Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä seuraisi, jos miehesi puhuisi sinulle näin?

Vierailija
24.01.2012 |

"Vitun idiootti" "Haista paska"

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtoisin että "vittuilu päivässä pitää mielen virkeänä" tyyppi kommentoisi vielä jotain.

Tai vastaisi kysymykseen: Miksi hänen mielestään on ok että toinen ihminen alennetaan haukkumalla riidan yhteydessä?

Puhuuko hän lapsilleenkin niin?

Vierailija
2/48 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä mieheni ole minulle noin puhunut ja jos puhuisi niin olisi jokin pahasti vialla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä mieheni ole minulle noin puhunut ja jos puhuisi niin olisi jokin pahasti vialla.

Vierailija
4/48 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja varmaan nauraisin. Ja sitten lataisin takain. Itse olen kamala suustani, myös tolla omalle ihanalle rakkaalle, mutta hän tuntee mut. Tietää, etten ole tosissani, vaan olen hyvin, hyvin temperamenttinen ja pyydän aina anteeksi.

Mun mies taas on viilipytty, ei sitä saa noin sanomaan vaikka kuin yrittäis.

Vierailija
5/48 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se puhuu mulle noin ja sitten pyytää kyllä anteeksi

Vierailija
6/48 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyn usein kun kuulen kuinak akarseaa tekstiä puolisot latavat toisilleen. Usein siis kadulla tai kauppakeskuksissa kuulee.

Vierailija
7/48 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

noista miehen puheista. Mitenkähän tästä vielä nousisi? ap

Vierailija
8/48 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari pykälää pahemmin.

Vierailija
9/48 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auttaisi mikään jälkeenpäin tullut anteeksipyyntö, jos tuo olisi toistuvaa.

Vierailija
10/48 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palvelujen taso laskisi viikoiksi

Vierailija
11/48 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten sovittaisiin ja kaikki olisi hyvin.

Vierailija
12/48 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laukoisi tuollaisia ihan pieneen harmiin, niin eipä kaukaa olisi mieheni.

jos taas lähiomainen olisi kuollut, auto hajonnut ja vielä työpaikka mennyt alta, niin ymmärrystä todennäköisesti löytyisi.

Vierailija
13/48 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on sanonut noin, ja minulla pinna palanut. Kauheaa huutoa puolin ja toisin, ja ihan selvin päin. Toivottavasti lapset edes nukkuivat.

Minulla on toisinaan heikko itsetunto, mutta ei minua sentään jalkojen alle poljeta, ...kele! Sinua kuule kohdelleen just niin kuin annat itseäsi kohdeltavan. Minä sanoin seuraavana päivänä miehelle, että minun kodissani ei puhuta noin, ja jos hänen mielentään noin voi puhua niin etsiköön sitten oman kodin, jossa voi huudella mitä tahansa törkeyksiä. Minä en niitä ala kuuntelemaan! Minulla on koulutus ja työ, joten ei ole tarvetta vituttajien katselemiseen.

Vierailija
14/48 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olis kauan mun mies.

Vierailija
15/48 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sitten, jos olisin hävinnyt koko perheen omaisuuden jossain nettihuijauksessa... Vitun idiootti.

Toisen ehkä silloin, jos olisin todella pahasti ja ilkeyttäni loukannut muutenkin arasta asiasta.

Ei todellakaan kuulu normaaliin puheeseen ja ensimmäinen ajatus olisi, että se on seonnut tai vetäää jotain ihmeen näytelmää ja kohta sitten nauretaan päälle. En kuuntelisi tuollaista kovin kauaa.

Vierailija
16/48 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sairastunut korviensa välistä. Meillä ei kukaan puhu noin, eikä varsinkaan mies - hän on riidellessäänkin välillä jopa "liian" sivistynyt.

Vierailija
17/48 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai sinä itsetuhoinen pelkästään noista sanoista ole? Ne on vaan sanoja. Miehet ei useinkaan osaa kertoa mikä niitä oikeasti vaivaa, ja kun sen vaivan on pakko purkautua jotenkin, voi se tulla ulos noinkin tökerösti.

Minkä luulisit olevan sen todellinen syy noille sanoilleen? Oliko se oikeasti vihainen sinulle vai oliko jotain muuta meneillään, vaikka töissä jotain ikävyyksiä?

Omani on toisinaan tuollainen törkyturpa, ja koska olen vähintään yhtä juntti, annan tuplaten takaisin (kirjoitinkin sen tuolla ylempänä). Mieheni on taas viime aikoina käyttäytynyt paskamaisesti minua kohtaan, ja koska olen turhankin kiivas, olen sanonut takaisin aika ikävästi. Vasta viime viikolla kuulin, että sillä on jotain todella ikävää meneillään töissä, joten nyt minua hiukan kaduttaa oma käytös.

Työmurheet, tai ylipäänsä mitkään suhteen toiseen osapuoleen liittymättömät asiat, EIVÄT oikeuta käyttäytymään huonosti sitä suhteen toista osapuolta kohtaan. Joskus voi kuitenkin osoittaa pientä armollisuutta sitä huonosti käyttäytyvää osapuolta kohtaan.

Onko miehesi sitä tyyppiä, että häneltä voi vaikka jälkikäteen kysyä miksi puhui sinulle niin rumasti?

Vierailija
18/48 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olisi mennyttä elämää elämä hänen kanssaan. Arvostan itseäni, enkä salli tuollaista puhetta/ käytöstä. En myöskään itse sano kellekään noin.

Tuossa tilanteessa mies on menettänyt malttinsa jo aikaa sitten.

Vierailija
19/48 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laukoisi tuollaisia ihan pieneen harmiin, niin eipä kaukaa olisi mieheni.

jos taas lähiomainen olisi kuollut, auto hajonnut ja vielä työpaikka mennyt alta, niin ymmärrystä todennäköisesti löytyisi.

Joskus voi vaan mennä kuppi nurin. Mieluummin noin kuin puukonkanssa riehumalla.

Jos tuo tosin olisi jatkuvaa, niin ei sitä kauaa kuuntelisi. Keskustelkaa asiasta. Ehkä mies ei oikeasti tajua, että satuttaa sinua paljon. Jotkuthan ovat tottuneet tuollaiseen.

Vierailija
20/48 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyn usein kun kuulen kuinak akarseaa tekstiä puolisot latavat toisilleen. Usein siis kadulla tai kauppakeskuksissa kuulee.

Samoin ihmetellyt. Ja sitten tapasin naisen, joka alkoi haukkua ja nalkuttaa samaan malliin. Oli pakko lopettaa suhde. Mieluummin vaikka yksin kuin suhteessa huumorintajuttoman henkilön kanssa, jonka kanssa pitää olla erityisen varovainen kaikessa sanomisessa ja tekemisessä. Kun ihmettelin, tämä nainen jopa sanoi, että ukolle saa sanoa mitä vaan ja muiden kanssa hän voi olla ystävällinen ja hymyillä.