Onko äklöä jos nainen maksaa hotellin kun miehellä ei ole rahaa?
Kommentit (41)
Älä anna käyttää hyväksi, viisaimmin teet kun jätät väliin ei tule lisää kolhuja elämääsi. Jos sulla on rahaa niin otappa lapsi ja lapselle hoitaja mukaan ja mene vaikka hotellin yökerhoon. Saat varmaan sieltä seuraa. Kyllä omiin kuluihinsa pitää olla molemmilla varaa jos ei ole niin ei sitten mennä. Tämä on selkeä hyväksikäyttö
Älä anna käyttää hyväksi, viisaimmin teet kun jätät väliin ei tule lisää kolhuja elämääsi. Jos sulla on rahaa niin otappa lapsi ja lapselle hoitaja mukaan ja mene vaikka hotellin yökerhoon. Saat varmaan sieltä seuraa. Kyllä omiin kuluihinsa pitää olla molemmilla varaa jos ei ole niin ei sitten mennä. Tämä on selkeä hyväksikäyttö
ja tunnen hänet hyvin, tiedän hänen taustansa ja haluan naida häntä. Tajuatteko? minullakin on hormoonit... Hänen sukunimensä ei ala G:llä.
ap
niin onko se outoa, säälittävää, häpeällistä ja sairasta? ainakin entinen mieheni oli sitä mieltä ja on siksi entinen.
ap
Se on halpa ja just hyvä ja suosittukin paikka näihin panohommiin. Eikä tarvii asioida ihmisten kanssa vaan varaukset ja maksut voi hoitaa netissä.
kun haluamme. Minun pitää olla kotona illlala.
ap
huoneita tuntivelotuksella?
paitti ei tuo Arthur.
ap
Ei seksin haluamisessa ole mitään väärää tai häpeällistä, todellakaan. Mutta jos kerran sen hotellihuoneen maksaminen ei ole sinulle itsellesi ongelma, miksi kyselet täältä?
Ei seksin haluamisessa ole mitään väärää tai häpeällistä, todellakaan. Mutta jos kerran sen hotellihuoneen maksaminen ei ole sinulle itsellesi ongelma, miksi kyselet täältä?
olen tottunut että mies maksaa aina.
ap
maksaisin, jos se panon saaminen on siitä kiinni. Riippuu sitten siitä, miten ihanaa on, että maksaisinko jatkossakin. Ei se kallis hinta ole onnistuneesta ja piristävästä seksituokiosta. Otsikon kysymykseesi: on se vähän äklöä maksaa hotellihuone. Mutta tosiaan se pitäisi sitten vaan ottaa ei nyt maksullisena seksinä, mutta jotain sinne päin.
en ala maksella jatkuvasti hotelleja ja syystä että hän asuu kaukana ja on rahaton. Hän puhuu vain espanjaa, sen vuoksi myös kommunikointi ontuu. :D osaa itse kuitenkin espanjaa että asiat tulee selväksi.
ap
Sinä kuulostat seksin ostajalta! Oletko ajatellut, että miehellä voi olla tunteita, että hänellakin on ihmisarvoa, vaikka on ulkomaalainen? Tässä ei mainita minkälainen mies on, vaan kertapano, koska on rahaton. Jos sinä olisit hänen paikalla, mitä tässä kirjoitettasiin? Parka nainen, hyväksikäytetty, koska on köyhä???
Sinä kuulostat seksin ostajalta! Oletko ajatellut, että miehellä voi olla tunteita, että hänellakin on ihmisarvoa, vaikka on ulkomaalainen? Tässä ei mainita minkälainen mies on, vaan kertapano, koska on rahaton. Jos sinä olisit hänen paikalla, mitä tässä kirjoitettasiin? Parka nainen, hyväksikäytetty, koska on köyhä???
en usko että hänkään on minuun rakastunut, vaikka sanoikin että rakastaa minua.
Minun on ajateltava lastani ennen kaikkea.
ap
tää miespuolinenkin tästä diilistä jotain hae ja saa:)
meillä maksoi mies aina hotellihuoneet, ravintolat, matkat yms silloinkin kun olimme vielä "salapari" ja siis maksaa edelleen. Minusta on ihanaa kun saa tuntea itsensä prinsessaksi ja NAISEKSI
tää miespuolinenkin tästä diilistä jotain hae ja saa:)
ap
meillä maksoi mies aina hotellihuoneet, ravintolat, matkat yms silloinkin kun olimme vielä "salapari" ja siis maksaa edelleen. Minusta on ihanaa kun saa tuntea itsensä prinsessaksi ja NAISEKSI
naiseksi. Olisin halunnut muunkinlaista huomiota, sitä en saanut. Köyhää en halua mutta en halua myöskään miestä joka ajattelee että vain rahalla on merkitystä.
ap
että tunnet itsesi naiseksi. Seeeelvä, kukin tyylillään.
34 jatkaa. Ei minulla ole mitään vastaan, jos sinä maksat hotellin, minua ärsytti se, että rahattomasta miehestä puhutaan sillä tavalla. Minä itse olen nainen, mutta tämä materialismi ei pitäisi sotkea asiat...Rahattomuus Suomessa voi olla tilapainen.. Tietääkö se mies mistä oikein on kyse,( kertapanosta ilmaan jatkoa), koska sinä ajttelet lastasi? :)
Olen kyllä sen verran vanhanaikainen että musta se on kyllä "äklöä" jos nainen maksaa hotellin, varsinkin kun ollaan treffailutasolla vielä. Onhan se ihan eri asia kun ollaan naimisissa ja yhteinen talous ja se maksaa kenellä silloinkin on enemmän rahaa.
Siis kun ajattelen omalle kohdalleni. Jos se ei ole sinulle ongelma niin mikäs siinä sitten. Ja jos et kerran suunnittele mitään pidempiaikaista miehen kanssa, niin ei tarvitse miettiä sitäkään, että haluatko elää sellaisen miehen kanssa joka on jatkuvasti rahaton.
Minä elin monta vuotta miehen kanssa, jolla ei ollut koskaan rahaa ja kyllä se vitutti kun aina jouduin maksamaan kaiken. En lähtisi sellaiseen suhteeseen enää, se on pidemmän päälle tosi paskaa. Nyt olen tavannut ihanan miehen jolla hyvä työpaikka, ja joka pitää itsestäänselvyytenä sitä että kun menemme ensi viikonloppuna eräisiin juhliin ja hotelliin, hän maksaa kaiken.
En siis pidä itseisarvona sitä itse rahaa, vaan sitä että mies on herrasmies ja pystyy hallitsemaan taloutensa kunnolla, samoin kuin minä.