Te jotka luettelette kauheita lapsien nimiä
olisi kiva tietää omien lastenne nimet! Mitkä nimet ovat niin täydellisiä, että on varaa haukkua muita nimiä?! Nimiä kehiin. Itse en ole osallistunut haukkumaketjuun, kuin lukien ja järkyttisin että tyttöni nimi löytyi sieltä. Tyttöni nimi on Aada.
Kommentit (58)
ystäväni nimi on Leevi ja hänen koiransa Lassi :)
Aada ihana!
Meiltä löytyy Nooa
Meidän Nooa on kyllä lapsi rauhallisimmasta päästä :)
pitkään mietittiin aatua ja peetua mutta lopulta heistä sitten tuli lassi ja leevi.
meillä ehkä vili on eniten nimensä näköinen :) varsinainen vilperi...
on Iiris. Varmaan on jonkun mielestä kamala mutta omasta mielestäni ihana, enhän sitä muuten olisi laittanut tytölle nimeksi. Minusta on naurettavaa ja pikkusieluista haukkua toisten nimiä, jokainen lapsi on äidilleen rakas ja jokainen äiti antaa omalle lapselle mielestään parhaan nimen.
Jos mulla kasvaa mahassa tyttö, niin siitä tulee Iiris. Ei liian yleinen mutta ei liian erikoinenkaan :)
t: Iiriksen äiti
tietyn pohjasakan lempparipuuhiin. En tarkoita janicoitten jaj nicojen taj islojen jaj aavojen perheitä vaan meerien ja iirojen perheitä. Joissa tupakka suupielessä huudetaan kuinka huonoja nimiä muut antaa lapsilleen. :D
Tooooodella kulunut ja lisäksi tuo kirjoitusmuoto on mauton.
Aada on kaunis nimi ja mauton ja kulunut on tässä joku ihan muu.
t. Fannin äiskä
ketkä ovat jotenkin niin ehdottoman oloisia:
oli sitten kysymyksessä lasten lukumäärä, lasten nimet, lemmikit, sisustaminen...
Eihän se, että naapurilla/tuttavalla/sukulaisella on toisin kuin itsellä, tarkoita, että ne olisivat jotenkin huonompia tai väärempiä valintoja, vaan sitä toivoisin, että jokainen elää IHAN OMAN JA PUOLISON MAUN mukaan, eikä leiki trendipelleä ja "muodin edelläkävijää" (jos sitä sattuu olemaan tahattomasti niin se on sitten toinen luku)
Itse en laittaisi edes liskolle nimeksi Pentti, koska minulla on sen niminen vastenmielinen setä! Tosin hyvän ystäväni mies on myös Pentti, muttei nimi häntä pahenna: eri sukua, eri maata!
Aada on kaunis nimi ja mauton ja kulunut on tässä joku ihan muu. t. Fannin äiskä
Onkohan näiden nimiketjujen luoja yksi ja sama henkilö, jolla on "raumoja" muiden hyvistä nimistä.
Miksei saman tien sitten suomenna kunnolla ja pläjäytä lapselle nimeksi "Aata".
mun ei tarvi omakohtaisesti elää noin negatiivista ja pahaa elämää, että täytyisi yrittää kaikin rajoittunein konstein ilkeillä ja loukata toisia ihmisiä. Luojan kiitos on aivot, sydän ja ne pelaa vielä yhteenkin suht hyvin. :)
t. Fannin äiskä
11:
Älä yleistä! Meillä on Iiro, enkä hauku muiden nimiä :) Enkä polta tupakkaakaan..
Kukaan älykäs ja kielitaitoinen ei risti lastaan Perseeksi.
Kukaan älykäs ja kielitaitoinen ei risti lastaan Perseeksi.
varmaankaan. Tästä olen samaa mieltä. Tosin tuossa kohtaa ei tarvita paljoa kielitaitoa, paitsi jos asuu esim. Britanniassa, vai mitä?
Tuon tietää ihan kaikki - siis ne älykkäät ja kielitaitoiset.
Siksipä meidänkin Fannista tuli Fanni eikä Fanny, joka kulkee suvussa.
Mutta ainahan löytyy näitä jotka hihittelevät sanaväännöksille ja pastasta tulee paska ym. :) Mene tiedä sitten, mikä osuus älyllä on tässä kohtaa.
Lapsesi nimet ovat tyyliin 2000 vuotta vanhoja.