Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te jotka luettelette kauheita lapsien nimiä

Vierailija
24.01.2012 |

olisi kiva tietää omien lastenne nimet! Mitkä nimet ovat niin täydellisiä, että on varaa haukkua muita nimiä?! Nimiä kehiin. Itse en ole osallistunut haukkumaketjuun, kuin lukien ja järkyttisin että tyttöni nimi löytyi sieltä. Tyttöni nimi on Aada.

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, äly hoi!

Vierailija
42/58 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on kenenkin mielestä junttia. Jonkun mielestä ehkä se, että käyttää aikaansa ja energiaansa netissä vänkäämiseen. Meiltä kahdelta se näköjään käy tasavertaisesti. :)

*pus*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on Robert ja Rebecca. Äidinkielemme on ruotisi.

Minä en koskaan arvostele muiden lasten nimiä jokainen valitkoon itse vai ahteerin lapsensa nimekseen. Lapsi siitä voi joskus tulla kysymään, saapahan tuon sitten itsekkin vaihdettua!

Kuinka moni aikuinen on oikeasti tyytyväinen omaan nimeensä?

Vierailija
44/58 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei noista kannata loukkaantua. Onhan se selvää että ihan jokaista nimeä joku inhoaa. Ja mitä erikoisempi nimi, sen useampi ei nimestä tykkää - muuten kai se nimi olisi yleinen, suosittu.

t. eräs, jonka lasten nimet taatusti löytyy yhdestä jos toisestakin inhokkilistasta.

Vierailija
45/58 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen opettanut lapsilleni oman ja äidiltä perityn ideologiani. Äiti sanoi sen raadollisemmin: antaa paskan olla. :) Minä olen vähän jalostanut ja kehottanut että kun kohtaat sellaista ilkeyttä joka juontaa juurensa sanojan omasta katkeruudesta/typeryydestä/vaikeasta luonteesta, suhtaudu siihen lempeällä kärsivällisyydellä, älä mene mukaan paitsi jos osaat asetella sanasi niin, että saat itse pistettyä myrkyllisen kommentin niin, ettei kuulija sitä ymmärrä. (Tämä käy muuten yllättävän helposti kun on puheissa em. ihmistyypin kanssa.)

Vierailija
46/58 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon 16v ja seurustelen jimi nimisen pojan kaa ja mulle läheisimmän ystävän nimi on justiina! Ne on ihania nimiä. Mulla on myös kaveri fanni,joka on tosi mukava. Ja aada on tosi söpö nimi. Voisin harkita sitä sitte joskus oman lapsen nimeks.

Vierailija
47/58 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vakiokommentti noihin nimiketjuihin on Wolferiina Sofia Stormiina ja sisarensa Myrmidia Verena Serafiina. Sukunimi tyyliä Räsänen.

Tietokonepelit ja X-men kuulemma vaikuttaneet nimivalintoihin.

tiedän myös tyypin jonka nimi on C. Ei sekään minusta kovin hyvä nimi ole...

Vierailija
48/58 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aadasta ja Islasta kans. Enkä ole glitter-teinix-wt-äiti, mutta varmaan sit muuten vaan epäkelpo! :D

Takuulla ei kaikki tule pitämään kaikista nimistä, mutta ainakin itse olen huomannut, että jos joku inha nimi tupsahtaa vaikkapa hyvän ystävän lapselle, siihen tottuu aika pian. Kaveri antoi lapselleen hyvin vanhan perisuomalaisen nimen, joka kuulostaa kyllä joltain trendipelleilyltä ja olin alkuun ihan kauhistunut, että sellaista nimeä lapselle harkitsi. Mutta nyt kun poika on jo 10 kk ikäinen, olen tottunut nimeen täysin ja en voisi muuta nimeä pojalle kuvitella.

Onneksi Suomessa on sentään jotain rotia näiden kanssa, eikä lapsia nimetä niinkuin Uudessa-Seelannissa josta löytyi mm. tuo surullisen kuuluisa poika nimeltään "Number 16 bus shelter". Kaipa se lastensuojelu senkin lapsen nimen vaihtoi johonkin vähän järkevämpään...

Vierailija
49/58 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on Iiris. Varmaan on jonkun mielestä kamala mutta omasta mielestäni ihana, enhän sitä muuten olisi laittanut tytölle nimeksi. Minusta on naurettavaa ja pikkusieluista haukkua toisten nimiä, jokainen lapsi on äidilleen rakas ja jokainen äiti antaa omalle lapselle mielestään parhaan nimen.

Vierailija
50/58 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisestani olisi tullut Fanni, jos lapsen isä ei olisi englantilainen ja puoli sukua siis sieltä. Eilen kävin ultrassa ja paljastui, ettei tästä odottamastani lapsukaisesta tulekaan Aadaan vaan pitää miettiä vähän joku miehekkäämpi nimi!

Vierailija
51/58 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aada ei ollutkaan enää ihan kamala. En tarkoittanut kehua omia nimivaihtoehtojani, vaan tuo "hyvä" olisi saanut olla heittomerkeissä. t.39

Vierailija
52/58 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan takuulla on meidän Fannin nimi siellä

Vierailija
53/58 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseistä ketjua,vaikka sekä oma etä poikani nimi sieltä löytyi. en ap ymmärrä, miksi kaikkia pitäisi aina miellyttää? Eihän sellaista nimeä varmasti olekaan että jokaista miellyttäisi. Eikä tarvitsekaan. Itsehän omalla käytökselläsi eniten vaikutat siihen mitä muut sinusta ajattelevat. mitä väliä on nimellä?

Voi lisätä sinulle stressiä, mutta luin joskus tutkimuksesta joka liittyi puheiden pitämiseen. Siinä tutkimuksessa todettiin, että mikäli 30% kuulijoista on pitänyt puhujasta, niin puhuja on ollut menestys.

Ihmisten kanssa toimiessaan nyt vaan täytyy kestää erilaisia mielipiteitä.

Vierailija
54/58 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaan kyllä sanoa etten pidä R-voittoisista nimistä tai "mummonimistä" eli isovanhempieni tai vanhempieni ikäluokan nimistä. Ei meille siis Paavoa, Taistoa, Viljoa, Almaa, Aunea, Viiviä, Veeraa, Rasmusta, Reettaa

Meiltä löytyy esim. nimiä

Daniel, Mikael, Joonatan, Joakim,

Vierailija
55/58 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen ihminen ei todellakaan voi pitää samoista asioista eikä kaikista asioista. Mutta tällaiset "kamalimmat nimet kehiin"-ketjut ovat erittäin epäkohteliaita. Samaan aikaan monissa ketjuissa toitotetaan suvaitsevaisemman Suomen puolesta ja sitten seuraavaassa ketjussa haukutaan muiden lasten nimet. Ihan uskomattoman lapsellista käytöstä aikuisilta ihmisiltä.

Vierailija
56/58 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä löytyy esim. nimiä

Daniel, Mikael, Joonatan, Joakim,

Nuohan on kaikki hirveitä suomenkielisen perheen lapsien nimiksi :(

Vierailija
57/58 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

maalainen nimi sun mielestä on joonatan?

Vierailija
58/58 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mene liian vaikeaksi. Ja tosiaan, eihän minun nimivalinnoistani tarvitsee kenenkään muun pitääkään, ei edes oman äitini. Mitä vanhemmaksi tulen, sen uskaliaammin voisin lapsen nimen valita. Jos meille vielä tulisi lapsia, siellä olisi kohta seassa joku Kuurankukka Kimmelkyynel ;)

T: Mikaelin, Danielin ja kumppaneiden mude