Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä yllätys, että täällä on näin paljon Pekka Haavistoa herjaavia avauksia...

Vierailija
23.01.2012 |

Näitä ei olekaan ollut ollenkaan ikävä.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsta muuttui tällaiseksi sen jälkeen kun kuka tahansa IS:n sivuilla surffaava näkee aloitukset.

Vierailija
2/24 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koetaan, että hyökkäys on paras puolustus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsta muuttui tällaiseksi sen jälkeen kun kuka tahansa IS:n sivuilla surffaava näkee aloitukset.

No sitten saadaan heittää hyvästis av:lle. Voi karmeaa. Kun katsoo IS:n aloituksia. Voi helvetti nyt soikoon!

Vierailija
4/24 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV:lla on ollut koko sen ajan, jonka itse olen palstaillut, paljon törkyä ja typeryyttä, mutta tässä presidentinvaalien alla meno on taas yltynyt niin älyttömäksi, ettei mitään rajaa. Mä laitoin ylläpidolle palautettakin, mutta turhaan varmaan. Luulen, että niitä kiinnostaa ainoastaan mainostajien maksimaalinen näkyvyys.

Ap

Vierailija
5/24 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan äo on laskenut ainakin 30 pistettä viime viikkoina. Surkeaa, koska noita suoli24-tason keskusteluja kyllä tästä maasta löytyy kaikille halukkaille imbesilleille. Nyt harmittaa todella.

Vierailija
6/24 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja puolisoihin kohdistuvat viestit paikoitellen jo ihan sairaita. Joidenkin viestien kohdalla ei voi kun nauraa sillä provosointi ja mustamaalaus sitä tasoa.

Vierailija
7/24 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaiselle tietenkin suotakoon oikeus omaan poliittiseen mielipiteeseen, mutta sen voi tuoda esille ihan ilman törkyjuttujakin. Taitaa kertoa nämä avaukset aika paljon Haaviston fanaattisten vastustajien sielunelämästä.

Ap

Vierailija
8/24 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö vois vaan olla provosoitumatta, ja vaikka jättää lukematta ne otsikotkin kokonaan.

Vierailija
9/24 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollu täältä jonkun viikon poissa, joten en ole ehtinyt juuri näitä valittavia avauksia lukea. Enkä kyllä myöskään enää jaksa availla noita törkyjuttuja Haavistosta. Mun mielestä ne kuitenkin on sisältäneet niin törkeää mustamaalausta, että tulee ihan herr Doktor Goebbelsin propagandatoimisto mieleen: toistetaan valhetta niin kauan, että se muuttuu ihmisten mielissä totuudeksi. Onhan tätä nähty.

Ap

Vierailija
10/24 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

väliin, mutta vaikea on olla provoitumatta kun puhutaan täyttä P.A.S.K.A.A. Sitä ei vaan oikeaustaju tahdo kestää. Ts. sitä, että Suomi muuttuu maaksi, jossa parhaiten vaaleissa pärjää ne, joiden kannattajat keksii eniten valheita ja paskamaisimpia sellaisia. Sitäkö me tässä nyt oikeasti haetaan? Vai länsimaista demokratiaa, jossa keksustellaan asiapohjalta? Miten paljon ihmisissä oikeasti on aivan helvetin tyhmiä yksilöitä?

Noh, ainakin opin tässä arvostamaan omaa älyäni ja edes jonkinlaista sivistystä. YHTÄKÄÄN valhetta tai vääristelyä tai ylipäänsä negatiivista aloitusta en aio Sauli Niinistöstä kirjoittaa. Tai Jennistä. Tekeekö se musta norsulauman alle sukupuuttoon kuolevan fossiilin? Kysyn vaan.

Vierailija
11/24 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee ihan herr Doktor Goebbelsin propagandatoimisto mieleen: toistetaan valhetta niin kauan, että se muuttuu ihmisten mielissä totuudeksi. Onhan tätä nähty.

Miten hemmetissä sitä voi jättää väliin kun tosiaan tuntuu että katsoo jotain fucking Göbbelsiä silmiin tällä palstalla! Katsooko sitä sitten jälkeenpäin taakseen että hitto olisi pitänyt laitta enemmän vastaan kun tilanne oli edes jotenkin käännettävissä. Kai?

Vierailija
12/24 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

YHTÄKÄÄN valhetta tai vääristelyä tai ylipäänsä negatiivista aloitusta en aio Sauli Niinistöstä kirjoittaa. Tai Jennistä. Tekeekö se musta norsulauman alle sukupuuttoon kuolevan fossiilin? Kysyn vaan.

Ei mulla ole mitään Niinistöä vastaan, tai varsinaisesti muitakaan ehdokkaita, mä olen oman ehdokkaani valinnut, koska pidän häntä parhaana. Se ei tarkoita sitä, että muut olisivat jotain osaamattomia idiootteja epäilyttävine yksityselämineen.

Toivoisin hieman suhteellisuudentajua näille törkygeneraattoreille...

Ap

Vierailija
13/24 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tällainen rajoittamaton sosiaalinen media kuin av muut keskustelut tulee olemaan lyhytikäinen kokeilu. Hyvin pian ihmisest rupeaa suojelemaan itseään tällaiselta kuonalta. Edelläkävijät lienee jo jossain muualla.

Vierailija
14/24 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haavistosta ja juuri homouteen liittyen. Mutta pitkin päivää täällä käyneenä olen huomannut, että negatiivisia aloituksia juuri Niinistö kohtaan on ollut todella paljon.

Vierailija
15/24 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näitä aloituksia. Joku peruspäivärahalla elelevä syrjäynyt nörtti, joka nauttii siitä, että kerrankin hänelle vastataan.

Vierailija
16/24 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon loanheiton.

Se ei johda mihinkään, kaikkihan tietää hänen kotiolot.

Mutta nyt olisikin siirryttävä tärkeämpiin asioihin.

Millä pystyisi todistamaan, että Pekalla on jotain merkittävää kansainvälistä kokemusta.

Vierailija
17/24 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä luulen että Pekka kestää tuon loanheiton.

Se ei johda mihinkään,

vastaenergia joka korjaa vaurioita. Jos se jätetään tekemättä, loka tarttuu ja tahraa. Ei tarvi kuin epäilyksen siemen ja siihen nää tyypit tietenkin pyrkii, viis siitä onko asiassa perää vai ei. Aikaisemmin kun tiedottaminen oli sitä ammatikseen tekevien käsissä, heillä oli ETIIKKA. Nettitiedonvälityksessä ollaan tilanteessa, jossa ei ole mitään etiikkaa. Häikäilemättömin ja pahin ihminen voittaa. Se joka kehtaa mennä mitään mistään tietämättömänä esittämään asiantuntijaa ja levittämään niitä epäilyksen siemieniä, joiden totuudenperäisyydestä sillä itselläänkään ei ole mitään käsitystä. Eikä sillä ole väliäkään, koska tärkeintä on se epäilys, ei totuus.

Ihmiset ei tajua miten hemmetin vaarallista tää tämmöinen on.

Vierailija
18/24 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan omia turhautumiaan esim. oman kandidaatin putoamisesta purkava rassukka, joka ei pysty muuhun kuin kajoamaan ulkonäköön, käyttäytymisfobioihin tai puolison ominaisuuksiin.

Sen sijaan asiaosastolla mielestäni voi ja saakin kyseenalaistaa ja kysyä, sitä vartenhan keskustelua juuri käydään; puolin ja toisin.

Vierailija
19/24 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumpikin ehdokas on pyytänyt joukkojaan käyttäytymään asiallisesti. Loanheitto ei ole oikeaa vaalityötä. Kertokaa asioista perustellen ja asiallisesti.

Vierailija
20/24 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakin on omat arvot ja oma mielipide siitä, millainen presidentin pitää olla ja mitä asioita hänen pitää ajaa. Minulla ei ole tarvetta haukkua toista ehdokasta, vaikka äänestänkin Niinistöä, äänestin jo kuusi vuotta sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi