Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisiko joku, että katsoisin korteista

Vierailija
24.01.2012 |

voisin täällä katsoa pienempiä juttuja ja jos joku haluaa laajemman katsannon, voisin katsoa sähköpostitse pientä palkkiota vastaan.

Mutta voisin nyt pikkukysymyksiä katsella.

Olen tehnyt tätä ennenkin. Selvännäkijän taitoja olen huomannut itsessäni jo lapsesta saakka. Ystäville ja joskus täällä netissä olen toisinaan katsonut.

tässä vielä sähköpostini, jos joku haluaa ottaa minuun niin yhteyttä:

annesuvia@gmail.com

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä henkimaailmassa oleva mies ajattelee minusta? Onko hänellä viestiä minulle?

Vierailija
22/50 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusiutuuko sairauteni ja jos niin millä aikajänteellä?

Kamala huoli tulvahti, kun sinua ajattelen. Asia painaa sinua. En näe, että sairaus uusiutuu mutta kovin tunnut väsyneeltä ja surulliselta ajoittain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä henkimaailmassa oleva mies ajattelee minusta? Onko hänellä viestiä minulle?

Off topic,eikös nämä kuulu meediolle?Sori kun tuppauduin

Vierailija
24/50 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

syntyvätkö kaksosemme terveinä tähän maailmaan? Kova huoli painaa.

Vierailija
25/50 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Mitähän mulle näkyisi? Jatkanko nykyisessä työsuhteessa syksyllä? Saanko vielä kolmatta lasta?

Vierailija
26/50 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vauva terve?

Vierailija
27/50 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaisi työnäkymäni. Syksyllä valmistuu luova projekti jonka toivon vievän elämässäni eteenpin. Onnistuuko? Entäs asumis- ja talousasiat? Niissä ollut epäonnea ja oikeusjuttuja. Mitä nousee jatkossa? Saadaanko asuntoa myytyä?

Tämä projekti on oikein onnistunut, enemmän kuin osaat odottaakaan. Työ paljon virtaa elämääsi ja nämä ongelmatkin tuntuvat pienimmiltä.

asunto menee kyllä kaupaksi, mutta mutkien kautta. Oikeusasiat vie rahojanne, muttei turhaa. Aikaa ja rahaa tosiaan menee, mutta selviätte näistä. pitkäkää toisistanne huolta, tälläinen viesti tulee. Yhdessä jaksatte. Raha-asiat helpottuu kun pääsette asunnosta eroon. ja tämä projektiasiakin parantaa talouttanne.

Vierailija
28/50 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anne täälläkin. Haluaisin tietää, näetkö, miten jalkani käy. Paraneeko se entiselleen ja kuinkahan kauan tässä menee?

Kiitos, jos ehdit vastaamaan :)

Vierailija
29/50 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaisi työnäkymäni. Syksyllä valmistuu luova projekti jonka toivon vievän elämässäni eteenpin. Onnistuuko? Entäs asumis- ja talousasiat? Niissä ollut epäonnea ja oikeusjuttuja. Mitä nousee jatkossa? Saadaanko asuntoa myytyä?

Tämä projekti on oikein onnistunut, enemmän kuin osaat odottaakaan. Työ paljon virtaa elämääsi ja nämä ongelmatkin tuntuvat pienimmiltä.

asunto menee kyllä kaupaksi, mutta mutkien kautta. Oikeusasiat vie rahojanne, muttei turhaa. Aikaa ja rahaa tosiaan menee, mutta selviätte näistä. pitkäkää toisistanne huolta, tälläinen viesti tulee. Yhdessä jaksatte. Raha-asiat helpottuu kun pääsette asunnosta eroon. ja tämä projektiasiakin parantaa talouttanne.

Kiva kun katsoit :)

Iloa tulevaan kevääseen.

Vierailija
30/50 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tulenko vielä raskaaksi ja jos tulen, niin milloin?

tulet. Kesää.

t. Anne

Vierailija
31/50 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tulenko vielä raskaaksi ja jos tulen, niin milloin?

tulet. Kesää.

t. Anne

Toivossa eletään. Hyvää kevättä sinulle!

Vierailija
32/50 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaan sinulle välistä, kun hyppäsi oikein silmiini. Älä pelkää, sinusta pidetään huolta. Ja tiedät itse kun on päätöksen aika. Ihan vielä et ole siihen valmis.

Ja kouluun näen sinun menevän, tuo iloa paljon.

voimia, käyt nyt koettelun aikoja. Tällä tarkoituksensa, vahvistaa sinua monessa suhteessa. Opit pitämään puolia

Vierailija
33/50 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma pienokaiseni heräsikin. on raukka sairaana, niin nukkuu miten sattuu.

Jatkan seuraavilla päiväunilla tai illalla

mukavaa päivää

Vierailija
34/50 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

helpottaako tämä talousahdinko ikinä?

Vierailija
35/50 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paraneeko talouteni tämän vuoden aikana?

Vierailija
36/50 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näetkö minulle asunnon muuttoa? Lähelle (kaupungissa) vai maalle?

Kiitos, jos ehdit vastata.

Kyselee,

Jaana

Vierailija
37/50 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma pienokaiseni heräsikin. on raukka sairaana, niin nukkuu miten sattuu. Jatkan seuraavilla päiväunilla tai illalla mukavaa päivää

ja älkää hermostuko. En pysty kamanlan montaa katsomaan kerralla, keskittymis kyky häilyy.

mutta pikkuhiljaa jatkelen

Vierailija
38/50 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löydänkö miehen?

Vierailija
39/50 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on ollut kivikkoista viime vuosina, mutta siinä on ollut paljon onneakin. Miten käy mieheni mieltä painavien asioiden? Entä riittävätkö omat voimavarani?

Vierailija
40/50 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi niin ihanaa, jos voisit katsoa minulle. Jostain syystä minut aina ohitetaan näissä selvännäkijäketjuissa, joka tietysti ei tunnu erityisen lupaavalta... :D

Saanko koskaan (luomuna, hoidot eivät tule kyseeseen) toista lasta, tämän miehen kanssa?

Kiitollisena, vaalea nainen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi