Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Entä nämä syyt eroon?

Vierailija
22.01.2012 |

Jos mies ollut juhlimassa/baarissa tms. tulee IHAN JOKA KERTA kaatokännissä kotiin, siis niin että ei muista mitään eikä tolpillaan pysy. Ko. viikonloppu menee krapulassa. Yleensä työpaikan juhlia, joten noita ei vuodessa ole kuin keskimäärin joka toinen kuukausi tai harvemmin. Olen sanonut että asia häiritsee, erityisesti koska olen itse alkoholistiperheestä. Ei koskaan pyydä anteeksi käytöstään. Tuolla aiheuttanut sen että omat tunteet on häviämässä. Puhuminen ei auta -kokeiltu on loputtomiin. Muutoin selvänä on hyvä isä lapsille.

Tiedän että koska tapa ei ole joka viikonloppuinen, moni muu ei pitäisi asiaa minään. Itselleni tämä on kova paikka oman taustani takia, ja mies tietää sen.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten minäkin haluaisin kuulla muiden mielipiteitä asiaan.

Vierailija
2/2 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä sama tilanne, tosin käy tollasissa bileissä max. 4 krt/vuosi, yleensä harvemmin. Mua lähinnä ärsyttää se, että makaa sen jälkeen koko viikonlopun. Lähes pakottamalla sen saa johonkin toimintaan, mutta se on ärsyttävää, kun koko viikonloppu menee "hukkaan", kun yksi vaan makaa. Mäkin käyn kyllä joskus bileissä ja juonkin aika paljon, mutta silti nousen aamupäivällä ja olen toimintakuntoinen muuten viikonlopun.

Sekä mies että mä juodaan kyllä kotonakin, mutta silloin homma on ihan ok, ja mieskin toimintakykyinen jo aamusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi