Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllä erektiolääke tekee hyvää!

Vierailija
21.01.2012 |

Olen vähän yli viisiymppinen, terve ja hyväkuntoinen mies.Loppusyksystä alkaen ovat kai sitten alkaneet ne miesten "vaihdevuodet". Tuli aika nopeasti seisokin puutetta ja heikkoutta , vaikka tähän asti se on pelannut vaimonkin mielestä ihan riittävän hyvin. Testosteronio on alhaalla. Nyt sain testogeeliä ja samalla erektiolääkkeitä (Sildenofil) ensi kertaa.

Kyllä oli ihanaa taas saada tosi kova ja pitkä erektio ja rakastella vaimon kanssa eilenkin illalla oikein kunnolla!Kyllä kuulin miten hyvää teki hänellekin hyvän esileikin jälkeen...

Kannattaa rohkeasti hakea niitä. Itse pelkäsin vähän etukäteen, mutta aivan turhaan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokemuksia on muilla tämän ikäisillä miehillä? Kertokaa ( naiset miesten puolesta)

Vierailija
2/3 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 45v. ylipaino huomattava, erektio-ongelma ja liian nopeasti laukeaminen. Meillä ei ole auttaneet lääkkeet, ehkä aavistuksen paremmin "seisoo" mutta kestoon ei vaikuta ollenkaan. Olen vaimona aika pettynyt, kun toimitus kestää max 2 min... näin ollut kyllä aina mutta uusinta yleensä onnistunut muttei sekään enää... Ei juuri seksielämää kun tykkäsin just siitä peruspanemisesta. Ei ne näköjään tabletit toimi kaikilla :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

iloinen, kun on noilla tableteilla vaikutusta. Tänäänkin samalla eilisellä annoksella pystyin antamaan vaimolle ja itsellekin ihanaa helpotusta parin kuukauden oikean nainnin puutteeseen...Ei silti, kyllä teen useimmiten paljon muutakin hänelle kuin sisään-ulos..Ja sen huomaa.