Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jenni tänä aamuna, ihan luonnolliselta tuo vaikuttaa

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska sai kritiikkiä jäykkyydestä. Aika noloa. Seistä nyt Länsiväylän poskessa julistetelineenä.

Vierailija
2/11 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on tuo ällöttävä ylimielinen länsimurre. Niinistön pojat puhuvat siedettävän luontevasti ja vaikuttavat normaaleilta helsinkiläisiltä porvaripojilta, mutta tuo Jenni... Huono itsetunto ja töykeä puheen nuotti aiheuttavat heti hylkimisreaktion.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska sai kritiikkiä jäykkyydestä. Aika noloa. Seistä nyt Länsiväylän poskessa julistetelineenä.

jos on eilisillan haastattelun ja tän aamun välissä harjoitellut luontevan esiintymisen :DDD Ehkä tilanne vaan oli mukavampi. Eikä tuo yksin siellä seisonut/kävellyt, eikä ole maailmalla mitenkään outo tapa mainostaa tuo. Sopisi itse asiassa tyyliltään paremmin nollabudjetin Haavistolle, mutta eipä kokoomuksen toimistollakaan näköjään kaiken tartte maksaa maltaita.

Vierailija
4/11 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä tuo silti kolahda ollenkaan! Kalsea.

Vierailija
5/11 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvari on, nyt se on todettu. Ääni sanoo, että on hirveästi vaatteita päällä, mutta nenä vuotaa ja pipo puuttuu. Kai ne saa tuon valehtelun jo äidinmaidosta.

Vierailija
6/11 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska kypäräksi lakattu tukka lätistyy.

Vierailija
7/11 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla alkoi käydä sääliksi pojatkin. Minkälainen isä pistää lapsensa (kai tähän lasketaan vaimokin, joka on kuitenkin omia lapsia nuorempi) ulos pakkaseen mainostamaan itseään ja nolaamaan siinä itsensä koko kansan nähden kun itse lukee kotona lehtiä?

Jos minun isäni oli tuollaisia ehdotellut niin olisi saanut kuulla kunniansa. Ei toki olisi ehdotellutkaan, koska oli sivistynyt ihminen.

Vierailija
8/11 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on "jalkautuneet kansan pariin".

Vierailija
9/11 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on "jalkautuneet kansan pariin".

Kansa oli turvallisesti mersuissaan, joten ei tarvinnut pelätä kenenkään änkäävän keskusteluetäisyydelle. Ja jos kävelee tuollainen pahvikuvatus päällä, tuskinpa kukaan normaali tervejärkinen ihminen uskaltaisi mitään sanoakaan. Kaikenlaisia hulluja nykyään pyörii tuolla kaduilla pahvinpalasten kanssa.

Vierailija
10/11 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua. :D Toivottavasti ei lähde politiikkaan.

Vierailija
11/11 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maikkarin uutisista:

"Niinistön mukaan hänen puolisonsa Jenni Haukion tuki on ollut korvaamatonta.

– Jokaiselle meille on tärkeää, että on joku odottamassa kotona, valmistelee ruokaa, silittelee paitoja ja ennen kaikkea hellii, Niinistö tähdentää."

Uuah.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi