Vihreiden arvot kummallisia
Vihreiden mukaan ihmisten on voitava valita vapaasti elämäntapansa. Miten Suomen kansalle käy, kun kaikki alkavat elää Haaviston tapaan eli miehet homoliitoissa ja naiset lesboliitoissa. Montakohan vuotta menee, ettei Suomessa ole enää yhtään lasta. Ei tarvita enää päiväkoteja eikä kouluja etc. Jos Haavistosta tulisi presidentti, pitäisikö häntä tituleerata Herra presidentti vai Rouva presidentti. Hänen olisi hyvä ilmoittaa tämä jo etukäteen.
Kommentit (10)
ei ammu enää lehmät, ei lampaat määi
idioottia löpinää.
Tuskin kukaan muuttuu homoksi tai lesboksi vain vihreän aatteen tai pressan takia.
Onko hauskaa provosoida?
Alkaisitko siis itse elää lesboliitossa jos voisit valita ilman paineita?
Ihan sama kumpi valitaan pressaksi niin mä aion pysyä ton mieheni kanssa.
En mä kyllä ymmärrä miksi kaikki muut rupeis homoiksi/lesboiksi? Miksi esim. sinä?
että heillä on varaa tehdä valintoja. Meillä tavissuomalaisilla ei ole. Vihreät on eliittipuolue.
Onko heterous ilmaista?
En mä kyllä ymmärrä miksi kaikki muut rupeis homoiksi/lesboiksi? Miksi esim. sinä?
ja se on se että ap on viittä vaille lesbo bi-seksuaali, jota todella vain yhteisön paheksunta pidättelee heteroseksuaalisuudessa. Ihan oikeasti olen tätä mieltä. Jatkumon heterommassa päässä olevilla koko aloitus on täysin absurdi.
että jos ihminen saa valita elämäntapansa, hän mieluummin elää lesbo tai homoliitossa kuin heterona. hmmm..
Eikä se mies muutu naiseksi (rouvaksi) vaikka pitäisi enemmän miehista..
Mielenkiintoisia ajatuksia. Suomi sukupuuttoon - homopresidentti syynä massiiviseen sukupuuttoepidemiaan! iik! parempi muuttaa Ruotsiin!
Ap on siis sisimmiltään homo mutta elää heterona vain koska on pakko? Miten muuten voisi tämän ymmärtää?
että heillä on varaa tehdä valintoja. Meillä tavissuomalaisilla ei ole. Vihreät on eliittipuolue.