Minkä rotuinen Lennu-koira on?
Näyttää kuvissa ranskikselta tai bostoninterrieriltä?
Kommentit (9)
Onko Lennu-koira uros vai naaras? Suloinen puppeliini joka tapauksessa.
Ihana rotu. Minä haluaisin meille, mutta esikoinen ei millään pääse yli koiran ulkomuodosta...
Suloinen lemmikki joka tapauksessa. Lennun täytyisi kyllä mennä pedikyyriin, yhdessä lehtikuvassa kynnet näyttivät aika pitkiltä ja teräviltä. Tiedän hyvin, kuinka vaikeaa on koirien kynsien leikkaus, itselläni on viisi karvaturria ja vain kolmelta saan itse leikattua kynnet. Muut kaksi hoitaa eläinlääkär lyhyessä nukutuksessa. Lennun pitää olla yhtä huoliteltu, kuin sen kaunis emäntäkin.
Suloinen lemmikki joka tapauksessa. Lennun täytyisi kyllä mennä pedikyyriin, yhdessä lehtikuvassa kynnet näyttivät aika pitkiltä ja teräviltä. Tiedän hyvin, kuinka vaikeaa on koirien kynsien leikkaus, itselläni on viisi karvaturria ja vain kolmelta saan itse leikattua kynnet. Muut kaksi hoitaa eläinlääkär lyhyessä nukutuksessa. Lennun pitää olla yhtä huoliteltu, kuin sen kaunis emäntäkin.
Suosittelen rotua lämpimästi. ITselläni on bostonityttö 1v. Mun mies naureskeli alkuun kans ulkonäköä, mutta nykyään ei voisi olla ilman :) Se nukkuu meidän peiton alla (ihana lämpöpatteri). Bostoneitten kanssa voi harrastaa vaikka agilityä :) maailman suloisin koira
Siinä taas valtakunnan kerma antaa avoimen tukensa eläinrääkkäykselle. Ko. rotu on ell lakkautettavien rotujen listalla.
Uros luultavammin, nimestä päätellen🤗
Bostoninterrieri uros, rotu on suosittu ja rekisteröity pentu maksaa 2000€.
Sauli Niinistön Lennu-koira on bostoninterrieri :)