Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinulla tälläinen kroppa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) Täällä kun on suurin osa persjalkaisia 70-kiloisia (vähintään) niin ei ole kovin vaikea vastata tuohon kysymykseen.

Vierailija
2/11 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkujaankin on sellainen kroppa joka on alle prosentilla ihmisistä...

Ja ei, minulla ei ole tuollaista kroppaa vaan normaali 170cm pitkä ja 60kg painava varsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 165cm ja jo luonnostani lihaksikas, töillä niitä on vielä kertynyt lisää.

Mutta kehuja on tälläkin kropalla saanut. Kerran tuli tuntematon mies kertomaan että mulla on kauniit olkapäät. Toki tiedän että yritti iskeä mutta silti =)

Vierailija
4/11 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valokuvat eivät nykyään ole todistuskappaleita siitä, miltä joku nainen tai mies näyttää. Tytön takapuolta on pienennetty, sievennetty ja siloteltu kuvankäsittelyllä. Muu on aikansaatu asennolla: kyllä aika moni teistäkin näyttää tuosta kuvakulmasta ihan hyvältä, kun työntää perseensä ylöspäin. Myös minä.

Jokaisella on asentoja ja kulmia, joista näyttää hyvältä. Persjalkaisellakin. Mutta ei ihan niin hyvältä kuin tuossa kuvassa.

Vierailija
5/11 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mulla on isompi povi.

Vierailija
6/11 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

isotissisempi. Olen pitkä ja hoikka.

Vierailija
7/11 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin vaatekoko toki säilyy samana koko eliniän mutta monilla kroppa ja sen mittasuhteet muuttuvat vielä teini-iän jälkeen.

Eli omalla kohdallani olisi kummallista, jos kroppani olisi samanlainen kuin teininä ja kuten tuossa jo sanottiikin, tyttö on kuvassa tietyssä asennossa ja kuvaa on muokattu. Ja ei, en itseasiassa teininäkään ollut noin hoikkarakenteinen, minulla on vähän toisenlaiset geenit.:)

Vierailija
8/11 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan pakaroihin ja reisiin lisää muotoja ja olkavarsia kavemmiksi.

Vierailija
9/11 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miranda Kerr on malli, minä en.

Vierailija
10/11 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siis luonnontilaa verrataan, eikä photaroitua versiota. Ja tuossa on aika rankat käsittelyt, minkä varmaan myös ap huomaat :)

Vierailija
11/11 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuitenkaan kovin erilainen :O Perse on aika samanlainen mutta mulla on ehkä vähäsen selluliittia. Tuosta kohtaa missä mallin oikea käsi on, mä oon leveämpi koska mulla vaan on ne luut tuossa leveät. Käsivarret on mulla aavistuksen verran paksummat muttei paljon. Tissit about samaa tai vähän pienemmät.