Te jotka ihan oikeasti kannatatte Haavistoa,
mielenkiinnosta kysyn teiltä, uskoteko oikeasti että Haavistolla on mahdollisuuksia voittaa toinen kierros? Ymmärrän kyllä että kaikkensa pitää yrittää, mutta tuntuuko teistä todella että Haavistolla on mahdollisuuksia vai tiedättekö sisimmässänne kuitenkin että Niinistön voitto on selvä?
Kommentit (58)
Uskovaiset ei ääniä anna homoille :)he haluavat sortaa ja tuomita erilaisuutta.
Siihen sortamiseen ja tuomitsemiseen on Raamattu heitä opettanut. Eli tuo teos, josta uskovaiset kertovat ammentaneensa rakkauden ja suvaitsevaisuuden kanssaihmisiä (Lue: samoin ajattelevia) kohtaan. Herran laupeuden sisäistäneinä he vihaavat kaikkea itselleen erilaista ja haluavat laupiaasti lähettää erilaiset ikuisesti helvetin tulenlieskojen nuoltaviksi.
Mutta koska äänestän aina ja aina mielestäni parasta ehdokasta, niin käyn kirjoittamassa nron 2 äänestyslappuun. Velvollisuus on suoritettu ja olen ainakin yrittänyt.
Toivon, että Niinistö voittaa. Haavistosta olisi vain haittaa Suomen ulkopolitiikalle, vaikka olisi henkilönä kuinka miellyttävä tahansa. En vaan voi nähdä häntä presidenttinä. Eihän hänellä ole mitään koulutustakaan! Ihmettelen todella hänen suosiotaan.
Kansainvälistä työkokemusta on reippaasti Salea enemmään. Tavalliseen työpaikkaankin haettessa on kaksi tärkeintä asiaa työkokemus ja taustakoulutus. Presidentin pestissä kansainvälinen kokemus on kaikkein tärkeintä.
riippuu varmaan näistä viime hetkistä...
jos Niinistön kampanja sakkaa viime metreillä, sotkeutuu esim liian äänekkäisiin persukannattajiin.
Mutta kävi miten kävi, minä äänestän Haavistoa. Lahjoitin kampanjaankin 100 euroa, mitä en ole milloinkaan ennen tehnyt.
veikkaisin että Niinistö voittaa. Mutta en minä koko omaisuuttani sen eteen likoon pistäisi. Sittenhän se ainakin voittaa, jos kaikki Haaviston kannattajat lyövät hanskat tiskiin jo tässä vaiheessa. Aina kannattaa yrittää vaikuttaa!
Siis jotenkin, varsinkin ketjun alkupuolella, oli monta niin fiksusti kirjoitettua kommenttia. Tosiaan, mitäänhän ei ole vielä päätetty, aina on toivoa. Haavistolla on valtava noste, ja Saulilla tendenssi on ollut laskeva jo jonkin aikaa. Mutta hyvin mielenkiintoiset vaalit näistä tulee. Ihan kuin Halosen molemmat vaalit olivat. Voi vitsi. Mulla on perhosia vatsassa kyllä ihan hurjasti. Haavistoa aion äänestää, äänestin jo ekalla kierroksella.
ja alan uskoa hänen mahdollisuuksiinsakin pikkuhiljaa. Ei toinen kierros ole ainakaan mikään Lipposen ennustama läpihuutojuttu.
Niinistöä on ekalla kierroksella taatusti äänestetty myös siksi, että on haluttu varmistaa Väyrysen putoaminen. Toivottavasti nämä äänestäjät kääntyvät nyt Haaviston kannalle :)
Vihreät edustavat kaikkea muuta kuin hyväksymiäni arvoja. Kannabis tulee kohta lailliseksi.
Äänestin Haavistoa ykköskierroksella, vaikka epäilin hänen läpipääsyään. Äänestän nytkin, ja olen hieman positiivisemmalla mielellä. Syy on kaikkialla netissä vastaan pulpahteleva Haavisto-fanitus:
Jotain ihmeellistä on tapahtumassa, sillä jopa AV-PALSTALLA on nähtävissä enemmän Haavistoa ylistäviä kuin parjaavia kommentteja. Ja se on paljon se, kun muistaa esim. viime kevään vaalien aikaa. Tämä palsta on kuitenkin mahtava läpileikkaus Suomen kansasta, ainakin naispuolisesta populaatiosta.
Vihreät edustavat kaikkea muuta kuin hyväksymiäni arvoja. Kannabis tulee kohta lailliseksi.
Haavisto vastustaa kannabiksen laillistamista. Minulle se olikin yksi kynnyskysymyksistä ehdokasta valitessani.
vaikka ekalla kierroksella äänestin Soinia. Mun mielestäni on pikkasen yksisilmäistä ja ennen kaikkea yksinkertaista kuvitella tuntevansa jokaisen persun mielenliikkeet.
Mä en esim. ole lainkaan homofobinen, enkä rasisti. Mutta mä kaipaan tähän yhteiskuntaan kriittistä maahanmuuttokeskustelua, ja nähtävästi mikään muu puolue ei ole siihen valmis kuin persut, tosin ikävine lieveilmiöineen.
Toinen asia mitä pidän typeryytenä on se, että jotkut sanovat äänestävänsä Niinistöä, "koska se kuitenkin voittaa". Mikä ihmeen syy se on olevinaan????
vaikka ekalla kierroksella äänestin Soinia. Mun mielestäni on pikkasen yksisilmäistä ja ennen kaikkea yksinkertaista kuvitella tuntevansa jokaisen persun mielenliikkeet.
Mä en esim. ole lainkaan homofobinen, enkä rasisti. Mutta mä kaipaan tähän yhteiskuntaan kriittistä maahanmuuttokeskustelua, ja nähtävästi mikään muu puolue ei ole siihen valmis kuin persut, tosin ikävine lieveilmiöineen.
Toinen asia mitä pidän typeryytenä on se, että jotkut sanovat
äänestävänsä Niinistöä, "koska se kuitenkin voittaa". Mikä ihmeen syy se on olevinaan????
Tyhmäähän se on sellaista äänestää, joka kuitenkin voittaa. Mutta sehän ei ole varmaa. En ole perussuomalaisia koskaan äänestänyt, enkä ennen viime viikonloppua vihreitäkään. Mitä nyt molempien puolueiden äänestäjiä henkilökohtaisesti tunnen, erot eivät ole niin valtavia. Ihmisten mielipiteet ovat monimutkaisia. Minusta ympäristöasiat ovat todella tärkeitä, mutta kannatan ydinvoimaa. Minusta maahanmuuttopolitiikassa on hurjasti korjattavaa ja tiukennettavaa, mutta tunnen toisaalta maahanmuuttajia vaikka kuinka paljon eikä rasistiksi voi syyttää. Olen siis arvaamaton liikkuva tai joskus nukkuvakin äänestäjä, mutta nyt innolla kannattamassa Pekkaa.
kysyn silti, kun on haaviston kannattajia linjalla ja vedotaan usein siihen, että homofoobikot ei ännestä haavistoa - miten sitten selitätte sen, että monet homot eivät äänestä haavistoa - tuttavapiiristä ainakin on näin.
kysyn silti, kun on haaviston kannattajia linjalla ja vedotaan usein siihen, että homofoobikot ei ännestä haavistoa - miten sitten selitätte sen, että monet homot eivät äänestä haavistoa - tuttavapiiristä ainakin on näin.
Tiedän minäkin sekä homon, joka äänestää Niinistöä, että monta jotka sanovat äänestävänsä Haaviston homouden vuoksi Niinistöä.
Jos katsoit Ajankohtaista kakkosta niin kihniöläisistä haastatelluista suurin osa nimesi Haaviston homouden syyksi äänestää Niinistöä.
Summa summarum: homomyönteiset ja -neutraalit äänestävät Niinistöä ja Haavistoa. Homofobiset, homoja inhoavat tms. Niinistöä. Tai kerro ihmeessä jos tunnet homouteen kielteisesti suhtautuvia Haaviston kannattajia...
mielisairaita, mutta ei ne kaikki kuitenkaan usko Haaviston voittoon. En pidä pedofiliasta ja siksi ääneni Saulille.
Toivon, että Niinistö voittaa. Haavistosta olisi vain haittaa Suomen ulkopolitiikalle, vaikka olisi henkilönä kuinka miellyttävä tahansa. En vaan voi nähdä häntä presidenttinä. Eihän hänellä ole mitään koulutustakaan! Ihmettelen todella hänen suosiotaan.