Kun halut ei kohtaa???
Itse saan noin 1-2kt/päivä seksiä, mutta haluttais lisää. Vaimoni ei vaan pysty, tai halua enempää. Joskus teemme 3 kertaa päivässä jolloin minä saan aina helposti joka kerta. Vaimo vaan 1-2 kertaa... Millä vaimon halut saisi ylös tai omani alemmas?
T:Mies
Kommentit (4)
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 15:29"]
Niin ja sit sä heräsit. Oletteko työttömiä kun teillä on aikaa 2-3 kertaan (päivässä). Joo o mistä näitä maratooni panijoita riittää.
Esimerkiksi meillä yhdyntä kestää puolisen tuntia, ja tuolla laskutoimituksella se olisi 1h-1.5h päivässä jos väitteesi olisikin totta niin miten paikat kestää jos toimitte noin.x
[/quote]
Tässä sulle kelloajat. Itse en ole työelämässä, mutta vaimoni on. Vaimolla alkaa työt klo 8 aamulla, jolloin molemmat herätään viimeistään klo 6. (olemme molemmat luonnostaan aamuvirkkuja) Hommat on tehty 6 ja 7 välissä. Vaimoni tulee töistä n.klo 17 ja hommat on taas tehty tuohon klo.18 mennessä (tästä nainnista eniten kinaa). Sitten lopulta ennen nukkumaan alkamista klo 22 viimeinen varvi.
Nainti kestää 5min - 60min. Paikat on vasta 15 vuotta kestäneet tätä keskimääräistä rytmiä. Olemme ilmeisesti Teräsmiehiä/naisia :)
Sinuna korvaisin tuon alkuillan panon omatoimisella tyydyttämisellä. Miksi kiusaat vaimoasi, jos siitä pitää hänen kanssaan kinata? Olisi sitten illallla varmasti vielä halukkaampi, jos saisi päivällä olla rauhassa.
kerran päivässä seksiä. Toisen varvin jos vetää niin ei kolmanteen pystykkään koko päivänä kun menee palautumiseen niin paljon aikaa itsellä : ((
Niin ja sit sä heräsit. Oletteko työttömiä kun teillä on aikaa 2-3 kertaan (päivässä). Joo o mistä näitä maratooni panijoita riittää.
Esimerkiksi meillä yhdyntä kestää puolisen tuntia, ja tuolla laskutoimituksella se olisi 1h-1.5h päivässä jos väitteesi olisikin totta niin miten paikat kestää jos toimitte noin.x