Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehellä oikeus harrastaa työtä?

Vierailija
24.01.2012 |

Tilanne tämä: kaksi lasta ja suhdetta takana 10 vuotta. Kun tavattiin, niin kummallakin oli taloudellinen tilanne ihan ok. Miehellä yritys, joka tuotti keskinkertaista elantoa. Pikkuhiljaa on tuotto laskenut ja laskenut. Jo 6-8 vuotta sitten puhuttiin, että minä haluan vaihtaa ammattia ja mies silloin lupasi, että mahdollistaa sen, kun ensin saadaan remontti tehtyä jne. Nyt tilanne on se, että miehen tulot laskee ja laskee, minä jouduin pakosta opintovapaalle (toinen vaihtoehto irtisanominen) ja saan vain aikuiskoulutustukea. Se ei korvaa palkkaa ja miehen tulot menee kuin ketunhäntä. Tuesta huolimatta minä maksan kaikki kiinteät menot ja syön pieniä säästöjäni uhkaavaa tahtia. Mies ei pysty maksamaan kuin oman puhelinlaskunsa ja maksaa ruuat. Minä maksan kaiken muun autosta asuntoon ja vakuutuksista sähköön.

Miten saan sanottua miehelle, että hänen rakas yrityksensä ja elämäntyönsä on perseestä ja siivoojanakin saisi jo enemmän palkkaa???

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pari kertaa purkautunut, mutta mies on vaan avuton ja lupaa tehdä asialle jotain... ja taas tippuu laskuja luukusta. Kasaan niitä pöydälle miehelle, niin tuo ei tee niille mitään. Kun natkutan, että hoitaa ne, niin silti saan karhuja. Valittaa vaan, että just nyt ei ole rahaa, kun tuli verolaskuja, vuokraa jne. Loppujen lopuksi mun on pakko maksaa, kun tulee perintätoimistosta kirje. Laskut on kaikki mun nimellä. Koen, että olen jäänyt täysin yksin tän taloudellisen tuskani kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi