Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihreiden arvot kummallisia

Vierailija
23.01.2012 |

Vihreiden mukaan ihmisten on voitava valita vapaasti elämäntapansa. Miten Suomen kansalle käy, kun kaikki alkavat elää Haaviston tapaan eli miehet homoliitoissa ja naiset lesboliitoissa. Montakohan vuotta menee, ettei Suomessa ole enää yhtään lasta. Ei tarvita enää päiväkoteja eikä kouluja etc. Jos Haavistosta tulisi presidentti, pitäisikö häntä tituleerata Herra presidentti vai Rouva presidentti. Hänen olisi hyvä ilmoittaa tämä jo etukäteen.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että heillä on varaa tehdä valintoja. Meillä tavissuomalaisilla ei ole. Vihreät on eliittipuolue.

Vierailija
2/10 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ammu enää lehmät, ei lampaat määi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

idioottia löpinää.

Tuskin kukaan muuttuu homoksi tai lesboksi vain vihreän aatteen tai pressan takia.

Onko hauskaa provosoida?

Vierailija
4/10 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaisitko siis itse elää lesboliitossa jos voisit valita ilman paineita?

Vierailija
5/10 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee AP:lle... :D

Vierailija
6/10 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama kumpi valitaan pressaksi niin mä aion pysyä ton mieheni kanssa.

En mä kyllä ymmärrä miksi kaikki muut rupeis homoiksi/lesboiksi? Miksi esim. sinä?

Vierailija
7/10 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että heillä on varaa tehdä valintoja. Meillä tavissuomalaisilla ei ole. Vihreät on eliittipuolue.

Onko heterous ilmaista?

Vierailija
8/10 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä kyllä ymmärrä miksi kaikki muut rupeis homoiksi/lesboiksi? Miksi esim. sinä?

ja se on se että ap on viittä vaille lesbo bi-seksuaali, jota todella vain yhteisön paheksunta pidättelee heteroseksuaalisuudessa. Ihan oikeasti olen tätä mieltä. Jatkumon heterommassa päässä olevilla koko aloitus on täysin absurdi.

Vierailija
9/10 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos ihminen saa valita elämäntapansa, hän mieluummin elää lesbo tai homoliitossa kuin heterona. hmmm..

Eikä se mies muutu naiseksi (rouvaksi) vaikka pitäisi enemmän miehista..

Mielenkiintoisia ajatuksia. Suomi sukupuuttoon - homopresidentti syynä massiiviseen sukupuuttoepidemiaan! iik! parempi muuttaa Ruotsiin!

Vierailija
10/10 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on siis sisimmiltään homo mutta elää heterona vain koska on pakko? Miten muuten voisi tämän ymmärtää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi