Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottaako ketään?

Vierailija
23.01.2012 |

Tänään EU:n jossain kokouksessa on päätetty Iranin pakotteista eli öljyntuotanto lakkautetaan ja jotain pankkitilejä jäädytetään tai jotain. Nyt luin äsken että Iran on sanonut että aloittavat mahdollisesti hyvinkin nopeasti sodan ainakin USAa vastaan.

Eli tuumasinpa tässä vaan että jos Iran nyt sitten päättää alottaa sen sodan niin voiko siitä alkaa kolmas maailmansota vai jopa ydinsota? Se olisi sitten tämän maapallon sivilisaation loppu vai?

Olen kyllä erittäin huolissani tästä tilanteesta ja on kyllä kummallista kun EU tällasen asian päätti tuosta noin vaan yhtäkkiä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmankos ne lopunajan torvet soikin jo..

Vierailija
2/3 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis eikä, jos maailmanloppu tulee jostain Iran-jutskasta, kun mä ja muut lahkolaiset just ollaan nyt sitä mieltä et se tulee tän haavistojutskan takii!! Pliide!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään EU:n jossain kokouksessa on päätetty Iranin pakotteista eli öljyntuotanto lakkautetaan ja jotain pankkitilejä jäädytetään tai jotain. Nyt luin äsken että Iran on sanonut että aloittavat mahdollisesti hyvinkin nopeasti sodan ainakin USAa vastaan.

Eli tuumasinpa tässä vaan että jos Iran nyt sitten päättää alottaa sen sodan niin voiko siitä alkaa kolmas maailmansota vai jopa ydinsota? Se olisi sitten tämän maapallon sivilisaation loppu vai?

Olen kyllä erittäin huolissani tästä tilanteesta ja on kyllä kummallista kun EU tällasen asian päätti tuosta noin vaan yhtäkkiä.

Iranilla ole mitään jakoa USA:ta vastaan.

Ja kenen etujen mukaista olisi alkaa ampua ydinohjuksia ristiin rastiin?

Älä seuraa uutisia jos noin ahdistaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan