Miten käsittelette agressioita?
Kaikki neuvot tulis nyt enemmän kuin tarpeeseen.. Koskaan ennen minulla ei ole ollut tällaisia vihan tunteita saati ongelmaa hillitä itseäni. Eli olen aikalailla neuvoton asian kanssa... :(
Sairastuin vakavasti noin 5v sitten ja jouduin lopettamaan aktiivisen urheilun. Pari vuotta olin käytännössä vuoteen omana. Tänä aikana minulle kertyi huomattavasti ylipainoa. Nyt taas pääsen jotenkuten liikkeelle, josta olen todella onnellinen. Kevyttää jumppaa pystyn jo tekemään, jokaisesta askeleesta eteenpäin olen kiitollinen ja äärettömän onnellinen :).
Mutta... On päiviä jolloin kivut uuvuttavat. Ja kaupungilla liikkuessani kuulen lähes päivittäin toinen toistaan nerokkaampia läski -huutoja. Normaalisti nämä huutelija tyypit minua naurattaisi, mutta sitten.. Kaikki se fyysinen kipu ja huutelijoiden idioottimaisuus saa kauniisti sanottuna mieleni toimi agressiivisesti.
Kirjoitukseni tarkoitus ei ole todellakaan ketään uhkailla. Huudelkaa ne joilla tälläisiä huuteluongelmia on.
Olisin tuhannesti kiitollinen neuvoista ihmisiltä jotka joutuvat samanlaisen itsehillinnän kanssa taistelemaan. Varsinkin naisilta joka itsekin siis olen.
Kommentit (3)
niille huutelijoille voi sanoa jotain nasevaa takaisin jos ei ole pelkoa että käyvät päälle.
Huuda vaikka takas että "Sä huutelet sairaalle naiselle etkä millekään perusläskille!"
joudut tuollaista kuulemaan.
Onko sinulla kuvia sairasvuodeajaltasi. Sellaisen, kun kävisi vilauttamassa huutelijan edessä, niin olisi huutelia varmasti nolona.
Itse en varmaan itsehillintään pystyisi vaan sanoisin, että minä voin laihduttaa, sinä sen sijaan pysyt luultavasti aina idioottina.
VOimia sinulle ja toivottavasti saat sellaisia viestejä joista on sinulle hyötyä, tästä nyt ei tainnut olla:(