Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkkeelliseen tyhjennykseen joutuvat!!!

21.01.2012 |

Itse kolmen lääkkeellisen tyhjennyksen kokeneena sanon, että alkakaa käyttää rautalisää tabletteina heti kun kuulette sen tuomion että tulee lääkkeellinen tyhjennys km:n vuoksi. Itse olen 140 hb:n jälkeen ollut pari vuorokautta tyhjennysvuodon jälkeen ollut hb 80-90 ja sitä huonompi tyhjennyksen jälkeen mitä alempi hb ennen sitä. Itselläni kestänyt hb:n korjaantuminen ja seuranta joka kerta puolisen vuotta kunnes normaali taas. Ja nyt kun uudestaan raskauduin heti km:n jälkeen, on hb ollut alle sadan koko raskauden ajan, huolimatta siitä että rautalisää syönyt koko ajan. Että muistakaa ottaa rautaa jos tiedätte että lääkkeellinen tyhjennys tulossa!!!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olis tyhjennys edessä heti ku saan lääkkeet napattua, vielä en oo uskaltanu... tänään kuitenkin. Lähtökohtana hemppa 103, eli ei vissiin hyvää tiedä. Soitin jo laitokselle ja sanoivat et silti voin tehä kotona. Hiuka epäilyttää!

Vierailija
2/2 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellä lääkkeellinen aiheutti tosi kovan vuodon joka johti kaavintaan. Siitä on nyt 6kka ikaa ja hempat on raskautta edeltävästä 145:stä edelleen vaan 110 vaikka syön muistaessani rautaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla