G: Niinistö vai Haavisto?
Kommentit (157)
Haavisto ehdottomasti. Olen viime vuosina kattonut näitä sarjoja Kotikadussa ja Salatuissa Elämissä ja monissa muissa jossa näytetään näitä lesboja ja homoja. Vaikuttavat olevan paljon sympaatisempia ja pienen ihmisen puolella enemmän. Naista olisin äänestänyt mielummin, mutta eipä nyt ollut sitä vaihtoehtoa :/
äänestin Väyrystä ensimmäisellä kiekalla, mutta Haavistosta en presidenttiä halua.
Niinistö. En kykene äänestämään missään tilanteessa Vihreitä.
Vaikka kyse onkin nyt henkilövaaleista mutta ajan kovempien tuomioiden puolesta joten kaikki jotka kuuluvat veihreisiin ovat taputtelemassa rikollisten päitä.
Eli vihreä presidenttiehdokas on vihreä.
ehdottomasti, tätä asiaa ei tarvitse edes miettiä moneen kertaan kun katsoo vastustajaa.
Ei viherpiiperöille, jotka laittaa afrikan asiat Suomen edelle kiitos
oikeasi haluaisi lakkauttaa elinkautisen vankeusrangaistuksen joka hänen mielestään on liian ankara.
Mikähän rangaistus olisi Pekan mielestä sopiva perheenisälle joka murhaa kaksi lastaan harkitusti? Yhdyskuntapalvelu?
Onnittelut Saulille!
Niinistö. En kykene äänestämään missään tilanteessa Vihreitä. Vaikka kyse onkin nyt henkilövaaleista mutta ajan kovempien tuomioiden puolesta joten kaikki jotka kuuluvat veihreisiin ovat taputtelemassa rikollisten päitä. Eli vihreä presidenttiehdokas on vihreä.
Pitääkin seurata mitä mieltä ehdokkaat ovat rangaistuksista.
Meillä ovat molemmat Haaviston kannalla, emme ole kokoomuksen äänestäjiä.
Niinistö puolisoineen sopivampi, Haaviston kumppani ei osaa englantia, ei juuri tiedä Suomesta, Haukio tekee valtio-opista tohtorinväitöskirjaa
äänestäisi,joten jos jompaa kumpaa äänestän taitaa se mennä toiselle jota en myöskään haluaisi äänestää.Saattaapi olla et jätän sen kierroksen väliin.
Mieheni, vanhempani, sisarukseni ja kaikki ystäväni joiden kanssa olen vaaleista keskustellut, äänestävät Haavistoa.
mutta jompaa kumpaa pitää äänestää, niin Haavistolle menee ääni.
ja niin äänestävät työpaikallanikin monet sellaiset joiden ehdokas ei päässyt toiselle kierrokselle.
Suomi voisi jopa hieman muuttua hänen myötään.
Mutta NIinistö saa ääneni.
Pressalla ei ole niin paljon valtaa, että sillä olis suurta merkitystä, mutta EDUSTAMAAN haluan mielluummin Niinistön Haukionsa kanssa.
Kansa saa mitä haluaa. Kannattaisi siis tosiaan miettiä järkeviä syitä siihen kumpi olisi parempi vaihtoehto.
Sauli Niinistö yksinkertaisesti pätevämpi presidentin tehtävään kaikin puolin!Lisäksi Suomi ei ole vielä valmis valitsemaan julkihomoa presidentiksi ja toivoisin ettei koskaan tule olemaankaan.
minä en ainakaan äänestä ihmistä joka on naton kannalla.
Ihan siitä syystä, että Haaviston kannattajien (olettaisin heidänkin olevan vihreitä) loanheitto meitä persuja kohtaan on ollut sitä luokkaa, että en todellakaan äänestä heidän ehdokastaan.
Sori Haavisto, mielelläni antaisin sinulle ääneni mutta ehkä sinun kannattaisi laittaa ensiksi kuriin nämä huutelijat ja mollaajat.
Olin jo valmistautunut äänestämään Niinistöä, koska oletin pelle-Väyrysen menevän toiselle kierrokselle. Ensimmäisellä kierroksella äänestin Soinia, kuten aina. Mutta nytpä onkin hirmu hankala tilanne, ja täytyy todella katsella ja kuunnella vaalitenttejä. Henkilövaalithan nämä ovat, ja kumpikin puolue on sellainen (kokoomus ja vihreät) mitä en IKINÄ äänestäisi normaalisti. Äänestänyt olen kuitenkin aina ja en aio nytkään jättää äänestämättä. Päätös tulee olemaan kuitenkin todella vaikea!
:D Niinistö. Ja ei, en ole homofobinen vaan aidosti sivistynyt kulttuuri-ihminen.