiksi.
tsemppiä vaan teillekin.
nimim. vittuilu päivässä pitää mielen virkeänä
ja isojakin riitoja joskus. Toista ei vaan tarvitse osoittaa halveksuvansa, vaikka riitelee.
onpas täällä taas erimerkillisiä ihmisiä! kovin kaunopuheisia ja ah, aina niin hyväkäytöksisiä.
juuri näissä perheissä ne suuret katastrofit lymyävät, kun kaikki isot ja pienet ongelmat lakaistaan maton alle ja hyssytellään kuoliaiksi.
tsemppiä vaan teillekin.
nimim. vittuilu päivässä pitää mielen virkeänä
Tiesitkö että asioita voi selvittää ilman että haukkuu toista? Riidellä voi ilman haukkumista, haistattelua tai vittuilua. Se että meidän perheessä ei huudeta haista paskaa, vitun idioottia tai muita vastaavia, ei tarkoita sitä että ongelmat "lakaistaisiin maton alle". Kyllä meillä riidellään ja kinastellaan, mutta ei huudeta, vittuilla tai haukuta toisiamme. Aikuiset ihmiset osaavat selvittää välinsä muutoinkin kuin alentamalla toista.
Kannattaa kokeilla terapiaa jos ainoa tapa selvittää välejä on vittuilla ja haukkua.
Vaihtoehtoisesti järkyttyisin etten ole huomannut, kun mieheni on muuttunut moukaksi.
Eli suomeksi sanottuna meillä osataan käyttäytyä!
mutta ei kyllä ihan tuolla tasolla. Mulle "vitun idiootti" on ihan oikeasti pahempi loukkaus kuin normaali riitely, koska sehän lyttää minut ihan perustasolla eikä rajaudu mihinkään tiettyyn ongelmaan. Mies voisi ihan hyvin huutaa vaikka että "vittu kun sä aina nalkutat", eikä se olisi musta lähellekään yhtä paha.
Vitun idioottia ei tietenkään kukaan kunnioittaisi oikein millään tasolla.
niin hänelle.
Jos mieheni sanoisi mulle noin, hän todennäköisesti halveksisi omia puheitaan. Hän on niin fiksu, ettei alennu käyttämään noin helppoja solvauksia.
Minä taasen - kun en oikein muuta osaa - syöllän suuttuessani juurikin tuollaista " vitun idiootti, apina, ootko niin vitun tyhmä" - läppää.
Hirveän noloa.