Haluaisiko joku, että katsoisin korteista
voisin täällä katsoa pienempiä juttuja ja jos joku haluaa laajemman katsannon, voisin katsoa sähköpostitse pientä palkkiota vastaan.
Mutta voisin nyt pikkukysymyksiä katsella.
Olen tehnyt tätä ennenkin. Selvännäkijän taitoja olen huomannut itsessäni jo lapsesta saakka. Ystäville ja joskus täällä netissä olen toisinaan katsonut.
tässä vielä sähköpostini, jos joku haluaa ottaa minuun niin yhteyttä:
annesuvia@gmail.com
Kommentit (50)
uusiutuuko sairauteni ja jos niin millä aikajänteellä?
Kamala huoli tulvahti, kun sinua ajattelen. Asia painaa sinua. En näe, että sairaus uusiutuu mutta kovin tunnut väsyneeltä ja surulliselta ajoittain.
Mitä henkimaailmassa oleva mies ajattelee minusta? Onko hänellä viestiä minulle?
Off topic,eikös nämä kuulu meediolle?Sori kun tuppauduin
syntyvätkö kaksosemme terveinä tähän maailmaan? Kova huoli painaa.
Hei!
Mitähän mulle näkyisi? Jatkanko nykyisessä työsuhteessa syksyllä? Saanko vielä kolmatta lasta?
Minua kiinnostaisi työnäkymäni. Syksyllä valmistuu luova projekti jonka toivon vievän elämässäni eteenpin. Onnistuuko? Entäs asumis- ja talousasiat? Niissä ollut epäonnea ja oikeusjuttuja. Mitä nousee jatkossa? Saadaanko asuntoa myytyä?
Tämä projekti on oikein onnistunut, enemmän kuin osaat odottaakaan. Työ paljon virtaa elämääsi ja nämä ongelmatkin tuntuvat pienimmiltä.
asunto menee kyllä kaupaksi, mutta mutkien kautta. Oikeusasiat vie rahojanne, muttei turhaa. Aikaa ja rahaa tosiaan menee, mutta selviätte näistä. pitkäkää toisistanne huolta, tälläinen viesti tulee. Yhdessä jaksatte. Raha-asiat helpottuu kun pääsette asunnosta eroon. ja tämä projektiasiakin parantaa talouttanne.
Anne täälläkin. Haluaisin tietää, näetkö, miten jalkani käy. Paraneeko se entiselleen ja kuinkahan kauan tässä menee?
Kiitos, jos ehdit vastaamaan :)
Minua kiinnostaisi työnäkymäni. Syksyllä valmistuu luova projekti jonka toivon vievän elämässäni eteenpin. Onnistuuko? Entäs asumis- ja talousasiat? Niissä ollut epäonnea ja oikeusjuttuja. Mitä nousee jatkossa? Saadaanko asuntoa myytyä?
Tämä projekti on oikein onnistunut, enemmän kuin osaat odottaakaan. Työ paljon virtaa elämääsi ja nämä ongelmatkin tuntuvat pienimmiltä.asunto menee kyllä kaupaksi, mutta mutkien kautta. Oikeusasiat vie rahojanne, muttei turhaa. Aikaa ja rahaa tosiaan menee, mutta selviätte näistä. pitkäkää toisistanne huolta, tälläinen viesti tulee. Yhdessä jaksatte. Raha-asiat helpottuu kun pääsette asunnosta eroon. ja tämä projektiasiakin parantaa talouttanne.
Kiva kun katsoit :)
Iloa tulevaan kevääseen.
että tulenko vielä raskaaksi ja jos tulen, niin milloin?
tulet. Kesää.
t. Anne
että tulenko vielä raskaaksi ja jos tulen, niin milloin?
tulet. Kesää.
t. Anne
Toivossa eletään. Hyvää kevättä sinulle!
vastaan sinulle välistä, kun hyppäsi oikein silmiini. Älä pelkää, sinusta pidetään huolta. Ja tiedät itse kun on päätöksen aika. Ihan vielä et ole siihen valmis.
Ja kouluun näen sinun menevän, tuo iloa paljon.
voimia, käyt nyt koettelun aikoja. Tällä tarkoituksensa, vahvistaa sinua monessa suhteessa. Opit pitämään puolia
oma pienokaiseni heräsikin. on raukka sairaana, niin nukkuu miten sattuu.
Jatkan seuraavilla päiväunilla tai illalla
mukavaa päivää
helpottaako tämä talousahdinko ikinä?
paraneeko talouteni tämän vuoden aikana?
näetkö minulle asunnon muuttoa? Lähelle (kaupungissa) vai maalle?
Kiitos, jos ehdit vastata.
Kyselee,
Jaana
oma pienokaiseni heräsikin. on raukka sairaana, niin nukkuu miten sattuu. Jatkan seuraavilla päiväunilla tai illalla mukavaa päivää
ja älkää hermostuko. En pysty kamanlan montaa katsomaan kerralla, keskittymis kyky häilyy.
mutta pikkuhiljaa jatkelen
Elämä on ollut kivikkoista viime vuosina, mutta siinä on ollut paljon onneakin. Miten käy mieheni mieltä painavien asioiden? Entä riittävätkö omat voimavarani?
olisi niin ihanaa, jos voisit katsoa minulle. Jostain syystä minut aina ohitetaan näissä selvännäkijäketjuissa, joka tietysti ei tunnu erityisen lupaavalta... :D
Saanko koskaan (luomuna, hoidot eivät tule kyseeseen) toista lasta, tämän miehen kanssa?
Kiitollisena, vaalea nainen...
Mitä henkimaailmassa oleva mies ajattelee minusta? Onko hänellä viestiä minulle?