Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää, kun miehen ex-heilat tekstailevat sille humalapäissään!!!

Vierailija
08.06.2008 |

Taas huomasi, että on terassikausi alkanut, kun viestejä pukkaa lauantai-iltaisin. Sen ymmärrän jos joskus kysyisi joltain pitkäaikaiselta ex-seurustelukumppanilta, että mitä kuuluu, mutta tällaiset parin tapaamisen heilat pelkästään ärsyttävät, kun lähettelevät viestejään. Tämä viimeisinkin oli 2-3 vuoden takaa ja on vielä kihloissa toisen kanssa.

Mitä ihmettä nuo naiset kuvittelevat hyötyvänsä?! Itselle ei tulisi mieleenkään tekstailla entisilleni, koska rakastan omaa miestäni eikä exien kuulumiset kiinnosta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut mun miehelle kans sen exä aina humalassa ollessaan tekstaili tai soitteli. Suhde oli vielä päättynyt todella ikävästi tän naisen pettämiseen ja miestä todella vitutti tän naisen soitot. Sit kerran kun tämä nainen taas soitti niin pyysin mieheltä et saisin vastata puheluun ja sit sanoinkin tälle naiselle pari totuutta niin loppui soittelut. Ei ole vuosiin enää kuulunut mitään.

Vierailija
2/9 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli minulle tekstailtiin. Ei mitään vaikutusta, vaikka en vastannut viestiin, mutta tekstailu loppui kyllä kun laitoin hieman rumaan sävyyn kirjoitetun viestin takaisin, jonka sisältö oli, että ei kiinnosta enää pätkääkään, lopeta viestittely.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä kans sama tilanne. Aivan kuin sun viestis olis mun kirjoittama. Nimenomaan, entiset "avovaimot" tai pitempi aikaiset exät EI tekstaa, sen ymmärtäisinkin jos joku 3v kimpassa ollut nainen kyselis muuten vaan kuulumisia, mut joku kahden vuoden takainen kuukauden mittainen säälittävä säätö tekstailee muka muina miehinä "mitä mies...vieläkö oot samassa työssä..mitä kuuluu..." ja aina nää viestit alkavat nimenomaan kun terassit avataan ja tulevat keskellä yötä. Olen kerran salaa laittanut miehen puhelimesta viestin takaisin..heh heh, siihen muuten loppuivat ainakin sen muijan viestit

Vierailija
4/9 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kuvittelee, että hänen miehellään on suhde ja luulee siis miestäni naiseksi. Soitteli eilen illallakin mieheni puhelimeen ja yrittää saada miestään nalkkiin... hohhoijaa. Laittaisi akkansa kuriin.

Vierailija
5/9 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kuvittelee, että hänen miehellään on suhde ja luulee siis miestäni naiseksi. Soitteli eilen illallakin mieheni puhelimeen ja yrittää saada miestään nalkkiin... hohhoijaa. Laittaisi akkansa kuriin.

Vierailija
6/9 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehelle tekstailee ei-exät vaan ihan vaan jotkut ihastuneet, yksi mun tavallaan kaveri ja sitten yksi nainen kenet näimme yhden ainoan kerran yksissä kosteissa "kotibileissä", sitten vielä yksi nainen kuntosalilta, ja yksi miehen kaverin exä, ainakin 2 näistä tai 3 on varattuja itsekin

jokseenkin ihmeellistä,

mies vastailee joskus jotain ja joskus mä naputan miehen nimissä jotain vastaukseksi niille, koskaan ei ole lähtenyt treffeille eikä näyttänyt vihreää valoa, mutta silti niitä viestejä vaan pukkaa välillä, ehdottelevat kaljalle tai kahville lähtöä, muuten vaan treffaamista, kyselevät kuulumisia jne...

Viestejä tulee päivällä selvinpäin ja joskus yöllä viikonloppuisin että ootko liikenteessä mä oon terassilla...

Mieheni on vastannut että olemme kotona teemme jotain yhdessä juuri, en hae uutta suhdetta, kysy omalta mieheltäsi tms, mutta silti tulee uutta viestiä jonkin ajan päästä taas, kai että joko nyt olis vaihtamassa, hoh hoijaa...

En mä jaksa alkaa niille soittelemaan tai raivoamaan, ei ne mitään noista viesteistä hyödy niin nolatkoon itseään jos niin tykkää tehdä...

Vierailija
7/9 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tämä nainen on avomiestään n. 10 vuotta vanhempi ja lapsikin piti vääntää heti seurustelun alkuvaiheessa, että sai miehen pidettyä. Veikkaanpa, että eivät ole enää yhdessä vuoden loputtua...

5

Vierailija
8/9 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei osaa olla mustasukkainen niistä, kun tietää etten välitä enää yhtään niistä kenestäkään. Minusta taas on kiva kuulla mitä heille kuuluu, joten saan ihan luvan kanssa jutella. Ehkä niitä ei edes kiinnostaisi otta yhteyttä, jos tietäisivät, että olen lihonut 20kg. :D

Vierailija
9/9 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrankin tuli viesti miehen yhden illan panolta, joka sen kaverin tuttu, laittoin klo 4 aamulla viestin, et haluaa nähdä miestäni taas. Mies vastas sille, että on onnellisesti naimisissa, kiitos vaan, niin muija tekstaa takaisin, ettei tarkoittanut tapaamista "siinä mielessä" vaan ihan vaan muuten vaan kahville. Just joo uskoo ken haluaa... ja tää nainen on vielä susi ruma

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan