Oudoimpia ehdotuksia?
Mitkä ovat olleet oudoimpia ehdotuksia seksin suhteen mitä on tullut vastaan? Mitä sinut on saatu yllytettyä kokeilemaan?
Sain vaimoni eilen kokeilemaan ravintolaan lähtöä mällätyissä pikkareissa.
Kommentit (8)
Poikaystävä ehotti kerran yhen baari-illan päätteeksi, että näyttäsin keskustassa partioiville poliisimiehille pilluni. Ekaks olin ihan et no en vissiin, mut sit aattelin, että en oo mikään Martta ja vedin pikkarit nilkkoihin ja pyllistin poliiseille, jolloin pilde ja koko peräosasto näkyi ylösnostetun minihameen helman alta.
Yllätys oli et poliisit näytti kymmentä sormee eli tarkottivat vissiin, et kympin arvonen tavara ja hymyilivät eivätkä puuttuneet sen kummenmin. Poikaystävä oli ihan kauhuissaan ja sano, et kui sä menit pöljä sen ihan oikeesti tekeen. Mä sanoin vain, et ite ehotit.
no...
1) Kesken esileikin suihkussa, exäni kysyi, "Saanko imee sut loppuun asti ja ottaa sun lastin suuhun" ja kun lasti lensi hänen suuhun niin hän kysyi "mitä mä nyt teen..?"..no sai itse päättää nielaiseeko, sylkäiseekö vai pitääkö lastia lopun ikäänsä. taisi sylkäistä ulos..
2) Kesken esileikin ex:ni kysyi kiimasta vaikeroiden "saanks mä imee sun NENÄÄ" ... räjähdin nauramaan...
3) Kesken eslileikin ex:ni kysyi "saanks mä työntää sormen sun p*rseeseen" en antanut...
4) Kesken esileikin ex:ni kysyi jälleen kiimasta vaikeroiden "saanks mä työntää nenäni sun p*rseeseen" räjähdin jälleen nauramaan mutta lähinnä hämmentyneenä kysymyksestä...ei saanut työntää...
5) kesken aktin ex:ni kysyi "haittaako jos kusen päällesi" ja ennen kuin oli päässyt kysymystä loppuun olin kirjaimellisesti kusessa..
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 15:17"]
3) Kesken eslileikin ex:ni kysyi "saanks mä työntää sormen sun p*rseeseen" en antanut...
[/quote]
Ikävä tuoda tämä nyt esille, mutta jäit kyllä paitsi elämäsi suurimmasta orgasmista. Ei kannata olla nirso ja pelokas. Sormi pepussa RÄJÄYTTÄÄ tajunnan. :)
M28
Kolmen kimppa
Ei käy tulen mustasukkaseksi.
Yks nainen kysyi kerran ravintolassa pilkun aikaan, että lähdettäskös niille naimaan. Oli se vaan outoa, en tuntenut koko naista.
Kerran tanssiravintolassa tanssiessani naistenhaulla erään hieman päihtyneen kuuskymppisen naisen kanssa, hän kuiskasi korvaani, et haluaisinko tulla yöksi hänen hotellihuoneeseensa. Ällötti.
Kerran vappuna lähdin erään miehen matkaan. Kun päästiin petiin niin hän sanoi ettei halua tulla mun sisään vaan pyysi että pidän mun opiskelijahaalarit päällä. Siinä hän sitten "pani" mua haarojen väliin ja laukes sinne. Onneksi tarjosi myös minulle pientä nautintoa sormillaan.