Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko viedä yhteisen lapsemme miehen vanhemmille ilman miehen lupaa?

Vierailija
22.01.2012 |

Mies on jostain syystä niin vittuuntunut omiin vanhempiinsa, ettei halua mennä sinne enää, eikä halua lapsemmekaan olevan heidän kanssaan tekemisissä. Taustalla narsisti-suuntaista räjähtävää äiti-suhdetta.

Lapsemme synnyttyä olimme vielä appivanhempiin väleissä, mutta nyt mieheni on erään känni-episodin jälkeen (anoppi sekosi) katkaissut välinsä perheeseensä melkein kokonaan.

Mitä teen? Voinko pitää pääni ja käydä anoppilassa lapsen kanssa vastoin mieheni tahtoa?

Haluaisin kuitenkin, että lapsellamme olisi myös siltä puolelta isovanhemmat.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuskin mies siitä ilahtuu. Jos olisin kieltänyt lapsia menemästä oman äitini luo, niin repisin pelihousuni jos mies tekisi sitä selkäni takana. Itse en ainakaan hirvein kevein perustein katkaisisi välejä omiin vanhempiini..

Mutta meillä isäni on täysi juoppo ja tapaan häntä joskus yksikseni, mutta lapset eivät häntä tapaa. Eivätkä osaa kaivatakkaan koska isäni ei ole koskaan ollut lasteni kanssa tekemisissä. Jos mieheni veisi lapset salaa tapaamaan isääni, todennäköisesti eroaisin miehestä. En voisi luottaa häneen enää.

Vierailija
2/8 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi suunnilella eroa miehestäsi. Täältä löytyy myös miehiä, jotka muiden avujensa lisäksi kunnioittaa omia vanhempiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

MITÄ MÄ TEEN???

Lapsellani on olemassaolevat isovanhemmat joista lapsi puhuu ja kaipaa. Lapsi ei tiedä mistään erimielisyyksistä, eikä edes anopin mahdollisesta mielenterveysongelmasta.

Mieheni on kuitenkin päättänyt, että sinne ei ole mitään asiaa, mun mielestä aiheettomasti.

Toki tiedostan että siellä on ongelmia, mutta ei todellakaan mitään sellaista etteikö voisi olla yhteydessä ja mennä käymään, päinvastoin minä ja anoppi soittelemme usein kuulumisia ja lapsen kuulumisia.

Minä tulen hyvin toimeen appien kanssa ja lapsikin tykkää heistä, mutta onko miehelläni tosiaan tässä viimeinen sana että emme voi mennä.

AP

Vierailija
4/8 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

korostaa, miten tärkeää lapsillekin olisi luoda suhde isovanhempiin, ja miten te voisitte antaa anopin töppäilyt anteeksi. Voithan tarjoutua hoitamaan kommunikoinnin, ettei miehen ole pakko heitä nähdä. Ja lapset menisivät vain silloin, kun on varmaa, ettei anoppi vedä alkoa.

Ei kannata kuitenkaan viedä lapsia isovanhemmille miehen selän takana; siitä tuskin mitään hyvää seuraa.

Vierailija
5/8 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.5

Vierailija
6/8 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi helvetissä haluaisit altistaa lapsesi jollekin alkoholisti-narsistille?? Se on sun mies kun tekee näemmä järkpäätöksen,sä et oikein ymmärrä mikä on lapselle parasta.

Vierailija
7/8 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mieheni kävisi siellä minun selkäni takaa, niin olisin tosi pettynyt siihen, että hän ei kunnioita mun päätöstä eikä pidä mun arvostelukykyäni minään. Vaikka mieheni tulee äitini kanssa hyvin juttuun, se ei tarkoita sitä, että äitini olisi normaali ja lapsilleni hyvää seuraa.

Jos miehesi äiti on narsisti ja alkoholisti, niin miksi ihmeessä haluat lastesi elämään tuollaista?

Vierailija
8/8 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain sellaiset ihmiset voivat neuvoa toimimaan vastoin miehesi tahtoa, jotka eivät tunne mielenterveysongelmia.

Todellisuus ei suinkaan ole soma sukkaa kutova mummo, vaan pahimmassa tapausessa pitkin seiniä riehuva, hengenvaarallinen räyhääjä. Mies haluaa suojella lapsiaan pahalta, mitä sinä et ymmärrä. Luultavasti sinä et tiedä läheskään kaikkea, mitä pahaa miehesi äiti on saanut aikaan. Vai onko miehesi se riehuva osapuoli.

Jos lapset kuitenkin isovanhempiaan kaipaavat, sopikaa miehenne kanssa, missä ja miten heitä voi tavata. Selän takana toimiminen rikkuisi teidän keskinäisen luottamuksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi