Onko äklöä jos nainen maksaa hotellin kun miehellä ei ole rahaa?
Kommentit (41)
ja haluan olla vapaa nainen enkä ala elättämään ketään oli mies kuinka ihana tahansa.
ap
edessä, en näe mitään mainittavaa ongelmaa tässä kuviossa. Anna palaa! Viehättävä ja turvallinen mies, yhteinen tuokio hotellissa ja hymy huulilla eteenpäin vaan. Pidän peukkuja, että kaikki menee hyvin!
ap
Onko pelisäännöt selvät molempien puolesta? Saatte molemmat seksiä, jä elämä jatkuu? Jos mies yhtäkkiä rikastuu, olisiko silloin parempi mies? Jos sinä menetät kaikki rahasi, olisitko hunompi nainen? Vai haluatko, että kaikki ajattelevät, että olet sama kiun ennen?
Me ainakin poikaystäväni kanssa maksamme joko puoliksi tai sitten toinen maksaa joka toisen hotelliyön, toinen joka toisen.
Ikävähän se olis poliisien kanssa asiaa selvitellä.
maksaa ja mies vaan on tumput suorana vieressä.
ap
sitä mitä meni sinne hakemaan niin who cares.
Mä en ymmärrä mikä siinä olis outoa? Riippumatta siitä onko kyseessä aviopari, seurusteleva pari tai joku muu... naisillahan aika usein nykyään on ihan omaa itse tienattuakin rahaa, ja joillakin kuulemma on sen tumput suorassa seisovan miehen kanssa yhteinen tili.
aina maksanut se, jolla sattuu olemaan lompakko paremmin käsillä, kädet vapaana tms. Ei ole koskaan tullut ajateltua sen kummemmin kuka maksaa.
Kannattaa miettiä mitä tästä saat? Katooko sun itsetunto kokonaan, ei toi oikein hyvältä kuulosta.
Kannattaa miettiä mitä tästä saat? Katooko sun itsetunto kokonaan, ei toi oikein hyvältä kuulosta.
olen kaunis nainen ja se mies on todella ihgu.
nyt olisi testin paikka. Olemme kyllä todella ihastuneita. Hän on hyväsydäminen , kiltti ja komea. Mutta rahaton :D))) itseänikin naurattaa se kun sillä raukalla ei ole rahaa.
En ole kuitenkaan ajatellut siitä pitempiaikaista suhdetta.
ap
ja minulla on lapsi jonka kanssa asun. En halua että lapsi näkee jotain vieraita miehiä kotonaan.
ap
kyllä aina on perhe, ja rahaa. En tiedä missä olet tavannut, puhuuko englantia vai ranskaa, mutta paljon paremmat tuet maahanmuuttajilla on kuin tavallisella kantaväestöllä. Onko siihen hotellihuoneen käyttöön joku syy, ja kuinka varma olet siitä ettei sillä ole mitään tauteja? Paljonko yleensä tiedät tästä miehestä, sen uskonnosta, ja esim väkivaltasuudesta? Oletko googlettanu sen, onko teillä yhtään yhteistä tuttua, mitä sitten jos joku menee vikaan, tiedätkö oikeesti että se on edes antanu sulle sen oikeeta nimeä. Parempi katsoa kuin katua.
kerta hotellin maksamisesta saa tällaisen ongelman.
Demi.fi taitaisi olla sinulle sopivampi paikka.
edessä, en näe mitään mainittavaa ongelmaa tässä kuviossa. Anna palaa! Viehättävä ja turvallinen mies, yhteinen tuokio hotellissa ja hymy huulilla eteenpäin vaan. Pidän peukkuja, että kaikki menee hyvin!