Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihduttajat! Millaisia syömissääntöjä teillä nyt on?

Vierailija
23.01.2012 |

Minulla on nämä:

1. Maanantaisin vain yksi ateria

2. Keskiviikkoisin ja perjantaisin vesipaasto

3. Herkkuja (karkkeja, pullaa, keksiä, jäätelöä, sipsejä, popcorneja...) saa syödä vain yhden kerran lauantaina ja sunnuntaina

4. Alkoholia saa juoda ainoastaan juhlamaljoina

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(ja tarpeettomalta)

Mun säännöt:

1) tiedä kulutuksesi, syö sen mukaan

2) nälkä ei saa olla

3) ei herkkuja, eikä alkoholia, paitsi herkkupäivänä joka on kk viimeinen lauantai

5) puntarilla joka aamu

6) juo paljon

7) kasviksia/vihanneksia päivällisellä AINA se puoli lautasellista

Vierailija
2/17 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla näin

- ei herkkuja viikolla, viikonloppuna kohtuudella

- päivittäiset kalorit max. 1500 (käytän kiloklubia)

- vähintään 500g kasviksia päivittäin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön paljon proteiinia, vähän rasvaa, melko vähän hiilihydraatteja. Syön kuitenkin perunaa, leipää ja riisiä, mutta vain vähän. Pääasiassa lihaa ja tuoreita kasviksia, puuroja, munia jne.

En jätä aterioita väliin vaan syön 5 kertaa päivässä.

"Herkkuja" en syö, herkkuina ja iltapalana ja välipalana toimivat rahka/jugurtti/marjat/hedelmät/pähkinät.

Hampurilaiset, pitsat, pastamätöt, leivonnaiset, karkit, kaikki pannassa.

Alkoholia en ole juonut viiteen vuoteen - se on pahaa :)

Mutta nuo sun säännöt on aivan hulluja, vesipaasto - ei mitään järkeä. Illalla olet niin nälkäinen, että syöt kaiken mitä käsiisi saat. Karkkipäivä ainakin alussa pois.

Salli itsellesi kaikki salaatit ja kasvikset ja höystät ne vähärasvaisella lihalla, broilerilla tai kalalla. Varmasti tippuu paino etkä ratkea mässäämään!

Vierailija
4/17 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- aamupalaksi proteiinijauhetta ja jogurttia (300-350kcal)

- aamun välipalaksi jotakin pientä 100kcal:n edestä, vaikkapa keittoa

- lounaaksi lämmin ruoka (200kcal)

- välipalaksi jotain pientä 100kcal. Hedelmä tai keitto

- päivälliseksi ruokasalaatti 200kcal

Jos illalla on vielä nälkä, korkeintaan 2 voileipää, päällyksineen ja teetä

Alkoholin käytön vähentäminen

Uiminen, niska-hartiajumppa kotona

Koitan pitää kalorit 900-1200:ssa, mutta nousee välillä 1500:een

Vierailija
5/17 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei mulla karkkipäivää ole, lauantaina ja sunnuntaina kuitenkin saan syödä yhden kerran jotain hyvää, jos on tarjolla

ap

Vierailija
6/17 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten ne on ihan mahtavia? En kyllä tajua...

Vierailija
7/17 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun huomaa pystyvänsä hillitsemään halut ja löytää sitten hauskuuksia muualta kuin ruoasta. Ap

Vierailija
8/17 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pudotan painoa noromaalipainon sisällä.

- 1400-1800kcal/pv (proteeinia 2xoma painokg,

hiilareita 80-190g,rasvaa 25-40%). ei

kitukuuria,säännöllisesti syöminen

- kuntosalia 2krt/vk

- kuntojumppa 1krt/vk

- hiihtoa / kävelyä / juoksua 1-3krt/vk

- pudotustavoite 400-700g /vk

Kahden viikon tulos -2,6kg

Vierailija
9/17 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei kyllä ole loistavia paastopäivät. Kituutat päivän pelkällä vedellä, ja seuraavana päivänä tai jo samana iltana olet sudennälkäinen.

Jos vedät kasviksia joissa ei ole juuri ollenkaan kaloreita esim. salaattia, tomaattia, paprikaa, kurkkua, aineenvaihduntasi pysyy käynnissä, kulutat kaloreita ja poltat rasvaa.

Eli enemmän laihdut kasvispäivillä kuin vedenjuonnilla. Mutta muista, tarkoitus on pudottaa painoa rasvasta, ei lihaksista tai nesteistä. Siksi vetäisin myös reilusti proteiinia joka päivä. Lopputulos on kauniimpi ja vahvempi kroppa...

...ja kun vielä lisäät painoharjoittelua ja liikuntaa, kaloreita palaa, ei pelkästään suorituksen aikana, vaan myös sen jälkeen. Jos juot vain pelkkää vettä, olet heikko ja voimaton. Koitapa dieetata viikko ja lähde urheilemaan sitten vesipaastopäivänä... Vähintään 1200 kaloria joka päivä!

Vierailija
10/17 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mun laihdutus (-38kg) on mennyt hyvin ilman paastojakin onneksi :)

Laihdutin siis 6 vuotta sitten ja olen siitä lähtien ollut normaalipainoinen.

Mun "paastopäiviä" oli kai sitten sosekeittopäivät joita jossain välissä pidin 2x/vkossa, mun sosekeitossa on n.30kcal/100g ja sitä sai siis vetää kaksin käsin jotta siitä sai aikaan kaloreita. Mahaa se täytti silti mukavasti ja tuli lämmin olo.

Vedellä olisin varmaankin hytissyt nälästä koko päivän.

Vierailija
11/17 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säännöllinen ruokarytmi (aamupala, lounas, välipala, päivällinen, tarvittaessa vielä iltapala). Normaalia ruokaa, mutta annoskoko kohtuullinen (aiemmin santsasin reilusikin). Herkkupäivä kerran viikossa. Alkoholia vain saunakalja ellei ole juhlapäivä.

Vierailija
12/17 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- lämmin ruoka päivittäin, toisena voi olla salaatti

- annoskoko normaali (ei XL kuten ennen)

- ei karkkia, sipsejä, sokerilimua

- roskaruokaa 1krt/kk

valkoviinistä en luovu. Onnistunut vaihtelevasti.

Vierailija
13/17 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Joka päivä säännöllinen ateriarytmi (vuorotyön takia tosin vähän joutuu rukkaamaan aina, mutta se aina huomioon ottaen)

2. Tarpeeksi vettä. Sitä nyt joutuu tarkkailemaan muutenkin, koska jostain syystä tunnen janoa todella heikosti, usein vasta päänsärkynä illalla.

3. Ei nälkää. Olen vain kiukkuinen silloin.

4. Jos joskus tekee mieli mässytä/kiskaista kännit, niin siitä vain, yksi päivä ei hallaa tee. Ja silloin ei tarvitse nipottaa, eli mitään kulutusta tai energiansaantia ei tarvitse laskea. Tai siis tuo lähinnä juodessa, herkkuja tulee harvoin ostettua niin paljoa, että niistä tullut kcal-määrä ylittäisi kulutuksen.

5. Ei joutavaa itsesäälissä rypemistä, jos paino tippuu jollain viikolla "vain" 300g, ei mitään valittamista, alaspäinhän sekin vain on.

6. Viitaten edelliseen, ei mitään tänään en syö mitään/syön korkeintaan omenan ja porkkanan/jne. -päiviä. Miksi rankaista itseään onnistuneesta suorituksesta.

7. Jos homma alkaa tuntua pakkopullalta, tauko on paikallaan. Ja silloin ei tarvitse miettiä laihdutusjuttuja, syö vain normaalisti, niin että paino pysyy siinä missä se onkin. Jatkan sitten kun taas innostaa.

Vierailija
14/17 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen hyväkarppi. Eipä noita ihme sääntöjä juurikaan ole, namipäivä lauantaina ja silloin syön myös Lidlin ihanan tumman croissantin hillon kera. Alkoholia juon muutenkin harvoin mutta ruuan kanssa illallisilla toki

Vierailija
15/17 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on nämä:

1. Maanantaisin vain yksi ateria

2. Keskiviikkoisin ja perjantaisin vesipaasto

3. Herkkuja (karkkeja, pullaa, keksiä, jäätelöä, sipsejä, popcorneja...) saa syödä vain yhden kerran lauantaina ja sunnuntaina

4. Alkoholia saa juoda ainoastaan juhlamaljoina

Ei ole kovin terveellistä, jos tosiaan teet näin:

-Maanantaina yksi ateria

-Tiistaina vissiin mitä vain, koska et maininnut..

-Keskiviikkona pelkkää vettä

-Torstaina taas vissiin mitä vain?

-Perjantaina taas pelkkää vettä

-Lauantaina ja sunnuntaina sitte näitä leuttelemiasi herkkuja

Voin kertoa, että tukka tulee lähtemään päästä ja hampaat tippuu tuolla dieetillä!!

Vierailija
16/17 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. kaikki

ap:n luettelmat "herkut" pois kokonaan (niitäö ei kukaan tarvitse), samaan kasaan limut ja sokeri ylipäänsä

2. söin kun oli nälkä, yleensä 3 maukasta ateriaa päivässä

3. lopetin syömisen kun olin kylläinen, vaikka lautaselle olisi jäänytkin ruokaa

4. söin nautiskellen

5. enemmän hedelmiä ja viganneksia kuin ennen

vajaa 30 kg lähti n. kahdessa vuodessa ja on pysynyt poissa. Kaikki nuo tavat ovat jääneet pysyviksi., eli elämäntapamuutoksesta kyse.

Vierailija
17/17 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.noin 1700 cal päivä (kk - 1 kk, mikä riittävä, laihdutan lievästä ylipainosta normaaliin - toukokuussa jo -5kk)

2. mahdollisimman vähän perunaa, pastaa, riisiä. Paljon vihanneksia, salaattia kukkuralliset.

3. kuntosaliharjoittelua 3krt/vko.Ja lenkkeilyä sään salliessa.

Tällä metodilla yritän hitaasti pienentää läskivarastoja ja kasvattaa ihanan kiinteän lihaksikkaan kehon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän