G: Niinistö vai Haavisto?
Kommentit (157)
voittaa suvereenisti. Veikkaisin prosentteja 60-40.
Saulilla jo 500000 ääntä enemmän kuin Haavistolla.
"Ihan siitä syystä, että Haaviston kannattajien (olettaisin heidänkin olevan vihreitä) loanheitto meitä persuja kohtaan on ollut sitä luokkaa, että en todellakaan äänestä heidän ehdokastaan. Sori Haavisto, mielelläni antaisin sinulle ääneni mutta ehkä sinun kannattaisi laittaa ensiksi kuriin nämä huutelijat ja mollaajat."
Hyvin sanottu ja täysin samaa mieltä!
Pari asiaa hänen mielipiteissään kyllä mättää joissa Sale toista mieltä. Maahanmuuttajien ei Peksin mielestä tarvitse sopeutua Suomen kulttuuriin (jotain sinne päin) kun taas itse ole sitä mieltä että maassa maan tavalla. Toinen on murhaajien yms. rangaistukset. Mielestäni saisivat olla vielä kovempia; kaikkea ei tarvitse ymmärtää.
Käykää jo äänestämässä suosikkianne keskus vaalikone 2012 :ssa http://www.vaalikone2012/ Siellä Niinistö johtaa muutamalla tuhannella äänellä. Se on paras vaalikone, jossa voi tehdä 12 vaalikonetta kerralla.
Käykää jo äänestämässä suosikkianne keskus vaalikone 2012 :ssa http://www.vaalikone2012.fi/ Siellä Niinistö johtaa muutamalla tuhannella äänellä. Se on paras vaalikone, jossa voi tehdä 12 vaalikonetta kerralla.
Pelkkä ajatuskin siitä että pressan linnassa Haavisto perse pysyssä ja karvainen mies vetää pyllyyn, saatikka sitten Naantalin Kultarannassa.
Hui Haavisto ei kiitos.
Äänestin sitä jo ekal kierroksella.
N20
Haavistolla on herra puolisio ja vielä rattijuoppokin.
koska hän on pätevämpi ja soveliaampi henkilö hoitamaan presidentin tehtäviä.
Tähän voisin sanoa että niinistö ei suoranaisesti ole sanonut olevansa Naton kannalla kuin mm. silloin jos ruotsi siihen liittyy ja silloinki kansanäänestyksellä...
Sauli Niinistön otsaan on lyöty julkisuudessa vahvasti Nato-myönteinen leima. Niinistö itse on leimasta jopa suivaantunut.
- Minusta on suoraan sanottuna vähän lapsellista, että silloin kuusi vuotta sitten ja nyt, minun kurkustani tungetaan väkisin Natoa alas. Minä en ole suinkaan sitä mieltä, että noin vain liityttäisiin. Mutta tämä on realismia. Lähes kaikki nämä tunkijatkin ovat sitä mieltä, että EU-turvallisuutta ja puolustusyhteistyötä pitää kehittää mutta jostain kumman syystä jättävät ajatusrakennelmansa täysin kesken, lataa Niinistö. Yle
kirjoittaa saman viestin peräjälkeen, eli näkeehän sen että muutamat sitä Haavistoa vaan täällä hehkuttaa. Katsokaa vaikka miten monta Haaviston kannattajaa muka samaan aikaan on ilmaissut mielipiteensä..
Ette kai te nyt kaikkea usko...
Ja ennen Halosta oltiin sitä mieltä että Suomen pressa ei vain voi olla nainen. Ja vielä setalainen. Ja vielä avoliitossa. Että mitä ne muutkin ajattelee.
Kappas, meni ihan hyvin. Joten miksi ei menisi nyt, Haavistolla?
Haaviston Visiting professor- juttu on ihan totta. Joten elä viitsi höpöttää. Myös esim. taidekorkeakouluihin pääsee ilman yo-todistusta, lahjat riittävät, jos niitä on. Myös professorin arvonimi on mahdollinen ilman akateemista loppututkintoa.
Minä näen niin, että Haavisto on valinnut tien, joka on epävarma - ammatin jossa ei ole juristin varmaa, isoa liksaa. Toisin sanoen hän ymmärtää pätkätyöläisten yms. elämää huomattavasti paremmin kuin pankkiiri, joka ei tiedä millaista on, kun ei ole rahaa.
Haluaisin tavata heistä molemmat ja sitten tehdä valintani.