Niinistön vaimo kuin puhuva nukke? Onko aina ollut samanlainen?
Järkytyin Jenni Haukion ulosannista, puhui kuin nukke tai puhuva pää. Onko aina ollut yhtä ns. luonnoton esiintyjä?
Kommentit (51)
Vanhan ukon edustusnainen, jolta ei edes toivota omia mielipiteitä.
Surku Suomen tasa-arvoiselle mielikuvalle, jos presidentiksi nousee edustamaan niin maailmalla tyypillinen stereotyyppinen vanha mies-nuori vaimo pari. Ikäeroa 29 v. Sauli voisi olla helpostikin Jennin isä.
Saulin lapset lienevät Jenniä vanhempia. Ei tollasta edustustehtäviin Suomelle.
noita vaaleja, ei selvästikään tykkää olla keskipisteenä ja katsoo mielummin sivusta asioita. Ei tämä mikä paha asia ole! Ei kai nyt poliitikon tarvitse puolisoksi valita ekstroverttiä tyyppiä, luulen, että introvertti Jenni on juuri täydellinen vastapaino ulospäinsuuntautuneelle, rohkealle Niinistölle.
Hänen oli pakko sanoa jotain katsojille ja sanoi sen, minkä pystyi, miten pystyi.
Hän varmasti, jos Niinistö valitaan, alkaa lämmetä Suomen kansalle, pikku hiljaa. Kasvaa rooliinsa. Ainoa, mikä huolettaa, on se, ettei hän jää lapsettomaksi vasten tahtoaan. Jos haluaisi tulla vielä äidiksi, Niinistön pitäisi kyllä suostua siihen. Lapsettomaksi jääminen vasten tahtoaan olisi varmasti pahinta henkistä väkivaltaa...
miehensä pyrkivän pressaksi, joten ei yllätyksenä tullut? Eikö Merja Vanhanenkin ottanut eron Matista kun ei kestänyt julkisuuden pyöritystä.
Kokoomuksen markkinointiosasto on tilannu sen Japanista, kun kukaan elävä ihminen ei ole suostunu kylmänkalsean Saulin pikkuvaimoksi...
Kokoomuksen markkinointiosasto on tilannu sen Japanista, kun kukaan elävä ihminen ei ole suostunu kylmänkalsean Saulin pikkuvaimoksi...
Tämä selittäisi myös siivouksen ja silityksen. Ja onhan niitä seksirobottejakin tosiaan kehitetty. Sopisi kokoomuksen imagoon täydellisesti: ihmistä ei tarvita enää mihinkään, ei edes pressanpuolisoksi. Voi olla ettei pressaksikaan. Konesauli antaa varmaan jonkun kiinalaispankin tilinumeron palkanlaskijalle kunhan palkanmaksu alkaa.
Hänen tehtävänä on kouluttaa muita esiintymään ja tehdä kirjallisia matskuja. Aina ei teoreetikot osaa itse toteuttaa niitä juttuja mitä opettavat muille. Voi siis katsoa muiden haastatteluja ja kertoa mitä pitäisi muuttaa, mutta itse ei välttämättä ole juuri ollut haastateltavana. Kouluttanut vaan yritysjohtajia ym.
En nähnyt robottihaastattelua, mutta käsittääkseni jenni teki sen mitä häneltä odotettiin. Katsoi haastattelijaan ja sanoi pari ennalta harjoiteltua lausetta. Ei päästänyt sammakoita suustaan. Ei mokannut.
Kokemuksen myötä tulee se, että pystyy antamaan vähän enemmän. Että antaa persoonansa näkyä, pystyy tarvittaessa käyttämään vähän huumoria tms.
On lisäksi ihan eri asia pysyä työroolissaan ja puhua työasioista kuin kertoa miljoonille televisiokatsojille yksityiselämästä. Presidenttiehdokkaan puoliso joutuu jakamaan myös yksityiselämänsä kansan kanssa.
Jenni on ujontuntuinen ja haluaa selvästi pitää yksityselämänsä yksityisenä. Nykyinen tilanne on varmaan hänelle aika hankala.
jotka ette näe Jennissä kuin negatiivisia asioita! Se on vain todiste mielenne köyhyydestä!
Jennistä tulee loistava prseidentin vaimo, josta tullaan ulkomaita myöten kuulemaan pelkkää hyvää! Valitettavasti kapeakatseisuutenne pilaa kykynne nähdä asian objektiivisesti!
Olen todella iloinen, että saamme maallemme näin edustavan presidenttiparin, jota ei tarvitse hävetä, kun he lähtevät edustamaan Suomea!
Tuskin maltan odottaa, että Saulista tulee pressa!
Hänen tehtävänä on kouluttaa muita esiintymään ja tehdä kirjallisia matskuja. Aina ei teoreetikot osaa itse toteuttaa niitä juttuja mitä opettavat muille. Voi siis katsoa muiden haastatteluja ja kertoa mitä pitäisi muuttaa, mutta itse ei välttämättä ole juuri ollut haastateltavana. Kouluttanut vaan yritysjohtajia ym.
En nähnyt robottihaastattelua, mutta käsittääkseni jenni teki sen mitä häneltä odotettiin. Katsoi haastattelijaan ja sanoi pari ennalta harjoiteltua lausetta. Ei päästänyt sammakoita suustaan. Ei mokannut.
Kokemuksen myötä tulee se, että pystyy antamaan vähän enemmän. Että antaa persoonansa näkyä, pystyy tarvittaessa käyttämään vähän huumoria tms.
On lisäksi ihan eri asia pysyä työroolissaan ja puhua työasioista kuin kertoa miljoonille televisiokatsojille yksityiselämästä. Presidenttiehdokkaan puoliso joutuu jakamaan myös yksityiselämänsä kansan kanssa.
Jenni on ujontuntuinen ja haluaa selvästi pitää yksityselämänsä yksityisenä. Nykyinen tilanne on varmaan hänelle aika hankala.
Hän on esimerkiksi vastuussa puolueen julkisesta imagosta, lehdistösuhteista, esiintymisestä mediassa jne. Eli se _ei_ ole vain esiintymistä tai sen kouluttamista.
Kokoomuksen julkisuuskuva on todella huono. Eräskin ökyporvarisukulaiseni sanoi tänään lahjoittaneensa rahaa Haaviston vaalikassaan kun häntäkin jo ällötti Kokoomuksen imago.
pointtini oli että hän ei välttämättä itse esiinny ainakaan isoille ryhmille vaikka pitääkin huolta mediasuhteissa.
Hän on esimerkiksi vastuussa puolueen julkisesta imagosta, lehdistösuhteista, esiintymisestä mediassa jne. Eli se _ei_ ole vain esiintymistä tai sen kouluttamista.
nyt pressapariskunan todella kehtaa lahettaa edustamaan suomea minne maahan tahansa,myos muslimimaihin. USKON, etta se on rehakymyskin,vientia ajatellen.Siina ei ikaero haittaa
http://www.iltalehti.fi/nettitv/?32655033
Viehättävä, luonnollinen, asiallinen, tuntee poltiikan läpikotaisin, siis loistava puoliso presidentille.