Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita joita ei yhtään huvita urheilu kesällä?

Vierailija
29.05.2024 |

Hikinen sali ei vaan jaksa kiinnostaa aurinkoisena päivänä yhtään...eikä juokseminen helteellä. Uiminen on ainoa mikä huvittaa. Miten voisin motivoida itseäni kun huvittaa vaan maata rannalla ja syödä jäätelöä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö saleilla ole ilmastoinnit?

Kait tuota saat höllätäkin välillä, reverse dieetti tekee ihan hyvää jos oikeasti urheilet.

Mä olen hommannut kotiin ilmanviilentimen ja crosstrainerin mm sitä varten ettwi tarvitse porotuksessa lenkkeillä.

Lenkille jos lähtee niin pitää lähtee viimeistään 05-06.

Vierailija
2/11 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän siinä ole mitään järkeä. talvella ja huonolla säällä salille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumalla ei kannata tehdä mitään muuta liikuntaa kuin uimista, vesijumppaa ja vesijuoksua. Kaikki muu on ihan turhaa itsensä rääkkäämistä.

Vierailija
4/11 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas jaksan kesällä liikkua paljon enemmän kuin talvella. Ehkä se johtuu valon määrästä ja siitä ettei ole liukasta. Pyöräily on hyvä liikuntamuoto lämpimällä säällä, ajoviima viilentää mukavasti. Juoksulenkille voi mennä myöhemmin illalla kun aurinko ei enää paista.

Vierailija
5/11 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huvita talvellakaan.

Vierailija
6/11 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei huvita talvellakaan. Liikkuminen joo, urheilu ei. Kävelen paljon, joskus uin hallissa. Talvella oli tauko, kun ulkona oli niin kylmä niin en halunnut mennä halliinkaan.

Vierailija
7/11 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huvita urheilu mihinkään vuodenaikaan.

Vierailija
8/11 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla just toisinpäin. Ihanaa lähteä juoksulenkille, kun hiki oikein valuu. Tunninkin juoksu... ai että! 

Vierailija
9/11 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sellainen sinä olet.

Rakenna vahvuuksillesi eli kuvittele, että nyt on menossa massakausi ja saat syödä mitä huvittaa.

Vierailija
10/11 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas jaksan kesällä liikkua paljon enemmän kuin talvella. Ehkä se johtuu valon määrästä ja siitä ettei ole liukasta. Pyöräily on hyvä liikuntamuoto lämpimällä säällä, ajoviima viilentää mukavasti. Juoksulenkille voi mennä myöhemmin illalla kun aurinko ei enää paista.

Sama täällä. Tulee urheiltua melkein joka päivä. Talvella ei millään jaksa lähteä salilla.

Vierailija
11/11 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää oikein tuosta sanasta "urheilla" koska se ei oikein kuvaa tavallisen pulliaisen tekemistä,liikunta olisi parempi termi.Urheiluun yhdistyy aina vahva kilpailullisuus ja itsensä kehittäminen joka taas karkoittaa paljon ihmisiä pois.