Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väsynyt 2 minuutin seksiin

Vierailija
21.01.2012 |

Ollaan oltu yhdessä liki 20 vuotta. Miehellä aina ollut laukeamisongelma, noin 2 minuutissa kaikki on ohi. Eikä tilanne ole muuttunut. Saatiin lääkkeitäkin tähän mutta edelleen sama juttu. Tykkäisin itse vaimona peruspanosta ja se olisi kivaa pitkää muttei oikeastaan ole koskaan onnistunut. Olen kerran pettänytkin samasta syystä ja nautin siitä että minua "pantiin kunnolla ja pitkään". En silti halunnut siitä suhdetta sen enempää kun en halua pettää muutoin hyvää miestäni. En tiedä auttaako koskaan mikään vai pitääkö minun vain tyytyä pikaseksiin...?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tällaisessa tilanteessa voisi käyttää vaikka apuvälineitä, dildoja ym. Ja niin, että mies käyttäisi sinuun, esim. suuseksin yhteydessä. Onlo teillä suuseksiä?

Jos mies ei edes halua antaa enempää kuin pari minuuttia, niin ymmärrän vitutuksesi. Oletko kertonut miehelle tunteistasi, tai lähinnä haluistasi?

Vierailija
2/2 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en oikein syty suuseksistä ja varsinkaan dildoista samalla tavalla kuin oikeasta tavarasta. En tiedä olenko jotenkin poikkeuksellinen kun nautin eniten peruspanosta, esileikkinä menee suuseksi ja lelut mutta parhaat kiksit saan oikeasta panosta, joka kestäisi varmaan nyt kymmenisen minuuttia kuitenkin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi